Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 03:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 404 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

jointventure:
Intet. Det er sjældent de overhovedet videresender det til politiet. Du får en advarsel om x uger, med besked om at du venligst fremover undlader at importere medicin.

Okay, det er sgu godt.!! Mange tak for svar.

Junior medlem

Hey Psychedelia! :)

Blev i fredags stoppet med besiddelse af 10g svampe, 4,45g hash, 0,27g MDMA..
Svampene var psilocybin svampene, det er hvertfald det smølferne tror..
Nåede ikk engang at æde nogle! og det var første gang jeg skulle prøve dem :( SURT!
Er 17, snart 18 så kan nok få halveret min bøde, men den bliver nok stor alligevel..
Nogle der har en ide om hvor stor den bliver?

MVH Everhigh!
Stay high..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey

Min pakke med 30stk Strattera (Atomoxetine) er blevet taget i tolden og jeg har fået et brev hvor der står; Deres forsendelse er tilbageholdt af ToldSkat indtil lægemiddelstyrelsen har truffet afgørelse i sagen. -Der kan gå op til 6 uger før jeg får svar..

Hvad kan jeg forvente konsekvensen bliver?

Fik snupper 2000 stk Etizolam i tolden for et halvt års tid siden, og fik gudskelov også kun et brev fra lægemiddelstyrelsen om at pillerne var erklæret uimporterbare, dvs. de ville kræve recept eller godkendelse for at indføre. Ingen bøde :rocking:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Hej, jeg kunne godt tænke mig at vide hvad konsekvensen er for at blive taget med under 1 g cola, under 1 g emma og under 2 g amf? Hvad er grænserne for de stoffer??
Og hvad får man for 12 g skunk?
Har en del med på roskilde, og nogle i min camp er meget åbenlyse med deres indtag, så må lige vide hvilken risiko jeg løber ..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
^ Det bliver ikke et endeligt svar, da jeg er meget usikker på om skunk hører ind under hash eller marihuana i forhold til skemaet her. Du kan selv se bødetaksterne her: http://www.justitsministeriet.dk/filead ... /skema.pdf

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
^ Det bliver ikke et endeligt svar, da jeg er meget usikker på om skunk hører ind under hash eller marihuana i forhold til skemaet her. Du kan selv se bødetaksterne her: http://www.justitsministeriet.dk/filead ... /skema.pdf

Vil det sige ingen plet eller noget der, bare sammenlagt bøder for en håndfuld tusinde? Det var bedre end jeg havde frygtet :roll:

Medlem

Vil det sige ingen plet eller noget der, bare sammenlagt bøder for en håndfuld tusinde? Det var bedre end jeg havde frygtet :roll:

Korrekt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Hejsa Psy! :D

Blev igår taget til beach party i grenå med en blaster med 0,x gram amf, og en pose ved siden af med en lille bundslat i + ½ kryds, som jeg fik overbevist dem om at det var en ritalinpille.

Blev GRUNDIGT kropsvisiteret selvom jeg havde gjort dem opmærksomme på at jeg ikke havde mere, men det var de ligeglade med DE SVIN! -.-

Havde røget en pind lige inden jeg blev taget og de fandt en tom pose jeg havde brugt til og have klumpen i, og sagde til dem at jeg havde røget det sammen med et par venner for at give god stemning og alt det andet var noget "jeg holdte for en ven fordi han ikke selv turde" dårlig undskyldning men tror han troede på mig til sidst.

På min konfiskeringsærklæring står der:

-Ca. 1 Gram Amfetamin
-1 stk Blowmaster
-Ca ½ ritalin pille.

SPØRGSMÅL:

- Hvor meget skal jeg regne med at bøden bliver på? Er ikke kendt af politiet, og det er første gang jeg bliver taget med stoffer på mig.

- Skal jeg afhøres og for retten, eller sender de bare en bøde på x antal tusinde kroner?

- Er i lære, og tjener under 140.000 om året, så kan jeg godt få min bøde halveret?

De fik mine oplysninger, og min mors telefon nummer da jeg ikke er myndig endnu...

- Hvornår skal jeg regne med at de ringer til min mutter?

- Hvor lang tid går der før jeg får bøden med posten?

Tror det var det.

Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du får svjv "bare" en bøde. Desværre kan jeg ikke svare på hvornår de kontakter din mor eller hvor lang tid der går før du får bøden.
Jeg vil skyde på at du kan få den halvereret, men er ikke 100% sikker.

Jeg vil skyde på at bøden bliver på ca. 3000,- ud fra dette skema: http://www.justitsministeriet.dk/filead ... /skema.pdf
Måske mere..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Har bestilt 500mg aMT for en uge side, men har ikke fået det endnu så er blevet små nervøs. Kan jeg, når der er tale om så små mængder, bare benægte alt hvis det bliver taget i tolden? Har politiet ret til at se mine konti udskrifter, når der er tale om så små mængder stof?

EDIT: & kunne policen ligefrem finde på at komme ud til min bopæl for at rensage den?

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Politiet kan kun få lov at se kontoudtog, hvis du giver dem din tilladelse... De kan sikkert godt finde på at "manipulere" dig til at underskrive en erklæring om at de har ret til det, men i den slags sager skal de have din tilladelse, er jeg ret sikker på.
Som jeg har forstået det, er kontoudtog private og medmindre der er mistanke om terror og lignende, skal de have din tilladelse

Så.... Benægt, benægt & benægt. Du ku' jo ha' en fjende du ikke kendte til, som kender dit navn og adresse ;)

Jeg tvivler stærkt på at politiet i den slags sager skulle finde på at raide din bopæl. Hvis du i forvejen er kendt af politiet for salg/distribution er risikoen måske større....

Ovenstående er blot bud, gæt og personlige(2. hånds) erfaringer.. :)

Junior medlem

Jeg har fået rentsagning og blevet taget med 19g cola, og en peberspray. jeg har ikke fået min bøde nu.
hvor meget tror iden vil ligge på? og hvor meget kan den halveredes når man er studerende?

Læste om en, hvor de selv lukkede sig selv ind i lejlighedden, må de godt det?
Og hvad har de af rettigheder efterfølgene af det her?

- det skal siges at det er første gang jeg bliver taget.

Stodder
Brugeravatar

Jeg vil tro at du skal af med minimum 12000 for coken. Jeg vil nok heller ikke blive overasket hvis de prøver at hænge dig op på salg (hvilket jeg da også gætter på du har gjort).
Når du har en tilpas lav indtægt, som fx su, kan du få din bøde halveret.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Med mindre de self. vil have dig ind og sidde, et stykke tid.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Hej.

Er der nogen der kan hjælpe mig her?

Besiddelse af 80 gram hash til eget forbrug og uden beviser for videresalg hvor meget giver det?
Skal lige siges at jeg er taget med 0,9 gram hash tilbage i 2006 men har ellers ren straffeattest og er ikke kendt af politiet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Du skal nok se, selvom du siger det til eget forbrug så tager de dig nok for salg alligevel :/

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Hvor stor er forskellen? Vil man altid få en fængselsstraf hvis man bliver knaldet for salg eller kan det blive en bøde?

Dedikeret medlem

80 g hash giver en bøde skulle jeg mene.

Junior medlem

Okay ... Hmm kunne man håbe var rigtigt... :-).

Havde håbet at der måske var nogen der havde erfaringer med de mængder

Admin
Brugeravatar

Du kan godt regne med en bøde for de 80 gram. Ved hash skal der som regel en del mere til, før det gir fængselsstraf.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 404 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]