Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 05:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: birkes
Indlæg: 10 jul 2012 19:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 jun 2012 13:23
Indlæg: 214
Hey psy jeg læste på et tidspunkt herinde noget med at man kunne koge birkes og spise det og få en effekt af det har de bare lavet trolling uden at sige det til sidst lød nemlig rimelig seriøst men jeg kan ikke finde det topic igen men er der nogen af jer der ved om man kan koge birkes og få en virkning :)?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 10 jul 2012 22:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 sep 2011 20:38
Indlæg: 15
Jep det kan du godt der er vist en blanding af flere forskellige opioder i dem. Men pas på de skulle vist varigere meget i styrke.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 10 jul 2012 22:35 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Ahh... jeg tror du ville se junkier med trangiaer og birkesposer sidde i alle københavs parker, og junke afkoget direkte ind i kroppen. Det er nok en and.

Men nu vi er ved emnet... lige i øjeblikket bugner danmark af blomstrende og afblomstrede opiumsvalmuer. På min vej til og fra arbejde kan jeg snildt fylde lommerne et par gange. Kan jeg lave et udtræk af dem?

Edit: 1. hit på Google http://www.shroomery.org/forums/showflat.php/Number/684341

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 10 jul 2012 23:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 sep 2011 11:16
Indlæg: 103
UTFSE!

viewtopic.php?f=1&t=6940


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 00:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 jun 2012 13:23
Indlæg: 214
jamen hvis det virker kan i så ikke forklare hvordan man gør og dose osv.. :)?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 00:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
HopIFjordeN skrev:
Hehe i fredags købte jeg 300g blå birkes hos en grønthandler, hælder ca. en liter vand og birkes'ne i 1½l flaske, rystede det i en time og lod det trække i ca lige så lang tid... resultatet var en meget dejlig afslappende rus, mine ben svævede så dejligt.. bare man ikke gør det for tit, det er jo også et opiat jeg har drukket - det er sku vanedannende!!

ved ikke om denne post er passende: ellers fjern den bare uden skrubler :twisted:


Husk at ryste en hel time. Og husk også hans vise ord om at opiater er vanedannende.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 01:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jan 2012 18:58
Indlæg: 120
HopIFjordeN skrev:
Hehe i fredags købte jeg 300g blå birkes hos en grønthandler, hælder ca. en liter vand og birkes'ne i 1½l flaske, rystede det i en time og lod det trække i ca lige så lang tid... resultatet var en meget dejlig afslappende rus, mine ben svævede så dejligt.. bare man ikke gør det for tit, det er jo også et opiat jeg har drukket - det er sku vanedannende!!

ved ikke om denne post er passende: ellers fjern den bare uden skrubler :twisted:


Husk at ryste en hel time. Og husk også hans vise ord om at opiater er vanedannende.


Drikker man så væsken eller hvad?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 01:58 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Enten det, eller også sprøjter du det op i røven.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 09:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Rundt omkring i verden hvor folk har svært ved at få fat i opiater laver de "te" på birkes. Jeg må indrømme at de første par gange jeg læste om det på bla. Opiophile var jeg meget kritisk for at sige det mildt. Men der er folk der sværger til det, selv folk med en "habbit" og hvis er ikke har får de hurtig en. Så det er tydeligvis ikke noget at spøge med. Der skulle være stor forskelle på de birkes du kan få fat i så start småt. Vel fra 50g og så op af mod et kg.
Hælder vand og evt. noget juice, på rum temp., over sine birkes -ikke kogene for så får du olien ud af dem og det går fra udrikkelig til fuldkommen udrikkelig- ryste, ryste, ryste, siger det og drikker det.

@Randy Hvis du plukker -score i dit tilfælde- dem friske, så tag noget at stilken med. Så kan du hænge dem op i nogle klaser når du kommer hjem, og med lidt held nå at snitte dem en gang eller 3 før du lader dem tørre helt ud, tømmer dem for birkes og så koger te på kapslerne. Husk ikke at snitte for dybt for så løber opiummen ind i kapslen i hvor du ikke kan skrabe det af.

Husk dette er opiater vi taler om. Folk OD'er af valmue te. Et par kapsler kan være nok til du får for meget og med birkes ved heller ikke hvor stærkt der er før du har prøvet dem. Så pas nu for helved på.


Senest rettet af bindegal 25 jul 2012 15:30, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 09:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jun 2012 19:48
Indlæg: 101
Det eneste jeg ved er, at en drugtest kan slå ud hvis man har spist mange birkes...

Men har aldrig hørt at man ligefrem skulle kunne mærke det.

_________________
Nihilistig


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 14:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 jun 2012 13:23
Indlæg: 214
det var nemlig også det med drugtest jeg tænkte på men skal der ikke et kg til det?? altså vi snakker så store mængder at det da ikke kan være så lækkert igen??


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 14:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jun 2012 19:48
Indlæg: 101
Aner det ikke faktisk.

Ved bare at da jeg var i døgnbehandling lavede de somme tider tests, som vi ikke var forberedte på. 2 blev smidt ud pga udslag i testen. Der blev en masse diskussion omkring det at vi spiste birkes-brød derude. Stedet endte med at ringe ind til firmaet som de havde købt test'ene af, hvorefter de 2 som var smidt ud fik tilbud om at komme tilbage, da der var usikkerhed omkring hvorfor de havde givet udslag.

_________________
Nihilistig


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 15:18 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Bindegal: jeg endte med at tage 3 planter incl. rødder, som jeg klippede i stykker og blendede til en grød. Den blev kogt og filtreret og så står det til inddampning.

Og jeg skal nok passe på. Det bliver en engangsforestilling for mit vedkommende, og jeg laver det egentlig kun fordi jeg lovede en kammerat at prøve at lave noget råopium selv.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 16:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2003 01:01
Indlæg: 787
Geografisk sted: I am everywhere
Jeg har prøvet det.
Fremgangsmåden er at hælde kogende vand over birkesne, røre rundt i dem og lade det stå til det er blevet lunken, så sier du birkesne fra og drikker teen. Men desværre smager det af sur sok, og har en minimal virkning....
Det virker ingen tvivl om det, det virker som et opiat ville gøre i meget små mængder. Og vikrningen kan boostes ved indtag af hash og alkohol.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 16:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2003 01:01
Indlæg: 787
Geografisk sted: I am everywhere
Bindegal: jeg endte med at tage 3 planter incl. rødder, som jeg klippede i stykker og blendede til en grød. Den blev kogt og filtreret og så står det til inddampning.

Og jeg skal nok passe på. Det bliver en engangsforestilling for mit vedkommende, og jeg laver det egentlig kun fordi jeg lovede en kammerat at prøve at lave noget råopium selv.


Opiumen sidder altså i føkapslerne, og du skal bruge meget mere end 3 planter.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 18:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Jeg har også læst herinde (3-4 år siden) at der var folk der fik en god rus ud af blå birkes, self ikke de varmebehandlede fra supermarkede, men hvis de købes steder (som en landmand evt kunne finde på at købe sine frø)

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 11 jul 2012 19:54 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland

Opiumen sidder altså i føkapslerne, og du skal bruge meget mere end 3 planter.


Det link jeg postede i #3 argumenterer for at det findes i hele planten omend ikke i samme koncentrationer, så det et forsøget værd. De to timers strøm til kogepladen koster mindre end en pose birkes :wink:

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 12 jul 2012 02:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Kogene vand og birkes er en rigtig dårlig ide, man får en masse olie ud som gør drikken ekstre vammel

@Tricome Jeg troede også at de fleste af dem man fik i div. supermarkeder ikke var noget vær da jeg har prøvet at plante dem uden meget held. Men dem jeg købte i år -jeg kan ikke huske hvor, men sikkert netto- gav nogle fine hvid/lilla Papave somniferum godt nok med tegn på det var F2 planter men ellers meget fine. Du kan se dem rundt om i kbh da jeg har plantet dem rundt omkring og der er mange før i sådan en pose:-)

@Åndsamøbe tro mig hvis du ikke er vant til opiater så kan 3 kapsler fra en stærk valmue være nok!

@Randy Hvis du vil lave råopium så kan du kun bruge det du skraber af kapslerne når det har tørret til sådan noget brun snaks. Hvis du koger valmuer kan du bruge det til te, men først hvis du lader dem tørre -noget med latexen skal tørre først før man kan indtage det- og får de birkes ud. Hvid du inddamper din valmue te får du bare noget goo du ikke kan bruge til særligt meget, slet ikke at ryge. Jeg se at der står noget anden i det link du har lagt, men øhhh...

Her til sidst vil jeg lige nævne at jeg så Papaver Somniferum Giganteum i nogle blomsterhandlere på Nørrebroengade Kbh. i denne uge. Jeg ved ikke om de var aktive men de var ganske imponerende at se på.


Senest rettet af bindegal 25 jul 2012 15:27, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 25 jul 2012 13:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2007 19:33
Indlæg: 454
Ahh... jeg tror du ville se junkier med trangiaer og birkesposer sidde i alle københavs parker, og junke afkoget direkte ind i kroppen. Det er nok en and.


næææææææææææh.... det var det ikke. Den der bedrevidende attitude er reserveret til folk som ved hvad de snakker om og ikke bare gætter :P


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: birkes
Indlæg: 25 jul 2012 15:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Ahh... jeg tror du ville se junkier med trangiaer og birkesposer sidde i alle københavs parker, og junke afkoget direkte ind i kroppen. Det er nok en and.


næææææææææææh.... det var det ikke. Den der bedrevidende attitude er reserveret til folk som ved hvad de snakker om og ikke bare gætter :P


@BryGs har du fået noget ud af birkes eller kapsler?

Ps. Jeg undskylder alle de stavefejl jeg har lavet i denne tråd, jeg måtte rette i samtlige af mine indlæg da jeg læste dem igennem i dag, det betyder dog ikke der ikke er flere. Jeg husker svagt noget om at jeg havde hånden lidt dybt i bolsje glasset de dage tråden var mest aktiv :oops:


Senest rettet af bindegal 26 jul 2012 09:16, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team