Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 16:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 404 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

hej psy. Sagen er den at jeg er blevet ret nervøs over at have min growbox aktiveret. Hva hvis de kommer lige som man har høstet eller lige inden så står man jo fanme med 200g svampe ? så ryger man vel i spjældet da det vel er hårde stoffer lige som amfetamin fx ?.

Har samtidig gang i et inde grow sammen med en ven hvor mange planter kan man ca have og samtidig snakke om at det er til ejet forbrug og ik ryge i spjældet .

vi ønsker nemlig at køre det lige under der hvor man ryger ind og ruske tremmer håber nogle kan svare.

Det skal lige siget at jeg næsten lige har haft ransagning fordi de TROEDE jeg solgte noget men de fik 1 g skunk og jeg fik lov til at beholde mit 5 smøgs mix :D (Jeg sælger ik noget !)

Medlem
Brugeravatar

Det er vist en gråzone, men jeg vil også meget gerne have et svar på det spørgsmål. Et growkit producerer jo pænt mange g svampe...

Hvorfor troede politiet forresten, du solgte noget, hvis jeg må spørge? Ens fordomme om dem vokser mere og mere.

Dedikeret medlem

jamen de bankede pænt på en eftermiddag ved 14 tiden og ville meget gerne ind og jeg mener ik jeg har noget at skjule så jeg lukkede dem ind så fortalte de at de havde fået en anmeldelse omkring at der skulle blive solgt forskellige ting fra min og kærestens lejlighed jeg siger så til dem at de bare kigger alt hva de vil. De spørg om jeg har noget jeg ik må ha så tilstår jeg med det samme og siger jeg har det her g skunk og så det store mix så spørg han så hvad jeg helst ville beholde og jeg siger self mixet :D bliver skrevet for 1g "pot" til eget forbrug og har pænt modtaget en bøde på 2kg som jeg har fået halveret og en fin plet på min straffeatest :P sjovt nok inde for en tidsramme var de hos 2 af mine andre venner og hos min fætter ved ik lige hva de har gang i men de fik ihvertfald ik det de kom efter for jeg sælger ik noget jeg bruger bare i stor stil :D . men rigtig trælst at der går 2 spader rundt og roder i end ting !

Dedikeret medlem

^^ slet ingen der ved det ?

Junior medlem

sorryy, ikk noget alligevel

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

krabler skrev:
jamen de bankede pænt på en eftermiddag ved 14 tiden og ville meget gerne ind og jeg mener ik jeg har noget at skjule så jeg lukkede dem ind så fortalte de at de havde fået en anmeldelse omkring at der skulle blive solgt forskellige ting fra min og kærestens lejlighed jeg siger så til dem at de bare kigger alt hva de vil. De spørg om jeg har noget jeg ik må ha så tilstår jeg med det samme og siger jeg har det her g skunk og så det store mix så spørg han så hvad jeg helst ville beholde og jeg siger self mixet :D bliver skrevet for 1g "pot" til eget forbrug og har pænt modtaget en bøde på 2kg som jeg har fået halveret og en fin plet på min straffeatest :P sjovt nok inde for en tidsramme var de hos 2 af mine andre venner og hos min fætter ved ik lige hva de har gang i men de fik ihvertfald ik det de kom efter for jeg sælger ik noget jeg bruger bare i stor stil :D . men rigtig trælst at der går 2 spader rundt og roder i end ting !

Hvad er det helt præcist du spørger om?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

John Doe skrev:
Hvad er det helt præcist du spørger om?

Hvor mange gram psilocybinholdige svampe, man må være i besiddelse af, før det bliver betragtet som videresalg. Samt hvad bøderne ligger på før dette. Selv LSD har jo fået dedikeret en fin lille liste på politiets hjemmeside.

Spørgsmålet har været oppe og vende mange gange, men ingen har svaret. Det kan da ikke passe, at ingen er blevet busted for at være i besiddelse af et growkit?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Metavinduet skrev:
Selv LSD har jo fået dedikeret en fin lille liste på politiets hjemmeside.

Link tak.

Medlem
Brugeravatar

Silvio Berlusconi skrev:
Metavinduet skrev:
Selv LSD har jo fået dedikeret en fin lille liste på politiets hjemmeside.

Link tak.

http://www.justitsministeriet.dk/filead ... /skema.pdf

Eller til sidst på følgende link:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0 ... x?id=88226

Medlem
Brugeravatar

Måden, de vægter det på, er absurd. Men hele lovgivningen omkring euforiserende stoffer er absurd, så det kan næppe komme bag på en.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
hey allesammen
igår til det rullende christiania museum blev jeg trukket ud fordi min ven stod og mixede.
på mig haved jeg 10-15 g af min høst som jeg skulle til at ligge hos en ven, da min noia have fortalt mig om politiets tilstedeværelse.
og jeg havde også en stor pose med trim som lå ned af mit ben men som han ikke fandt selvom han tjekkede mig og faktisk mærkede den.
han kunne se at skunken var våd så han spurgte mig om hvor jeg havde det fra og gik ud fra af det var hjemmedyrk. jeg begyndte at gå i forsvars mode og sagde at: nej det er noget udenørs noget og sådan da jeg ikke vil have politiet rendene hjemme hos mig.

hvad tror i jeg kan regne med af bøde og tror i de møder op hos mig for tjekke min crib?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
er der ikke nogen der ved det?

Junior medlem

@justchill
just chill. hvis de ville ransage din bolig havde de allerede gjort det! tror aldrig de ville ransage pga 15g selvom det er friskhøstet. men forvent en bøde på 3000kr, mener jeg det er over 10g.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg købte for snart 2 år siden 4-5 E-Cigaretter fra Hong-Kong.
De blev taget i tolden, pga. nikotin og hvad ellers der nu er i de filtre.
Jeg fik sendt en advarsel, så vidt jeg husker, hvor der stod at næste gang ville det blive en bøde eller straf.

Men jeg overvejer nu at bestille 10 piller BC-2, 10gram Morning Glory frø og 10gram Wild Dagga blomst.
Alt sammen fra en online-shop i Holland.

Hvad tror i at der vil ske hvis jeg skulle blive nappet i tolden? :)

Medlem
Brugeravatar

Kunne virkelig godt bruge et svar! ;)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Morning glory er ikke ulovligt, det er wild dagga heller ikke. Ved dog ikke helt hvad bc-2 er, men tror ikke du skal bekymre dig, efter det er inde for EU.

Medlem
Brugeravatar

Repu skrev:
Morning glory er ikke ulovligt, det er wild dagga heller ikke. Ved dog ikke helt hvad bc-2 er, men tror ikke du skal bekymre dig, efter det er inde for EU.

Så lad os sige jeg bestilte 5gram salvia oveni? Det ville vel højest være en bøde, ikke?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Jo det ville det. Men har før bestilt det hjem, og har aldrig haft nogle problemer fra eu lande. Det eneste land jeg har haft et problem fra er indien, og det endte med at komme igennem.

Medlem
Brugeravatar

Repu skrev:
Jo det ville det. Men har før bestilt det hjem, og har aldrig haft nogle problemer fra eu lande. Det eneste land jeg har haft et problem fra er indien, og det endte med at komme igennem.

Tager chancen så. Mange tak. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Hej synes det var en meget Fin tråd det her og ville lige kommer med et spørgsmål og så lidt hjælp til de andre her inde.

Jeg blev taget med 251 gram hasplanter, 75 g Hash og ½ g Cola, ritaliner
-det er første gang jeg er blevet taget for euforiserende stoffer,
hvor meget skal jeg forvente bøden er omkring??

Til de andre kan jeg give jer dette link:
http://laegemiddelstyrelsen.dk/~/media/5E1045741184492299846E2F0D1A7923.ashx

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 404 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]