Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hafnia
Der er ofte spor af kviksølv i 'street' amfetaminer da reduktion ofte foregår vha aluminium-amalgam i illegale labs

Junior medlem

Ville bare spøge om der er nogle advarsler, vedrørende brug af Dolol 50 mg, når man tager dem pgs stærke smerter

Er der nogle kedelige bivirninger mod at tage, Fortamol, ca 6 stk om dagen

Tåler man Fortamol over tid, da der jo findes 400 mg av paracetamol i hver eneste tablet, skulle ønske man kunne separere det, da man jo véd, at dette med for meget konsumption, av Paracetamol, er så dårligt for maven ilængden..

Takker for svar

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Som de andre så fint nævner så er problemet ved RC stoffer at vi ikke ved noget om bivirkningerne, på lang eller kort sigt. Vi er bygget lidt forskelligt som mennesker, derfor kan nogle have en positiv oplevelse på et givent RC, men andre får en allergisk reaktion. Derfor er hovedreglen her at man starter meget forsigtigt ud hver gang man prøver et nyt stof/batch af et kendt.

Jeg tør ikke eksperimentere med RC stoffer mere selvom nogle af dem virker meget tiltalende. Jeg holder mig til mine svampe og DMT, det er psykedeliske nok for mig. :P

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem

Der florerer myter på diverse drug forums om hvordan mange RCs er fyldt med tungmetaller og andet skidt fra produktionen i Kina og andre shady ulande... Om det bare er myter skal jeg ikke kunne udtale mig om. Udover dette, er det også ganske almindeligt at RCs og legal highs er helt andre stoffer end hvad de bliver solgt som. Jeg ved fks. at mange slags kratom har indeholdt desmetyltramadol.

har du nogle kilder omkring kratom som har indeholdt desmethyltramadol ? :D

har nemlig en kammi som går og snakker lidt om kratom så det ville jeg da gerne læse lidt om :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er ikke kratom, det er krypton så vidt jeg ved der indeholder desmethyltramadol.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem

Det er ikke kratom, det er krypton så vidt jeg ved der indeholder desmethyltramadol.

Præcis hva min kammi fortalte mig :D

Dedikeret medlem

Citat:
[...]In Europe branded kratom illegally laced with undisclosed synthetic opioid agonists such as O-desmethyltramadol, as well as other compounds such as caffeine, have been reported.

Godt nok er det blot hvad wiki havde at sige, men med 5 henvisninger må det betragtes som relativt veldokumenteret - i to af henvisningerne er der tale om blandingen "krypton".. Hvorfor ikke bare dyrke planten selv, så er der ingen tvivl. :)

Medlem

Citat:
[...]In Europe branded kratom illegally laced with undisclosed synthetic opioid agonists such as O-desmethyltramadol, as well as other compounds such as caffeine, have been reported.

Godt nok er det blot hvad wiki havde at sige, men med 5 henvisninger må det betragtes som relativt veldokumenteret - i to af henvisningerne er der tale om blandingen "krypton".. Hvorfor ikke bare dyrke planten selv, så er der ingen tvivl. :)

Vil det siges at det ikke kun er krypton, som der er O-desmethyltramadol i? Men at det også findes i det almindelige "kratom"?

Dedikeret medlem

Citat:

Vil det siges at det ikke kun er krypton, som der er O-desmethyltramadol i? Men at det også findes i det almindelige "kratom"?

det vist det der står :roll:

Dedikeret medlem

Det vil sige at der kan være desmethyltramadol i. (på, hvis vi skal være helt præcise :P)

Ligesåvel som der kan være skidt i så mange andre stoffer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]