@johs
Man kan ændre systemet ja, men så utroligt lidt at det på ingen måde er værd at løfte sig på sofaen bare for det, ligegyldigt hvad. Og det er nemlig pest eller kolera, for alle er fortalere for det latterlige system i kalder demokrati. Nemlig det system hvor
gennemsnits danskeren vælger hvem der bestemmer. Gennemsnitsdanskeren er altså pænt dum, og halvdelen er dummere end det. Derfor er begrebet politik opstået, som jo er en kamp på at få flest mulige folk til at være enige med en. Hvis I absolut vil have sådan et klamt system, kan det så ikke i det mindste være de kloge der bestemmer istedet for hvem som helst?
Og du skal på ingen måde forsvare demokrati på den måde og kalde dig en anarkist. Det er skamfuldt. Jeg er ikke fortaler for kaos, men jeg er fortaler for frihed under ansvar for sine handlinger.
Jeg kan ikke se hvordan mit ordvalg har noget med anarkisme at gøre, men jeg diskriminere da ikke nogen som helst. En perker er en indvandre (sandnigga farvet) som har den typiske cap på skrå, whalla attitude, i modsætning til en normal indvandre der ikke har attituden. Kan ikke huske jeg har kaldt nogen en bitch, men det er vel en kvinde der er en idiot? Det er vel heller ikke mandsdiskriminerende at kalde en mand en stodder?
@joe
Bare fordi det er endnu dårligere andre steder, betyder det ikke det ikke er dårligt her. For ikke så lang tid siden var alle underlagt en diktatorisk konge. Her sad der typer som dig og sagde til typer som mig "fuck nu dit demokrati lort vi er glade og har den bedste konge!".. Nu når vi forhåbentligt snart et skridt vidre, medmindre alle bliver ved med at være ligeså dumme som dig..
Og det kan godt være at jeg er negativ omkring mange ting, men jeg ser da også positiv omkring mange ting, og forkælede møgunge er altså det sidste du kan kalde mig