Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 02:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: hasselager
hej allesammen.. nye som gamle psychedelia medlemer ..

har længe haft lyst til og fortælle lidt om hvordan det har være for mig og (vågne op) efter knap 10år mere eller minder daglig misbrug af dvs stoffer.. som nogen ved så kom jeg i behandling den 2004 3 oko og var 100% clean fra alt der hade en sind og stemning andre virkening på mig.. ja på nær kvinde :D

men jeg slutte så mit forløb i behandling den 15dec 2005 efter og have klare det rigtig flot.. jeg var blive kasser i N.A som var et stor ansvare da jeg skulle stå for penge kassen..men igen alt gik godt..

men en månede før jeg blive udringe fra halvejs huse, begynde det og gå galt for mig.. jeg hade fået et arbejde på en cafee som jeg var rigtig glad for..men så i min mangle på selvtillid og tro på mig selv.. hmm ja nok at jeg ville have folk skulle kunne lige mig.. sage jeg bare ja til stor vagte.. og ende med jeg arbejde 10timer hverdag og i weekende.. og ca den 1dec gik jeg ned med flage.. blive rigtig syg og efter det depri.. der skete så en masse ting bland ande.. at jeg fik af vide at det ville være best og slå op med min rigtig første kæreste.. fordi de var bange for jeg ville gå ud og tage stoffe på det.. og i frygt for og ende i det helve jeg var komme fra.. gjorde jeg det uden og lytte til min ejen følelse.. og det er nok det hårdt jeg har opleve.. har aldrig græd så meget.. end ik i behandling da jeg blive reve op i gamle negative oplevelse...

men ja så pludslig stod på ejen ben igen.. og var clean og skulle til og klare mit ejen live på godt og ondt..

det gik rigtig godt og jeg var glad.. men efter alt flytteri og der var komme ro på.. og jeg mere og mere sad med min følelse som var som en 16år.. fordi det min gamle venner og andre hade brugt de 10år på og lære og håndter.. hade jeg brugt på og lamme mig..så en dag stod jeg med en jay foran mig og hade jeg ik vilje styrke nok til og sige nej tak.. og der to det ene det ande og en dag kunne jeg se den morten som jeg hade håbe på jeg hade lagt bage mig vende tilbage,.,,

og jeg fik ik rigtig styrke til og stoppe det før jeg var komme mig over min far hade fået kræft.. det var både ved og knække mig.. men noget ind i mig sage bare nej..

så nu går jeg til psykolog for og lære de meste alm månder og relater mig til andre og være scoceal(forkert stave) og håndter min følelse på godt og ondt.. og ja få langt det negative bage mig og bruge det til noget positive...

hmm ja der er mange små ting der mangle men så ville jeg ik blive færdig i dag.. og ja ved ik hvorfor jeg skrive det.. måske bare fordi jeg har brug for og åben min mund..

knus trold.. der tage en dag af gange og ser lidt mere lyst på fremtid.. selv om det er hårdt og starte på en ny :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder som en hård omgang, gamleTrold. Håber virkelig du får lært at holde fast i dig selv og troen på, at du er god nok. Vi har sgu alle fejl, men det er når vi begynder at hade os selv for de fejl, som vi begår, at det går rigtig galt. Især hvis vi hader os selv, for de fejl vi ikke har begået.

Håber du holder stien ren.

Medlem

men jeg syns nu hader er et stærk ord.. jeg har meget skylds følelse og andre negative følelse der forvirre mig.. men jeg har aldrig hade mig selv..og er stolt af det menneske jeg er blive. men har det bare svært med de ting der er sket i mit live.. og har i mange år tage stoffe på min følelse og ik for lysten skyld..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Hejsa Gamletrold

Det er godt at høre du tænker over tingene istedet for at glide ned af bakken uden styr over retning og fart. Det er den eneste måde at gøre det på.

Et stille og almindeligt liv. Ja mon det findes. Jo men man skal lige finde volume knappen først. Hvor meget power skal den ha og hvornår.

Livet gir os glæder og sorger. To voldsomme kontraster som gror på ens sjæl igennem livet. Ikke nemt at forstå for os almindelig dødelige, men vi må jo bare ta et skridt af gangen og se om underlaget holder.

Skid på fortiden den kan du ikke bruge til noget når du skal frem i livet. Der er rigeligt med tid til at tænke på fortiden når du bliver gammel. Men hvis volumeknappen er på fuld styrke er det ikke sikkert man når dertil.

Lykke til i fremtiden gamletrold. Vi er her altid med en kommentar.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem

hej DoYouSpeakWak..

tak for de dejlig ord.. ja du har ret.. og det er det jeg er ved og skal lære nu.. det er bare øv øv end i mellem.. og hårdt når jeg end i mellem handle på en negative måde.. når den lille morten ind i maven godt ved det er forkert.. men det går nu mest fremad :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hvad du ikke dør af, styrker dig - det er et godt og posetivt ordsprog, der i mange tilfælde har fået folk langt i livet. Du har oplevet en del ting i dit liv, nok mere end de fleste jævnaldrende(selvom jeg ikke er 100% sikker på din alder :)), og hvis man kan håndtere de situationer man kommer udfor, så er vejen banet til en lysere fremtid!

:peace:

Titel:
Medlem

jamen det har du da ret i.. men det er svært når man ik har lært de ting :) men ja det gør mig stærke.. men nogen gange er det bare træls og kæmpe med en masse følelse ind i.. :)

og jeg er på vej med de 27år :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]