Først og fremmest, her er et link til en tråd som jeg selv har lavet
viewtopic.php?f=4&t=49972&hilit=meget+d%C3%A5rlig+oplevelsefår omkring 2-3 måneder siden, havde jeg et trip på x, hvilket har ført til at jeg mistænker jeg har "Hppd", dog ved jeg det ikke helt, eller evt er jeg blevet psykotisk?
Mit problem er, at efter den nat hvor det hele skete, har jeg ikke haft det som jeg plejer, jeg har "sorte fluer" når jeg kigger mod himlen, og engang i mellem synes jeg også der kommer små lys glimt og små utydlige sorte pletter, jeg har så efter følgene været ved øjen læge og få tjekket mine øjne, og de fejler ikke noget har jeg fået at vide, har fået "topkarakter" ved øjenløgen...
Det er går mig mest på er at jeg synes ikke at jeg kan "hvile i mig selv" som jeg plejer, når jeg snakker med folk, folk som er tæt på mig, synes jeg at det virker mærkeligt, som om at der er noget galt, en mærkelig følelse. nogle gange virker det uvirkeligt. sådan som jeg beskriver det har jeg haft det vær evig eneste dag, og det går mig virkelig på. jeg kan slet ikke få tanken væk: " at der er noget galt med mig", tingene er ikke som de plejer at være..
udover det, har jeg også det som om at når jeg er alene og evt sidder ved computeren, at der står nogen bag mig. det gør der selvfølgelig jo ikke, men det føles sådan.. faktisk meget ubehageligt..
og så den sidste ting som jeg oplever en gang i mellem, når jeg går i seng, og selvfølgelig ligger ned, så bliver jeg lige pludselig svimmel, mine øjne de "flakker" på en måde, "bevæger sig fra side til side". altså ikke helt vildt, men lidt. og når jeg så tænder lyset og sætter mig op forsvinder det lidt efter..
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg skal op til en svendeprøve om 1½ måned, og jeg vil virkelig gerne kunne være klar i hovdet... burde jeg gå til lægen?, vil det komme til at have indflydelse på min fremtid hvis jeg fortæller lægen hvad der er sket? fordi jeg har i planerne at vil arbejde offshore.. hvad tænker i at der er galt med mig?. jeg har en forestilling om at jeg nogle gange tænker lidt for meget over tingene som nager mig, hvilket gør det slemmere..
jeg synes det hele er blevet lidt bedre generalt, men stadig føles alt ikke som det plejer... hmmm????