Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.
Min veninde og jeg sidder lige og snakker om Amfetamin og vi har lige nogle spørgsmål.. :-) - håber vi kan få nogle svar.

- Kan man få en overdosis af amfetamin, og hvor meget skal der til?
- Er amfetamin et mildt eller hårdt stof i forhold til andre rusmidler?
- Hvordan kan man vide om amfetamin er godt eller dårligt? ( kan man se det, eller lugte det?)
- hvis man tager amfetamin en aften, får man så nedtur og abstinenser dagene efter?

Jeg har selv taget en del amfetamin det sidste år, men jeg kan ikke rigtig svare min veninde på de spørgsmål..
Jeg har aldrig selv fået nedtur efter indtagelse af stoffet, men det har min venindes eks kæreste.
Mig og en anden veninde som jeg plejer at tage amfetamin med har engang suget 20g på 4 dage, og vi endte begge to med at være bund psykotisk fordi vi manglede søvn og mad, i de fire dage slappede vi slet ikke af på noget tidspunkt, det var bare lige på og hårdt..

håber der er nogen som kan besvare vores spørgsmål.
På forhånd tak :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hva tror du selv...

Du har aldrig fået nedtur men været bund psykotisk.

Speed er sindsygt mildt, noget lignene kamile te....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
- Ja
- Hårdt
- Når du får psykose, er det godt
- Ja

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Det er lidt svært at præcisere hvor meget amfetamin der skal til en OD, da kvaliteten svinger utrolig meget. Men LD50 (højeste dose inden en OD) Ligger på 55mg pr kg, hvis vi snakker HELT rent amfetamin.

Amfetamin er et stof som sætter hele dit system i fuld alarmberedskab, så ja det kan være utrolig hårdt for kroppen. Især hvis du kører flere dage uden mad og søvn.

Rent amfetamin er helt hvidt og lugtfrit. Hvis du skal indtage gade-amfetamin vil jeg anbefale at lave en acetone-rensning - du kan finde en guide her på sitet igennem vores søgemaskine.

Abstinenser kommer ikke dagen efter en amfetamin-tur, dog oplever rigtig mange den såkaldte nedtur.

Pas på dig selv, og lad vær med at tage amfetamin flere dage i streg. Det er virkelig dumt.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Senest rettet af dgs 12 feb 2013 00:57, rettet i alt 3 gange.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
Du kan sagtens få en overdosis af amfetamin, kan ikke sige dig hvor meget der skal til.
Det meste gade-speed er omkring 10% rent. Det er svært og skaffe noget der er det værd - 60-70% mindst.. - medmindre du har nogle ok gode kontakter! :gud:
Du får ikke abstinenser efter en gang på fetavognen, men du kan få de hårdeste, både psykiske og fysiske, tømmermand i hele verden, det er ihvertfald min personlige mening.
Speed er lavet i djævelens kemilab.. :evil:

Junior medlem

Okay, tak for svarerne :-)

Ja jeg blev psykotisk, men det var pga søvnmangel det har jeg oplevet et par gange. Når jeg når til 4 døgn så går det helt galt, så derfor holder jeg mig til maks 3 dage.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
:roll:

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Dagen efter har jeg det som regel fint nok men den såkaldte "nedtur" plejer som regel at kommer 2-3 dage efter.
Det er ikke sådan fuldstændig nederen, jeg kan bare mærke at humøret er lidt lavere end normalt.

Før i tiden kunne jeg dog få nogen forfærdelig nedture dagen efter amfetamin, men nu er det ikke så slemt længere.
Ved ikke lige hvorfor

Junior medlem

Jeg har aldrig haft den nedtur folk snakker om, men jeg har prøvet efter et par dage på amf, at jeg havde ondt i mit led der ved anklen, sådan at når jeg bevægede min fod så gjorde det ondt.

Junior medlem

1 : Du kan selvfølgelig sagtens få en overdosis af amfetamin. Tvivler dog stærkt på, at det der florerer i Danmark kan give dig en overdosis, medmindre du "bomber" en mængde der er helt hen i vejret.
2: Det bliver betegnet som et "hårdt stof" dog vil jeg selv mene det der er i Danmark er ganske mildt, da der som regel ikke er særlig meget amfetamin.
3: Det er svært at sige, det skal helst være hvidt, dog påstår mange at gul og lyserød amfetamin er godt, selvom det betyder der er urenheder i.
4: Du får nedtur dagen efter, eller nogen gør. Det udskiller jo en masse dopamin, og dopaminlageret skal fyldes op igen, dette kan tage et par dage. Abstinenser har jeg aldrig dagene efter, det er nok det tidspunkt jeg har mindst lyst til at proppe noget i hovedet. Weekenden efter kan du sagtens få abstinenser, hvis du har haft en god weekend.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hvorfor overhovedet være vågen i 3 døgn? har prøvet 48 timer, og det var det mest tamme pis jeg længe har prøvet. De første 20 timer var sjove; efter det cravede jeg søvn

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Lad nu vær med at være vågen i flere dage i træk. To dage max, og så skal der soves, spørg dig selv om skaderne på CNS og kredsløbet/hjertet er rusen værd? Lær at værdsætte oplevelsen, og stop mens legen er god - du kan altid tage det igen efter et par uger. Hvis i har svært ved at sove, så prøv at få fat i et par Diazepam, så kan i tvinge kroppen til den søvn i har brug for.
Pas på jer selv, og velkommen til boardet. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg har aldrig haft den nedtur folk snakker om, men jeg har prøvet efter et par dage på amf, at jeg havde ondt i mit led der ved anklen, sådan at når jeg bevægede min fod så gjorde det ondt.

Der skal jo betales ved kasse to før eller siden. Bare rolig det skal nok komme

Dedikeret medlem

hvorfor overhovedet være vågen i 3 døgn? har prøvet 48 timer, og det var det mest tamme pis jeg længe har prøvet. De første 20 timer var sjove; efter det cravede jeg søvn

Et spørgsmål om kvalitet ;) det handler vel om det der ord binge? 4. Dagen gik hårdt ud over min formulerings evne hvergang, men på femte dagen vendte evnen til at sige noget forståeligt tilbage også hvergang.
Da mit misbrug var i højsæde kørte min cyklus - vågen 3-6 dage - koma 24-48 time hvor jeg var i køleskabet i ny og næ.
Og hvorfor?
Fordi jeg ikke kunne stoppe og kunne lide det kemiske optur. Indtil det gik op for mig hvor meget skade jeg havde igang med at lave på min hjerne.

Edit. Skal nok lige med at det var meth amfetamin og ikke alm skam cuttet gade amf.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Et spørgsmål om kvalitet ;) det handler vel om det der ord binge? 4. Dagen gik hårdt ud over min formulerings evne hvergang, men på femte dagen vendte evnen til at sige noget forståeligt tilbage også hvergang.
Da mit misbrug var i højsæde kørte min cyklus - vågen 3-6 dage - koma 24-48 time hvor jeg var i køleskabet i ny og næ.
Og hvorfor?
Fordi jeg ikke kunne stoppe og kunne lide det kemiske optur. Indtil det gik op for mig hvor meget skade jeg havde igang med at lave på min hjerne.

Edit. Skal nok lige med at det var meth amfetamin og ikke alm skam cuttet gade amf.

Jeg har også oplevet det der på meth amf. Selvom man er vågen i flere dage fungerer man stadig, og har det helt fint. Meget modsat normalt amfetamin, hvor man virkelig får det skidt når man har været vågen i et par dage.. Højst besynderligt

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: aalborg1967@yahoo.com
Undskyld men jeg skal skrive på engelsk.

I get speed from my psych -- 8 x 5mg Dex a day. I take 6 between 6pm and 8pm. Nice feeling, but not crazy. But it keeps my ADHD and racing thoughts under control (which are worse in the evenings)

But lately the effect is that about 4pm the next day, I get a buzz in my head that feels like electricity. It's kind of unpleasant and I have to lie under the bed covers for an hour.

Speed is not something to take lightly even when you get pharmacy grade.

And yes, street speed in DK is low quality. The stuff made in Poland is like Rocker Fuel. The UK market was flooded with it for about 5 years. Cost was about £5 a gram (40 krone in Danish).

The lesson is to source it from the Polish community in DK if you can.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Undskyld men jeg skal skrive på engelsk.

I get speed from my psych -- 8 x 5mg Dex a day. I take 6 between 6pm and 8pm. Nice feeling, but not crazy. But it keeps my ADHD and racing thoughts under control (which are worse in the evenings)

But lately the effect is that about 4pm the next day, I get a buzz in my head that feels like electricity. It's kind of unpleasant and I have to lie under the bed covers for an hour.

Speed is not something to take lightly even when you get pharmacy grade.

And yes, street speed in DK is low quality. The stuff made in Poland is like Rocker Fuel. The UK market was flooded with it for about 5 years. Cost was about £5 a gram (40 krone in Danish).

The lesson is to source it from the Polish community in DK if you can.

Considered shaping your diet after ADHD, adding lots of sleep, fish oil and exercise, instead of taking dexamphetamine? :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]