Farmand8900 skrev:
Hej. ved godt at emnet har været oppe før.
Har søgt men fandt mange foskellige svar på de samme spørgsmål så vil lige være sikker!
1: Hvad er dosen for disse frø?
mild:
moderat:
høj:
2: er den mest efektive indtagelses måde bare at knuse frøene i vand og lade dem trække i køleskabet?
(hvis ja, hvor langtid skal de så trække?)
3: hvis frøene opbevares koldt,lufttæt og mørk hvor langtid kan de så holde sig?
4: Er det rigtigt at nogen frø er totalt ubrugelige, altså at de ikke virker eller hvordan er det?
i kan evt skrive her eller PM mig med personlig erfaring med disse frø! Overvejer at tage dem (om et par år) men infomation er altid godt!
MVH farmand8900
1. Det kan ingen svare på, da det er utroligt svært at sige nøjagtigt hvormange man skal bruge. Mit ærlige bud ligger fra 6 til 30-35 stk. for et stærkt trip.
Har prøvet 1 og 2 med tydelige effekter, mens jeg har prøvet 18 hvor trip-niveauet lå mellem lav og moderat.
2. Det med at knuse dem og smide dem i vand er det eneste jeg har prøvet - der lå de mindst 1 time førjeg skyllede det ned. Jeg kan ikke komme et konkret svar på dette spørgsmål da jeg ikke har erfaring med andet end det jeg har nævnt.
3. (Et gæt)-> 3-4 år måske....
4. ja det er ganske korrekt! har prøvet 8 uden nogen virkning overhovedet. 2 timer senere smed jeg 4 ned og der skete intet. Dog fik jeg en virkning af 5 frø fra samme pose ugen efter
/Cope