Jeg har aldrig nogensinde, som du fortæller fået den specielle duft/smag som kokain har uden at være på det, men jeg har prøvet hvor jeg så en film (blow) mener jeg, hvor en gang i mellem når de tog en snit i filmen, begyndte mit hjerte at banke for fuld smader og fået en meget let eufori.
har efterhånden lært mig selv hvad jeg skal gøre hvis der opstår "cravings" og det plejer kun at være den første dag efter Kokain turen. Som du skriver @westzide, det er virkelig det lækreste partystof, men om det er det værd, både og
cravings under turen er nu de sværeste at holde ud, men en god nats søvn og noget at spise dagen efter plejer det at gå.
//Zh4d0w
Jeg ved ikke om det er noget man kun oplever ved meget høj renhed, eller om jeg bare er ualmindeligt meget disponeret for afhængigheden. Har vel prøvet det en ca. 15 gange, og har også kun oplevet de cravings der, den enkelte gang, hvor kvaliteten var upåklagelig.
Du snakker nemlig om cravings under selve turen? Det får mig lidt til at tro at det ikke er super god coke du propper i næsen, da det på nogen måde giver cravings mens rusen står på. En lille bane er super tilfredsstillende i en tre kvarters tid (ikke for at sidde og "disse", spekulerer bare).
Anyways... Kunne faktisk være spændende at høre fra nogen andre, om de har oplevet ligeså alvorlige "coke cravings" efterfølgende. Mindes også at det var dex der sagde at det var blevet klassificeret som værende et af de mest afhængigheds skabende stoffer på vores planet.