Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej psy.

Har tilfældigvis nogen lorazepamer liggende og vil bare lige hører hvad i vil mene er en tilpas mild førstegangs dosis ?

Vil bare gerne være på den sikre side, inden jeg propper lortet i mig, da jeg engang endte på hospitalet i et par døgn, grundet en forholdsvis høj dosis af hvad jeg også går ud fra har været benzodiazepiner.
Er dog ikke helt sikker, men fik da ihvertfald hvad jeg vil kalde et ret voldsomt blackout, hvor jeg også efterfølgende har fået og vide at jeg har haft en noget truende adfærd over for venner og bekendte :?.

Btw. Jeg vejer ca. 92 kg. hvis det har noget og skulle have sagt.

Medlem
Brugeravatar

http://www.bluelight.ru/vb/threads/3373 ... n-how-much

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Medlem
Brugeravatar

Tak for hjælpen, men jeg kan sgu ikke bruge siden, da jeg ikke har medlemskab :-/

Medlem
Brugeravatar

Har ikke prøvet loranzepam, men cirka 2mg loranzepam skulle svare til 10mg diazepam. Nu ved jeg ikke hvor mange mg dine er på, men omkring 2mg burde kunne mærkes fint hvis man ikke har nogen tolerance. :)

Husk loranzepam har en halverings tid på godt 10 timer.

edit. bland for guds skyld ikke med alkohol!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tak for hjælpen, men jeg kan sgu ikke bruge siden, da jeg ikke har medlemskab :-/

Det er gratis at registrere sig, og alle posts burde være tilgængelige.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det tyder på at loranzepam er begyndt at blive udskrevet mere og dykker på det sorte marked. Jeg havde ikke hørt om dem før for et halvt år siden, men siden da er jeg blevet tilbudt dem et pat gange. 1mg. svare ca. til 5-10 mg. diazepam som man bruger som målestok inde for benzoer. Jeg ved godt virkeligheden er mere kompliceret end at man bare kan måle loge over.
Men hvis du holder dig under et par eller 3mg. loranzepam og ikke blander det med andet så skulle du være på den sikker side og være i stand til at mærke dem hvis de ikke har en benzo tolerance i forvejen.
Pas på dig selv.

Medlem
Brugeravatar

Tak for hjælpen.

De er på 1 mg. så prøver med 2 stk., men venter lige til næste weekend, da jeg ikke er meget for at påvirke mig i hverdage :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]