Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 sep 2005 16:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
Ja min kæreste havde en tobakspibe til at ligge og jeg synes den fungérer fortræffeligt til at ryge sit mix på. Der kommer godt røg i den og man får mere med ad gangen end ved en joint. Dog ikke lige så hygge som at sidde med en joint, synes jeg ikke.
Men er vi andre herinde der har erfaringer med at ryge på almindelige tobakspiber?
Og lidt Off-topic: Vil den kunne bruges til at ryge salvia d. med?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 sep 2005 18:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2004 17:05
Indlæg: 152
Geografisk sted: Nykøbing Mors
Gjorde det meget der jeg var en 17 18 år gammel. Men jeg syntes ikke det smagte så godt så gik derfor over til chillum og joints. Og ved chillumen er der osse lidt mere hygge over. Syntes jeg.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 sep 2005 20:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Jada! Majspiben var et vigtigt værktøj, da jeg var ny i cannabisens verden! :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 sep 2005 07:51 
majspiber sucks for hårdt men er et godt alternativ i mangel på bedre...


Nogle af mine buds sidder og ryger på denne her 900 kroners tobakspibe, og goddamn, den smager himmelsk, synd den ikke slår så hårdt..... men det kan man sagtens


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 19 sep 2005 14:05 
Jeg har en majs snade også, det er dog kun et minde om mit lille smut i gitterly hvor de gud hjælpe mig stjal mit kingsize papir med den komentar at dem brugte folk til at rulle joints af inde i spjælet.

Reallllyyyyyyy??????

Nå men de fanst ikke mine 20 gram hash som lige var nok til at klare mig igennem 5 overnatninger på Gitterly lejerskole, det var sku ikke så slemt som man kunne forvente.

Personligt syndes jeg en snade er ganeske hyggelig at ryge sit mix på, men det stopper nemt og kommer til at smage af din søsters sure røv iløbet af no time. Det er mega bøvlet at holde den ren for sovs, det kræver meget mere pasning end en Chillum og tiden man bruger på at rulle en joint som er frisk hver gang! YAY

Merskums piber ar det bedste helt klart men de liger også som regel pænt over 900 kr, sidste jeg så nogle super nice merskums piber kostede de fra 1400 - 2200 kr ca. men er også håndskåret og meget decoretive, så der liger mange timer i dem.

MVH
Piercer :twisted:


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 19 sep 2005 17:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 sep 2004 15:36
Indlæg: 455
Jeg har en glaspibe med sliphole som jeg købet i Prag engang. Den virker udemærket, og slår rimelig hårdt :) Det er ikke den samme hygge, det er rigtigt, men godt i nødstilfælde hvis ikke man lige har andet. Derudover er den nem at gøre ren, da man bare skal hælde noget sprit igennem.
Man KAN godt ryge Salvia D. på en pibe, hvis der er rigtig godt gennemtræk i den. Jeg har gjort det nogle gange, men det er en ordentlig kradser for lungerne, da røgen er MEGET varm, og du inhalerer den i store mængder. Jeg ville holde mig til bong, medmindre vi snakker stærkt, standardiseret ekstrakt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team