Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 17:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
MethylOle skrev:
Tiesto .. Øv hvor var det tamt og blødt og rosenrødt. Shit hvor jeg hader alt det der dreamtrance i dur. Alt for blødt og poppet til mig, men sjovt nok at se ham. Gik da også lidt amok til lethal industry og flight 643, men alt i alt var jeg lidt skuffet. Fedt nok setup ellers med pult og lys osv.
.

w00t? :S

Der var da ingen andre der formåede at få fat i puplikum som ham, synes det var den fedeste koncert overhovedet :) Hvor stod du? oppe ved orange :S?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
MethylOle skrev:
Tiesto .. Øv hvor var det tamt og blødt og rosenrødt. Shit hvor jeg hader alt det der dreamtrance i dur. Alt for blødt og poppet til mig, men sjovt nok at se ham. Gik da også lidt amok til lethal industry og flight 643, men alt i alt var jeg lidt skuffet. Fedt nok setup ellers med pult og lys osv.
.

Der var da ingen andre der formåede at få fat i puplikum som ham, synes det var den fedeste koncert overhovedet :) Hvor stod du? oppe ved orange :S?

Stadig alt for meget dancetrance shit, men ja forhelvede hvor jeg hoppede rundt i ren kærlighed! :wink:

Titel:
Methylon Connoisseur

Lala skrev:
Winta skrev:
MethylOle skrev:
.

Stadig alt for meget dancetrance shit, men ja forhelvede hvor jeg hoppede rundt i ren kærlighed! :wink:

Samme her, det var alt for fedt :D og mortion nok til resten af året :D

Titel:
Methylon Connoisseur

http://www.bevarfildeling.dk/show.php?mappe=Roskilde

Så var der lidt billeder, sku ikke meget det blev til, men var vidst lidt fucked haha :D

Billede

Titel:
Dedikeret medlem

i ser sku hyggelige ud :D! kunne man evt få sat navne på billederne ? hvis altså dem der er på tillader det :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tiesto var virkelig skidt.
Kal var til gengæld helt fantastiske! :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
HEY, det er jo mig med guldhatten, på det andet billede. :P
På billedet der er vist, er det Julleboy i den røde trøje.

Læg mærke til hvor sammenknebne øjne alle har, trods at vi er i læ og det er overskyet. Haha, vi er sku nogle skæve bastardo's.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Petter skrev:

Der er altså 2 personer med rød trøje?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Drop nu trampe snakken... Alle ved jo at Muse leverede årets klart bedste koncert... Finito! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Petter skrev:

Den anden er en canadisk pige der er ikke-ryger, uden kendskab til Psychedelia, andet end vores fremmøde på Roskilde.
Hvem er mon hvem?

Edit: I tager allesammen fejl ang. den fedeste koncert. Beastie Boys, de kom, de spillede, de trumfede alle andre optrædende.

Senest rettet af markogronni 15 jul 2007 14:31, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Petter skrev:
FlæmMing skrev:
Petter skrev:

Den anden er en canadisk pige der er ikke-ryger, uden kendskab til Psychedelia, andet end vores fremmøde på Roskilde.
Hvem er mon hvem?

Nåå okay :) Det står jo også på billedet

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Petter skrev:
FlæmMing skrev:
Petter skrev:

Hvem er mon hvem?

Et billede siger mere end 1000 ord ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
ja, og så var der jo dem som ikke kunne finde broen den første dag, og var hjemme efter forsyninger anden gang..

og min tur gik skod:)
fik da set et par koncerter, men fik ikke drukket rigtigt... Og min camp var knapt å tiltalende; en blanding af gode kammerater og belastende gangstatyper uden hår på dyret.. ih man.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Petter skrev:
FlæmMing skrev:
Petter skrev:
FlæmMing skrev:
Petter skrev:

Hvem er mon hvem?

Et billede siger mere end 1000 ord ;)

Det siger ikke en skid :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Winta skrev:
http://www.bevarfildeling.dk/show.php?mappe=Roskilde

Så var der lidt billeder, sku ikke meget det blev til, men var vidst lidt fucked haha :D

Billede

Tja det er mig med bøllehatten..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
MethylOle skrev:

Mærkligt. Jeg var desværre så uheldig at ligge mig syg lige op til Tiesto, efter en middagslur med fødderne ude af teltet. Men det jeg hørte fra de andre folk i camp F&L, fyrede han den ordentlig af. Nogle af dem jeg havde med ned og høre ham på hjemmebane i Arnhem, mente endda de klart ville have foretrukket Roskilde, frem for koncerten i Holland. Så kan man sku lære at lade være med at være for doven til at tage gummirøjserne af når man skal ta sig en lur.

Men det er jo klart, hvis du ikke er til den bløde side af Trance, kan det være en hård omgang at komme igennem. Fortryder nu stadig den lur!!

Noget helt andet. Var der andre end min lejr der formod at lave jordfed i år på trods af mudderet?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
grineren. Ham i den lyseblå mødte jeg, til trods for at jeg brændte mødet af. Skulle ind (kbh) at hæve penge samme dag - og det bliver jeg nødt til at gøre inde i en bank.. Så jeg nåede ikke tilbage, andet end > en time forsinket. Hyene kunne ikke hjælpe mig, eftersom thrideye ( :roll: ) først havde tænkt sig at komme senere. Var han med havde jeg været der, det er jeg sikker på. Men hey, fik fyldt lageret op med 6 poser skunk :P
Og så slap jeg ellers for at folk nassede på mit opium..

På den anden side er jeg glad for at jeg ikke kom.

Og hvis ham i den lyseblå tribaltrøje nu undrer sig over hvem jeg mon er, så kan jeg oplyse han stod og skreg "vi skal ha noget coke!" kl. fucking 6 om morgenen, lige udenfor den grønne presenning, der lå over ham og hans kompaners lejr - som jeg også var inde i. Grunden til jeg ved det, er at mit telt var klods op af. Rullede en flot skunk kæp op på jer, kids, med noget af jeres hash i oven i købet, som jeg til sidst måtte sidde og ryge alene. Kæft jeg blev skuffet man 8)

Men helt i orden humor da idioten overfor svenskerne ved siden af udbrød "Ryger i ganja?" + fagter der aftegnede en konisk form i mundvigen.

Trentemøller (tak for trancen 8) ), Justice (den største overraskelse - fuck det var geil), Red hot (så lækker er forsangeren fanme heller ikke - styr dit uskyldighedsflip og spil noget fra bare 5 år tilbage, tak), Beastie boys (fuck avisens anmeldelse - jeg var blæst på ecstasy), the who (et suspence af 50årige headbangende fædre - men interessant)

Booty Colougne, Gadens historie af per v drengen og suspekt fik jeg aldrig set..

Ps: undskyld Petter og stonez. Føler jeg skylder jer noget, eftersom jeg har lagt op til at jeg skulle komme og nasse på jeres narko. I kan sende lidt med posten eller give mig noget en anden gang.

Titel:
Medlem

hey det er mig der sidder ved siden af petter og mini på det andet billed.. men jo det var lidt komisk inden vi fandt ud af af vi stod li overfor hinanden, og fremøddet var da heller ikk til at prale af.. men FO SATAN jeg blev basket og høj af stemmningen der kom efter regnvejret. kommer igen næste år.. med et lidt større skilt..

PS. mangler stadig billederne fra Jago

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:09, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Yo Nar, grineren at løbe ind i jer som sædvanligt, og tak for hjælpen iøvrigt :wink:
Jeg synes sgu Tiesto var lige blødt nok for mine sarte ører, men det var da ok. Selvfølgelig kunne de andre li det, F&L lejren er jo også den største happydance lejr, haha.. :lol:
Det gaas, du ka ta det....

hvor væk var du Marok, hehe? Render rundt og ser syner... :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]