Hey Psy
Det føles ofte som om at jeg har så mange muligheder for at gøre ting, men jeg har ingen motivation. Jeg har spillet guitar i en 5-6 år, men altid meget halvhjertet, og har aldrig en særlig stor lyst når jeg skal øve mig i noget - jeg giver hurtigt op. Jeg er meget priviligeret og har i princippet muligheden for at gøre stort set alt, men får intet gjort - hvad kan få mig ud af min komfortzone? Hvad skal jeg gøre?
Desuden døjer jeg tit med lidt selvværdsproblemer selvom jeg ved at en del ser op til mig og synes jeg er en fed person, og en del piger godt kan lide mig, så kan jeg ikke få banket det helt ind i hovedet på mig selv. Altså som om at jeg godt ved det, men det gør jeg alligevel ikke (hvis det giver nogen mening). Har tit problemer med at møde nye mennesker, selvom jeg gerne vil, og føler mig rigtig tit usikker.
Det er sjovt, jeg kan fortælle præcis samme historie. Har også spillet guitar halvhjertet i 5-6 år (:O).
Tricket er at tro på dig selv og kaste dig ud i så meget du kan. (men husk nu at lade være med at stresse dig selv). Jo flere ting du oplever og jo mere du forsøger at bedrive, jo mere sker der, og jo bedre bliver dit selvværd (og jo mere helthjertet bliver dit guitarspil).
-Hvis du ryger hash, så lad være med det. Man bliver enormt sløv af det, og det kan på ingen måde bruges kreativt eller til at bedrive store ting.