Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Har noget af det liggende og kunne rigtig godt tænke mig at prøve at ryge det. Jeg vil nok starte med 5mg, men hvordan skal man gøre det, jeg har ingen glas pibe eller noget lingene(crack pipe)XD.
Nogle der har nogle tricks til hvordan man kunne gøre det. måske noget med sølvpapir og sugerør? lol :P er lidt lost med hvordan jeg skal gøre det.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Hvis du ikke har erfaring med 5-meo-dmt, ville et godt råd være at prøve det nasalt først.
Hele oplevelesen skulle være langt mindre intens ved nasal indtagelse + den varer lidt længere.
Edit: det kan vidst også tages sub. hvor rusen skulle vare et par timer. Prøv at læs lidt på bluelight.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

har prøvet at sniffe det synes ikke der skete det store. men kunne teste sub synes bare bare ikke jeg kunne finde dosis vejledning til sub. nvm fandt det :oops:

In our memories
Brugeravatar

Det skulle meget gerne give en effekt når du tager det nasalt.. Måske du skulle uppe dosen til 10mg, det burde være mærbart hvis dit produkt er af ok kvalitet..

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

ok kunne jeg prøve det er godt men tror måske heller jeg vil prøve sub for at skåne min næse er ikke den store sniffer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan jeg godt forstå, men der er altså en stor forskel på at ryge det og sniffe det mht. intensiteten.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvilken form er den i? Fumarate, HCl eller Freebase?

Du kan tage et glas og et stykke sølvpapir, nu tager du din dose 5-MeO-DMT på midten af sølvpapiret og placeret glasset ovenpå og sætter sølvpapiret fast rundt og glasset. Så tager du en lighter og tænder under sølvpapiret til det går op i røg, snup et sugerør og sug røgen ud.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

det freebase og lyder som en god ide

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Freebase giver da heller ikke nogen nasal effekt? :)

Senest rettet af incase 23 mar 2012 19:04, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Det 5-meo-dmt jeg har haft i freebase, har fungeret helt fint nasalt.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det virker særdeles dårligt for mig nasalt sammenlignet med rygning.

In our memories
Brugeravatar

Det virker særdeles dårligt for mig nasalt sammenlignet med rygning.

Jeg vil gerne prøve at ryge det en dag. Kan du fortælle lidt om forskellen mellem rygning og nasal indtagelse?
Varighed, intensitet osv :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Har kun prøvet det et par gange nasalt fordi jeg syntes det var et frygteligt spild sammenlignet med rygning. 15 mg nasalt giver mig et nogenlunde tydeligt tryptamin-buzz, lidt tracers på ting i bevægelse og mindspace ændret svarende til omtrent 1 g cubensis-svampe, varighed måske 40 min.
10-15 mg vaporiseret effektivt sparker mig på under 1 minut ud til den dybeste ende af det psykedeliske hav, hvor følelsen af at have et selv eller et ego er splittet helt fra hinanden. Varigheden er ~ 5 minutter, hvorefter man ret hurtigt kommer til hægterne igen. 5 minutter lyder måske ikke af meget, men tid er dybt irrelevant på det niveau. Det er nok den højeste grad af intensitet jeg har opnået med nogen substans. Det er meget svært at forklare hvad man oplever, for i modsætning til DMT er der sjældent avancerede visuelle komponenter - det er for mig mere bare følelsen af at smelte helt sammen med universet og blive samlet som et individ igen. Ærefrygtindgydende kraftigt, og jeg tror ikke at alle vil synes om at få revet tæppet væk under sig i den grad.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
det lyder næsten som salvia. hvordan vil du sammenligne de to?

In our memories
Brugeravatar

Prometheus: Tak. Det lyder virkelig til, at der er en verden til forskel. Jeg kan godt nikke genkendende til det med at blive smeltet sammen med universet, og blive samlet igen - selvom jeg kun har prøvet det nasalt.
Næste gang vil jeg prøve at ryge det..

Insane psychedelia user!

Jeg har begrænset erfaring med salvia, og har aldrig opnået et totalt gennembrud. De mængder jeg har prøvet har bare virket... Bizart i en anden retning end hvad jeg søger, og jeg har ikke følt trang til at stræbe efter en gennembrudsoplevelse. Hvor salvia virker til at have en mere dissociativ effekt af en slags, har 5-MeO-DMT meget tydeligt de samme karakteristika som mange andre tryptaminer, bare komprimeret i en über-intens pakke. Jeg synes ikke det er helt skudt ved siden af når folk sammenligner det med at tage et meget kraftigt svampetrip og presse det hele ned på 5 min.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Har kun prøvet det et par gange nasalt fordi jeg syntes det var et frygteligt spild sammenlignet med rygning. 15 mg nasalt giver mig et nogenlunde tydeligt tryptamin-buzz, lidt tracers på ting i bevægelse og mindspace ændret svarende til omtrent 1 g cubensis-svampe, varighed måske 40 min.
10-15 mg vaporiseret effektivt sparker mig på under 1 minut ud til den dybeste ende af det psykedeliske hav, hvor følelsen af at have et selv eller et ego er splittet helt fra hinanden. Varigheden er ~ 5 minutter, hvorefter man ret hurtigt kommer til hægterne igen. 5 minutter lyder måske ikke af meget, men tid er dybt irrelevant på det niveau. Det er nok den højeste grad af intensitet jeg har opnået med nogen substans. Det er meget svært at forklare hvad man oplever, for i modsætning til DMT er der sjældent avancerede visuelle komponenter - det er for mig mere bare følelsen af at smelte helt sammen med universet og blive samlet som et individ igen. Ærefrygtindgydende kraftigt, og jeg tror ikke at alle vil synes om at få revet tæppet væk under sig i den grad.
Meget rammende beskrivelse du kommer med, Prometheus. Jeg kan ihvertfald nikke genkende til sådanne oplevelser på 5-MeO-DMT. Stærke sager! :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg har begrænset erfaring med salvia, og har aldrig opnået et totalt gennembrud. De mængder jeg har prøvet har bare virket... Bizart i en anden retning end hvad jeg søger, og jeg har ikke følt trang til at stræbe efter en gennembrudsoplevelse. Hvor salvia virker til at have en mere dissociativ effekt af en slags, har 5-MeO-DMT meget tydeligt de samme karakteristika som mange andre tryptaminer, bare komprimeret i en über-intens pakke. Jeg synes ikke det er helt skudt ved siden af når folk sammenligner det med at tage et meget kraftigt svampetrip og presse det hele ned på 5 min.

Ingen tvivl om at salvanorin-A er et mørkt stof. du får ingenting forærende. salviatrippet berøver dig en masse (bevidstheden om krop, selvet, tid og sted), og alle ydre stimuli er spændt for vognen af de bizarre fantasier, som din hjerne i en tilstand af stærkt begrenset koherens, kan opdyrke. der er en fornemmelse af uendelige perspektiver og sideeksisterende paraleluniverser, men en total mangel på formål eller skønhed i noget af dette. det er som at befinde sig i en uendelig ødemark. følelsen er lidt henad at sidde i fast i en elevator mellem uendelige niveauer af bevidsthed. hvis man skal kigge på det som en skala, der går over Salvia - DMT - Psilocybin - MDMA, så kan man metaforisk sige at skalaen gradbøjer sig mellem ståluld og candyfloss.

det er en skræmmende oplevelse, men jeg anser det egentlig for at være det ultimative psykedelikum, fordi det er helt tomt for nydelse. og nydelse er jo det egoet kalder på. hvis du vil opleve ego-tab, er det så ikke oplagt at tage netop det stof som egoet i den grad modsætter sig. :) food for though...

jeg synes du skulle prøve 100 - 150 mg af 5 eller 10x ekstrakt. det sværeste ved salviatrippet er altid reintegrationen, når dine omgivelser langsomt begynder at give mening igen.

Insane psychedelia user!

jeg synes du skulle prøve 100 - 150 mg af 5 eller 10x ekstrakt. det sværeste ved salviatrippet er altid reintegrationen, når dine omgivelser langsomt begynder at give mening igen.

Jeg er slet ikke adverst indstillet overfor mørke og barske påvirkninger, men jeg tror ikke at ultimativ ekstase (alá vellykket 5-MeO-DMT-gennembrud) og konstruktive perspektivudvidende oplevelser behøver være adskilt. Grunden til at jeg ikke er gået længere med salvia, er at jeg indtil videre ikke har fået noget med hjem som gav mening for mig på et dybere plan, udover den rene surrealistiske fremmedgjorthed. Det kan meget vel tænkes det ændres ved et gennembrud.
Jeg skal nok prøve en ordentlig dosis 10X ekstrakt næste gang jeg føler mig eventyrlysten efter noget eksotisk. Til gengæld bør du overveje at benytte førstkommende lejlighed for at genvinde din retsmæssige guddommelige status bare i 5 min / en evighed via 5-MeO-DMT.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

most certainly WILL DO!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]