Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark (København)
Hej, jeg skal til at lave en joint nu. Jeg ved godt hvordan man laver den, skriver nok mest det her topic fordi jeg keder mig en smule...

Mener ikke, denne topic strider mod Psychedelias regler, det har jo intet med at købe/sælge stoffer... Blot en teknik :wink:

Men hvordan plejer I at lave dem? Jeg plejer at:

1. Tage en smøg, riste nikotinen ud af den (er ikke afhængig af nikotin og vil heller ikke være det)

2. "Gnidre" den hvide del af smøgen, så al tobakken ryger ud

3. Riste hashen, og dele den i bittesmå klumper

4. Blande tobakken og hashen sammen

5. Putte mixet ned i et jointpapir

6. Rulle enden af joint papiret sammen til en spids

Og så går det ellers bare derud af...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som du sikkert vidste før du skrev denne tråd, så er det helt korrekt..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Uhh, jamen det er jeg da glad for at høre :) ... Tænkte bare, at der måske også var en anden måde at gåre det på...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Thomas skrev:
Uhh, jamen det er jeg da glad for at høre :) ... Tænkte bare, at der måske også var en anden måde at gåre det på...

Der er jo mange mange måder at lave joints på.

God ryger!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
som DH siger kan man lave joints på mange måder, har varieret min teknik løbende og integreret småfifs jeg har samlet op undervejs.
Jointfiltre kan også blive en hel kunst i sig selv.
I øjeblikket ruller jeg hele molevitten på en gang som enkeltlags, men ændrer sig måske hvis jeg falder over noget jeg finder mere praktisk eller smartere med tiden (selvom jeg tvivler :))

Det eneste jeg lige ville bibringe denne tråd var et tip til dit punkt 2. "Gnidre" den hvide del af smøgen, så al tobakken ryger ud

Hvis du fugter limningen, altså der hvor cigaretpapiret ligger dobbelt, med en fugtet finger, eller tungen hvis man savner lidt oral stimulation, kan man hive den del af som samlet strimmel, hvorefter cigaretten er 'åben' og tobakken nærmest falder ud af sig selv. Med lidt held kan det også lade sig gøre uden at fugte papiret. Det er blot en æstetisk ting men ser IMO mere kewl ud :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

ThirdEyeFlood skrev:
Det eneste jeg lige ville bibringe denne tråd var et tip til dit punkt 2. "Gnidre" den hvide del af smøgen, så al tobakken ryger ud

Hvis du fugter limningen, altså der hvor cigaretpapiret ligger dobbelt, med en fugtet finger, eller tungen hvis man savner lidt oral stimulation, kan man hive den del af som samlet strimmel, hvorefter cigaretten er 'åben' og tobakken nærmest falder ud af sig selv. Med lidt held kan det også lade sig gøre uden at fugte papiret. Det er blot en æstetisk ting men ser IMO mere kewl ud

Kan jeg godt forestille mig. Prøver jeg næsten gang. Men nu har jeg taget et billede af jointen, og brugt den som billede på psychedelia. Den blev ikke en af de bedste jeg havde lavet, men okay da...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
du burde have rullet en hurtig ussel stodder joint og røget den, så var det her topic aldrig blevet dannet :D

Titel:
Junior medlem

Er helt ny til det her så har lige et spørgsmål
Citat:

Hvad mener i med at riste hashen jeg har da aldrig set nogen sidde og riste den?

Titel:
Medlem

Qwerty skrev:
Er helt ny til det her så har lige et spørgsmål
Citat:

Hvad mener i med at riste hashen jeg har da aldrig set nogen sidde og riste den?

Tror bare han mener at man skal varme hashen op med en lighter, så den bliver blød. Så er den nemmere at smulre ;)

Titel:
Junior medlem

Tak ska du ha DH,, nu er jeg med igen :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
NOOOOOOOOO!!!!!!!!1
da ikke ild til tjalden for at varme den op... hvad er der blevet af at håndgejle tjalden?!?!?!

jeg går 110% ind for håndgejling (på alle tænkelige måder) men mest på hash :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bassemand skrev:
NOOOOOOOOO!!!!!!!!1
da ikke ild til tjalden for at varme den op... hvad er der blevet af at håndgejle tjalden?!?!?!

Ah, jeg må altså indrømme at min 40krs ryger skal man opvarme for at kunne smulre den ordenligt..

Jeg tror egentlig heller ikke det har særlig stor betydning..

Titel:
Medlem

z0unds skrev:
Bassemand skrev:
NOOOOOOOOO!!!!!!!!1

Ah, jeg må altså indrømme at min 40krs ryger skal man opvarme for at kunne smulre den ordenligt..

Er vidst også bare en lille intern joke - men jeg ville skyde på at pung geiling ville kunne blødgøre enhver 40krs ryger ! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DH skrev:
z0unds skrev:
Bassemand skrev:
NOOOOOOOOO!!!!!!!!1

Er vidst også bare en lille intern joke - men jeg ville skyde på at pung geiling ville kunne blødgøre enhver 40krs ryger ! :D

Aha, jeg har åbenbart ingen sans for humor :>

Titel:
Medlem

z0unds skrev:
DH skrev:
z0unds skrev:
Bassemand skrev:
NOOOOOOOOO!!!!!!!!1

Aha, jeg har åbenbart ingen sans for humor :>

Jeg tror nu nok bare at man skulle ha været der :)

Titel:
ingen billeder, hva det for en joint tråd hehehe

Her er en lille peach Phillie

Riste hashen? go hash skal knapt se en lighter flamme så er det blød nok til at nuller ud, mit Ice ligger jeg somregel undere en lille halogen lampe og så tager det 2-3 min og så er det voks ahgtig og meget nemt at nuller ud.

Ellers er Skunk nemt, det skal bare klippes eller grindes, det behøver man ikke varme eller riste som i snakker om :)

Billede

Men der findes et hav af forskelige joints og forskelige måder at rulle dem på. nogen fylder dem også fordi de ikke kan rulle joints, så laver de en cone og hælder mixet ned i den. Og det giver for det meste en stram og ike særlig vellykket joint, dog er der folk der kan lave okay joints sådan og kommer vel anpå mixet m.m.

Man kan rulle dem med flag (en hollænder) med limen udaf og så brænder/river man det overskydne papir væk (flaget)

Man kan rulle alle mulige flotte blomster joints, fest joints til flere mennesker og med forskelige smags varianter.

You name it....

MVH
Piercer

Titel:
Medlem

Piercer skrev:
Riste hashen? go hash skal knapt se en lighter flamme så er det blød nok til at nuller ud, mit Ice ligger jeg somregel undere en lille halogen lampe og så tager det 2-3 min og så er det voks ahgtig og meget nemt at nuller ud.

Ja gid man havde adgang til god hash... Sker desværre alt for sjældent :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor er jeg?
en god tullip er nice sys jeg :)

Titel:
Medlem

Lidt forskelligt hvordan jeg gør det, men for det meste laver jeg et mix ligesom dig, men ruller derefter jointen først og fylder så mixet i bagefter. Det gør at jointen ikke ryger skævt hvilket jeg ofte synes den kan komme til hvis man ruller den imens mixet ligger på papiret.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har lige været i frankrig hvor de ruller i hånden uden filter. Fik dog kun mulighed for at ryge en gang af sådan en joint, underligt nok blev man meget mere skæv af sin dårlig standard. Når jeg ruller i uden filter bliver min joint kort, grim og svær og suge på. Nogen som har et link til nogen billeder til hvordan man gør?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]