De må snart holde op med at kalde det for skunk laboratorier. Det leder tankerne hen på mænd i hvide kitler, boblende væsker, reagensglas, kolber og farlige kemikalier. Det er misvisende, men det har sikkert været deres hensigt så processen fremstår mere ''drug'' agtig.
Enig, skunkgartneri ville være mere passende, men vi ved jo godt alle sammen at medierne aldrig ville gå med til den slags - det lyder jo helt venligt, og rart?
Nææ du, hvis det skal hedde sig skunkgartneri så skal vi have gang i farveladen, jeg ser følgende komme i fremtiden - det skal jo sælge aviser ik?
"Gigantisk skunkgartneri fundet. Politiet gennemførte natten til torsdag en omfattende ransagning af skunkgartneri. Her fandt politiet op til flere HUNDREDE, psykosefremkaldende plantegevækster. Der blev b.la. fundet hashplanten, skunkplanten, cannabisplanten og potteplanten der er en ekstre stærk version af hashplanten. Politiet fandt også højteknologisk udstyr til fremstilling af planten, heriblandt er der tale om en særlig fremstillet pottemuld, der får fedplanten til at blive ekstra stor og modbydelig. Jorderen er højest sandsynligt fremstillet af asiatiske videnskabsmænd, der iøvrigt er ulovligt importeret. Dernæst blev der også fundet højteknologiske, og meget farlige lamper. Disse lamper, hvis der kigges direkte ind i dem, kan blænde et menneske i op til flere MINUTTER af gangen. Politichef Bjarne Bajerrup udtaler, at det er meget vigtigt vi får afskaffet disse lamper fra offentligheden, da det er yderst ubehageligt at blive blændet af dem. Sidst men ikke mindst fandt politiet også op til flere dunke der indeholdte ubehageligt lugtende væsker, der er b.la. tale om det dødensfarlige BioBizz Bio Grow, og BioBizz Bio Bloom, politichefen mente at bagmændende brugte disse væsker til at dyppe skunken i, for at øge vægten og derved profitten. De beslaglagte skunkplanter har en værdig til over 4550510 kr."
"Bjane Bajerrrup: Det er en god dag, idag fik vi nemlig forhindret op til flere kilo pot fra det danske marked, og på den måde har vi beskyttet danskerne i mod denne gudsbespottende ulykkeurt. Hashrygning føre nemlig både til sindsyge, fattidom, dårlig ånde, og død, så jeg tror vidst godt kollegaerne kan regne med en længere frokost pause i morgen, og måske en lille basse til kaffen." - Fortæller Bjarne med et kækt smil på læben."
Hvad siger i drenge, tror i jeg kan blive journalist for ekstrabladet?

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.