Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 23:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Citat:
I dybeste hemmelighed og bag dobbeltlukkede døre fremstillede Task Force Vest i går seks mænd ved Retten i Kolding i en sag, der umiddelbart handlede om amfetamin.
Af hensyn til efterforskningen ønskede politiet i går ikke at oplyse, hvad de seks mænd er sigtet for.
Nu afslører den særlige enhed mod organiseret kriminalitet i vestdanmark, Task Force Vest, at der ikke bare var tale om amfetamin, men også toppen af det, der betragtes som et omfattende skunk-kompleks, som ifølge politiet har forsynet både Hells Angels og Bandidos med skunk.
Hele 20 skunklaboratorier har efterforskerne fundet og lukket - og 22 personer er tidligere fængslet i sagen.
Mandag og i går slog politiet så til med yderligere 15 anholdelser, og her lukkede ordensmagten otte skunklaboratorier mere.
- Det her er en stor sag med rigtigt mange laboratorier, siger vicepolitiinspektør Kirsten Fischer, leder af Task Force Vest, i en pressemeddelelse.
- Det har været en længerevarende efterforskning med anholdelser og ransagninger.
Seks personer blev fængslet i går - herunder fem vietnamesere - og i dag forventer Task Force Vest yderligere fire fængslet i Syd- og Sønderjyllands Politi, mens Østjyllands Politi fremstiller syv.
De syv ved Østjyllands Politi er alle er vietnamesiske statsborgere og er i øjeblikket i grundlovsforhør i Aarhus og Randers.
Ifølge politikommissær Jesper Jørgensen, Østjyllands Politi, arbejdede de på tre skunklaboraorier, som er blevet afsløret i Viby J, Risskov og i et industriområde i udkanten af Randers midtby.
- Vi har sikret tre komplette anlæg til skunkproduktion og 4000 skunkplanter. Det er en del. Det svarer konservativt omregnet til ikke under 200 kilo hash, siger Jesper Jørgensen til tv2.dk.
De syv anholdelser er en udløber af Task Force Vests efterforskning. Politiet betragter de syv som håndlangere - ikke bagmænd. Den yngste af de anholdte er blot 16 år gammel, mens den ældste fylder 39 år i dag.
Ifølge Kirsten Fischer har laboratorierne været organiseret af hovedmænd ned til mindste detalje.
- Det har været sat fuldstændig i system, og der har været rigtig mange penge i det. Det har været sådan, at har man haft et lagerlokale, så får man alt leveret, siger Kirsten Fischer og henviser til, at bagmændene både stjal el, leverede udstyr, installerede det og leverede vietnamesere til at drive dem.

Kilde: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... ikker.html

4000 Skunkplanter svare konservativt til ikke under 200 kilo hash? :hm:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
De er fulde af lort, de aner ikke hvad de snakker om... Og selvom de gjorde, ville de ikke have noget fornuftigt at sige om det. :roll:

Medlem

skunklaboratorier?

ha ha ha

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
4000 planter, det må jeg sige !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
er der nogen der ved om den slags for prisen til at stige på skunk? eller er det ligsom når smølferne raserer staden, og boderne åbner igen 30 minutter efter de er gået, som om intet var hændt?

Medlem
Brugeravatar

skunklaboratorier?

ha ha ha

Ja, hvad er det for noget med laboratorier? Skunk er en plante, den dyrkes vel i en have....? Men "skunk-laboratiorium" lyder jo en del mere farligt end "skunk-have".

Medlem

skunklaboratorier?

ha ha ha

Ja, hvad er det for noget med laboratorier? Skunk er en plante, den dyrkes vel i en have....? Men "skunk-laboratiorium" lyder jo en del mere farligt end "skunk-have".

Det lyder mere kemisk ville jeg sige.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

er der nogen der ved om den slags for prisen til at stige på skunk? eller er det ligsom når smølferne raserer staden, og boderne åbner igen 30 minutter efter de er gået, som om intet var hændt?

Tror der sker nul og niks. :)

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Deres fangst er blot en dråbe i havet. Det har ingen betydning for markedet. Selvom de havde fundet flere tons hash, ville det ikke ændre noget.

Medlem
Brugeravatar

Laboratorier... tsk tsk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
det tænkte jeg også nok, men 28 "laboratorier" lyder jo ret voldsomt, og ja , hvis jeg havde en potteplante med cannabis i mit bryggers ville de sikkert også betegne det som et laboratorie lol. det hele handler jo om diskurs, ligsom café penge, arbejdsmarkeds "bidrag", fjumreår osv. fucking politicians.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Den yngste af de anholdte er blot 16 år gammel, mens den ældste fylder 39 år i dag. - LOL tillykke med fødselsdagsgaven gamle.

Task Force - UUUH, guf min gren primater.. :roll:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
det bringer ski ikke mit pis i kog.
det er da ærgeligt at der er det mindre skunk i omløb her i østjylland, for en periode, men at rockerne nu skal starte nogle nye sweatshops op et andet sted, ser jeg ikke som verdens undergang.

Medlem
Brugeravatar

De må snart holde op med at kalde det for skunk laboratorier. Det leder tankerne hen på mænd i hvide kitler, boblende væsker, reagensglas, kolber og farlige kemikalier. Det er misvisende, men det har sikkert været deres hensigt så processen fremstår mere ''drug'' agtig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

".....og leverede vietnamesere til at drive dem." :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
De må snart holde op med at kalde det for skunk laboratorier. Det leder tankerne hen på mænd i hvide kitler, boblende væsker, reagensglas, kolber og farlige kemikalier. Det er misvisende, men det har sikkert været deres hensigt så processen fremstår mere ''drug'' agtig.

Enig, skunkgartneri ville være mere passende, men vi ved jo godt alle sammen at medierne aldrig ville gå med til den slags - det lyder jo helt venligt, og rart?
Nææ du, hvis det skal hedde sig skunkgartneri så skal vi have gang i farveladen, jeg ser følgende komme i fremtiden - det skal jo sælge aviser ik?

"Gigantisk skunkgartneri fundet. Politiet gennemførte natten til torsdag en omfattende ransagning af skunkgartneri. Her fandt politiet op til flere HUNDREDE, psykosefremkaldende plantegevækster. Der blev b.la. fundet hashplanten, skunkplanten, cannabisplanten og potteplanten der er en ekstre stærk version af hashplanten. Politiet fandt også højteknologisk udstyr til fremstilling af planten, heriblandt er der tale om en særlig fremstillet pottemuld, der får fedplanten til at blive ekstra stor og modbydelig. Jorderen er højest sandsynligt fremstillet af asiatiske videnskabsmænd, der iøvrigt er ulovligt importeret. Dernæst blev der også fundet højteknologiske, og meget farlige lamper. Disse lamper, hvis der kigges direkte ind i dem, kan blænde et menneske i op til flere MINUTTER af gangen. Politichef Bjarne Bajerrup udtaler, at det er meget vigtigt vi får afskaffet disse lamper fra offentligheden, da det er yderst ubehageligt at blive blændet af dem. Sidst men ikke mindst fandt politiet også op til flere dunke der indeholdte ubehageligt lugtende væsker, der er b.la. tale om det dødensfarlige BioBizz Bio Grow, og BioBizz Bio Bloom, politichefen mente at bagmændende brugte disse væsker til at dyppe skunken i, for at øge vægten og derved profitten. De beslaglagte skunkplanter har en værdig til over 4550510 kr."

"Bjane Bajerrrup: Det er en god dag, idag fik vi nemlig forhindret op til flere kilo pot fra det danske marked, og på den måde har vi beskyttet danskerne i mod denne gudsbespottende ulykkeurt. Hashrygning føre nemlig både til sindsyge, fattidom, dårlig ånde, og død, så jeg tror vidst godt kollegaerne kan regne med en længere frokost pause i morgen, og måske en lille basse til kaffen." - Fortæller Bjarne med et kækt smil på læben."

Hvad siger i drenge, tror i jeg kan blive journalist for ekstrabladet? :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat

Enig, skunkgartneri ville være mere passende, men vi ved jo godt alle sammen at medierne aldrig ville gå med til den slags - det lyder jo helt venligt, og rart?
Nææ du, hvis det skal hedde sig skunkgartneri så skal vi have gang i farveladen, jeg ser følgende komme i fremtiden - det skal jo sælge aviser ik?

"Gigantisk skunkgartneri fundet. Politiet gennemførte natten til torsdag en omfattende ransagning af skunkgartneri. Her fandt politiet op til flere HUNDREDE, psykosefremkaldende plantegevækster. Der blev b.la. fundet hashplanten, skunkplanten, cannabisplanten og potteplanten der er en ekstre stærk version af hashplanten. Politiet fandt også højteknologisk udstyr til fremstilling af planten, heriblandt er der tale om en særlig fremstillet pottemuld, der får fedplanten til at blive ekstra stor og modbydelig. Jorderen er højest sandsynligt fremstillet af asiatiske videnskabsmænd, der iøvrigt er ulovligt importeret. Dernæst blev der også fundet højteknologiske, og meget farlige lamper. Disse lamper, hvis der kigges direkte ind i dem, kan blænde et menneske i op til flere MINUTTER af gangen. Politichef Bjarne Bajerrup udtaler, at det er meget vigtigt vi får afskaffet disse lamper fra offentligheden, da det er yderst ubehageligt at blive blændet af dem. Sidst men ikke mindst fandt politiet også op til flere dunke der indeholdte ubehageligt lugtende væsker, der er b.la. tale om det dødensfarlige BioBizz Bio Grow, og BioBizz Bio Bloom, politichefen mente at bagmændende brugte disse væsker til at dyppe skunken i, for at øge vægten og derved profitten. De beslaglagte skunkplanter har en værdig til over 4550510 kr."

"Bjane Bajerrrup: Det er en god dag, idag fik vi nemlig forhindret op til flere kilo pot fra det danske marked, og på den måde har vi beskyttet danskerne i mod denne gudsbespottende ulykkeurt. Hashrygning føre nemlig både til sindsyge, fattidom, dårlig ånde, og død, så jeg tror vidst godt kollegaerne kan regne med en længere frokost pause i morgen, og måske en lille basse til kaffen." - Fortæller Bjarne med et kækt smil på læben."

Hvad siger i drenge, tror i jeg kan blive journalist for ekstrabladet? :)

Helt sikkert! Men måske skulle du overdrive lidt så vi er sikker på at alle forstår det, du har kun skrevet "død" to gange

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg stemmer for skunkfabrik.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

og alt det pjat med rockere, vietnamesere og politiaktioner kunne begrænses voldsomt hvis myndige voksne mennesker fik lov til at dyrke til eget forbrug hjemme...
Der kunne jo måske opstå en decideret kultur omkring det, som vi kender fra mikrobryggerierne da folk fik nok af opvaskevand aka Hof og Tuborg - ingen døde, ingen tvangsarbejdere og voldsomme udgifter til politiet osv...

Det eneste det kræver er at fra man politisk side indrømmes 70 års fejlslagen politik - sååh det har nok lange udsigter :-(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

og alt det pjat med rockere, vietnamesere og politiaktioner kunne begrænses voldsomt hvis myndige voksne mennesker fik lov til at dyrke til eget forbrug hjemme...
Der kunne jo måske opstå en decideret kultur omkring det, som vi kender fra mikrobryggerierne da folk fik nok af opvaskevand aka Hof og Tuborg - ingen døde, ingen tvangsarbejdere og voldsomme udgifter til politiet osv...

Det eneste det kræver er at fra man politisk side indrømmes 70 års fejlslagen politik - sååh det har nok lange udsigter :-(

Jeg ved sgu ikke helt, om der er flere, der ville dyrke til eget forbrug, hvis det blev lovligt. Ligesom at folk jo åbenlyst tager stoffer, selvom det er ulovligt, så tror jeg også, at dem der har lyst til at dyrke gør det, ligemeget om det er lovligt eller ej.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]