Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 09:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 128 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Tror vi skal lade være med at tænke på hvordan minimal har haft det.... fordi det ikke et sted jeg har eller nogen anden burde have lyst til at sende sine tanker hen... Rapporten fra catalaneren, får ethvert badtrip til at minde om paradis.... Walking dead er hvad det minder mig om - den der fornemmelse han har efter hospitalsturen, det der med det som om han ikke skal være her..... Fucking farout. Hvordan har man det når man har det sådan?

Verdenen skal til at vågne nu - jo mere indviklede de drugs bliver, jo større chancer er der for at dr.no good laver en eller anden fejl i hans bageri og jo flere stoffer de gør ulovlige, jo længere bliver smutvejen til det lovlige... Den her verden er skruet så meget forkert sammen og nu koster det igen liv, liv som det ikke burde have kostet.

Ufantastisk er hvad det er...

PLUR

Medlem
Brugeravatar

oh, DON'T say hvordan Dannie havde det inden han døde. Jeg har det helt dårligt ved tanken ! :( (har overvejet det før, og det piner mig GRÆNSELØST).

Medlem
Brugeravatar

OH MY GOD.
citat rapport fra erowid: "I thought a lot about how this would be such a horrible way to go."

Jeg kan slet ikke tage det. Dannie min skat :(

Junior medlem

Kondolerer til alle som kjente Dannie. Mine tanker går til dere, og til de etterlatte etter dødsfallet i USA.

Jeg tenkte informere om at det Norske psykedeliske miljøet nå skal være informert.

Det er opprettet advarsler mot potensielt farlig/feilmerket 2c-b-fly på Norshroom.org og freakforum.nu

Skulle det komme frem fler opplysninger i saken må dere gjerne oppdatere/korrigere oss nordmenn.

Igjen, kondolerer så meget.

Linker til Norske forumtråder:

nFF: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=140908

NS: http://www.norshroom.org/ubbthreads/ubb ... w=1#UNREAD

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Uanset hvordan han, og de andre som har måtte lade livet på den bekostning, har haft det minutterne op til så er der heldigvis ingen smerte som varer evigt og ofrene mærker nu intet længere - det synes jeg I pårørende skal trøste jer med. De har fået fred og ro nu.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Innernet: Der hvor de er nu, der er der varmt og rart :) En anelse kedeligt - men varmt og rart.... :)

PLUR

Junior medlem

Entheo skrev:
Methyline jeg ved det ikke er rart at skulle grave mere i det hele, men lige nu har vi ikke meget at gå efter. Er der nogen som helst mulighed for, at du kan få en udtalelse fra den ven der også indtog stoffet? Det ville hurtigt kunne give en afklaring på, om det var Minimal der fejlede noget, eller om det var stoffet alene.

jeg indtog 18 mg sammen med minimal jeg vejer 93 kg er ca 184 høj

skriver en mere fyldestgørende raport når jeg følger jeg er mental klar til det

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes ikke rıgtıgt jeg fik svar paa mıt spoergsmaal men mener dog det er ret relevant.
Er der nogen der kender til tidligere tilfaelde hvor samme fırma har solgt Kemikalier vıdere som ıkke var det de blev solgt som?
Eller chems som gav nogle helt uventede effekter efter indtagelse?
Hvis der er folk der ligger inde med andre rc,s fra samme fırma er det ımo ret vigtigt at faa frem nu.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Neurosoup har lavet en youtube video hvor dødsfaldene bliver nævnt:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o5yTPxnXmt4&feature=sub[/youtube]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
maze skrev:
Entheo skrev:
Methyline jeg ved det ikke er rart at skulle grave mere i det hele, men lige nu har vi ikke meget at gå efter. Er der nogen som helst mulighed for, at du kan få en udtalelse fra den ven der også indtog stoffet? Det ville hurtigt kunne give en afklaring på, om det var Minimal der fejlede noget, eller om det var stoffet alene.

jeg indtog 18 mg sammen med minimal jeg vejer 93 kg er ca 184 høj

skriver en mere fyldestgørende raport når jeg følger jeg er mental klar til det

Rigtig god idé med den rapport. Vil glæde mig til at læse den!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

mr.hara skrev:
Jeg synes ikke rıgtıgt jeg fik svar paa mıt spoergsmaal men mener dog det er ret relevant.
Er der nogen der kender til tidligere tilfaelde hvor samme fırma har solgt Kemikalier vıdere som ıkke var det de blev solgt som?
Hvis der er folk der ligger inde med andre rc,s fra samme fırma er det ımo ret vigtigt at faa frem nu.

Jeg har købt MDPPP, Dimethocaine og Dimethylcathinone fra Haupt-RC. Alle kemikalier virkede rene, virkede som forventet og var korrekt vejet af. Jeg har ikke lidt nogle eftereffekter eller bivirkninger af dem.

Gætter på at det er laboratoriet der har lavet fejlen, Haupt var ihvertfald en ærlig mand.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Rush skrev:
mr.hara skrev:

Jeg har købt MDPPP, Dimethocaine og Dimethylcathinone fra Haupt-RC. Alle kemikalier virkede rene, virkede som forventet og var korrekt vejet af. Jeg har ikke lidt nogle eftereffekter eller bivirkninger af dem.

Gætter på at det er laboratoriet der har lavet fejlen, Haupt var ihvertfald en ærlig mand.

Dimethocainen varierede i kvalitet fra batch til batch, og i hvert fald et af batchene var usædvanligt hygroskopisk og blev nærmest til olie.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Erowid har offentliggjort de hidtidige TLC-baserede tests af hvilket kemikalie vi har med at gøre:

Billede

Så vidt jeg ved er "sample" det suspekte batch B1. Som I kan se er der ikke skyggen af 2C-B-fly i. Til gengæld tyder det meget kraftigt på at batchen består af to forskellige stoffer, og at det ene af dem er bromodragonfly. Man kan spekulere i at det andet stof er enten DOB-fly / 3C-B-fly eller 2C-B-dragonfly.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvordan skal man læse den test for at forstå den?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Morten på 14 skrev:
Hvordan skal man læse den test for at forstå den?

"Y-aksen" er migreringsvejen, hvor langt stoffet har vandret. Ved TLC bliver stoffer adskilt ved deres hydrofile/lipofile egenskaber. Så det samme stof skal ende lige langt oppe af pladen i forhold til væskefronten (R[sub]F[/sub]-værdi). Hvis man kører prøver til sammenligning på samme plade er forholdet til væskefronten ligegyldig, det samme stof skal ende lige langt oppe på pladen. Et rent stof skal kun afgive én plet på en TLC-test.
Desuden er pladen fremkaldt med Marquis, hvor det ses af de rene referenceprøver at 2C-B-fly giver en gul plet, 2C-B giver en grøn plet, Br-dragonfly giver en blå plet osv.
Batch B1 giver to pletter; en som passer med Br-dragonfly i både migreringsvej og farve, og en som ikke passer med nogen af referencestofferne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan man være sikker på det er Br-dragonfly? Jeg tænker på at pletten ikke er ligeså langt oppe ad y-aksen på samplen som på referencen af Br-dragonfly.

Insane psychedelia user!

Morten på 14 skrev:
Kan man være sikker på det er Br-dragonfly? Jeg tænker på at pletten ikke er ligeså langt oppe ad y-aksen på samplen som på referencen af Br-dragonfly.

De ligger da næsten helt og fuldstændig på linje?
Men nej, man kan ikke være sikker på at det er Br-dragonfly. Hvad man KAN være sikker på, er at batch B1 ikke er et rent stof, og at der ikke er 2C-B-fly i.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den mørke og den lyse plet ligger på linie, men de to lyse pletter ligger da slet ikke på linie. Men lad det nu ligge, vi kan da ihvertfald nu være sikre på at det ikke er 2-c-b-fly som han har indtaget som du selv siger.

Insane psychedelia user!

Morten på 14 skrev:
Den mørke og den lyse plet ligger på linie, men de to lyse pletter ligger da slet ikke på linie. Men lad det nu ligge, vi kan da ihvertfald nu være sikre på at det ikke er 2-c-b-fly som han har indtaget som du selv siger.

Farveintensiteten kan man ikke sige så meget ud fra; det vides ikke hvor meget de har påført pladen af den ukendte sample. Og i prøven med B1 spiket med Br-dragonfly + 2C-B-fly (7 fra venstre) ser man kun 3 pletter- det tyder på at Br-dragonfly er en af bestanddelene i B1. Læg desuden mærke til vandringsvejen for ren Br-dragonfly (prøve 8 fra venstre) passer perfekt med den øverste af pletterne for B1.
MS resultater vil sige det med sikkerhed, men dem kommer vi nok til at vente lidt på.

Insane psychedelia user!

Det er nu bekræftet ved GC/MS at hovedparten af batch B1 er bromodragonfly:
[hsimg]http://img377.imageshack.us/img377/8548/gcmsbrdrflyhauptrcenerg.jpg[/hsimg]

Som I kan se, er det primært Br-dragonfly, men med et par synteseurenheder i ikke-negligerbare mængder som ingen ved hvad gør.

Br-dragonfly er berygtet for at inducere vasokonstriktion / blodkarssammentrækning med forsinket virkning (op til en uge rapporteret) ved overdosering. De herinde som har taget noget af samme batch og overlevet, bør være MEGET opmærksomme på følelsesforstyrrelser i ekstremiteterne (fingre/tæer), cirkulationsforstyrrelser af nogen art (f.eks. trykken for hjertet) eller lignende symptomer, i mange dage efter indtagelse. Søg straks læge hvis I oplever noget unormalt, og fortæl at I har indtaget et euforiserende stof med langvarig perifær vasokonstriktiv effekt for X dage siden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 128 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]