Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 04:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 nov 2009 20:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Substans/er: 1g azurenscens + 1g SN, MDMA, tjald, speed, alkohol
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne
1g azurenscens + 1g SN, ca 350-400mg MDMA, joints løbende, en smule amfetamin og lidt alkohol

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Settings, var sammen med en god ven, og to gode veninder, hjemme hos min makker - og der var lagt lidt op til, at vi skulle høre lækker psytrance og ellers gakke lidt ud=)

Triprapporten
Ok, vil lige starte med, at fortælle, at jeg her ikke vil gå i detaljer med mit trip, men vil i stedet beskrive en oplevelse jeg havde...

Jeg starter ud med en smule amfetamin - lidt senere indtager jeg så svampene, tripper og har det fantastisk - pigerne tog også lidt svampe og min makker ville hellere vente lidt og så kun tage MDMA.... Men makker har flere gange fortalt mig, at hvis man tager et iskoldt bad, lige i det MDMA'en peaker, så var der en intens eufori, at hente... (pga. bloder fortyndes ved hurtig nedkøling - lidt ligesom, at hvis du er mega stiv og så gå udenfor mens det er koldt, så slår alkoholen også hårdere - garanteret der er en med biologisk viden der kan uddybe dette nærmere)

Lidt senere på aftenen, tager min makker og jeg så MDMA, dosen er jeg ikke helt sikker på, men vil skyde på, at startdosen lå på omkr. 250mg...
Da jeg begynder, at kunne mærke effekterne smider jeg så alt tøjet, og går op og tænder for hans bruser, og skruer helt op for den kolde - tager en dyb indåndning og hopper ind under det kolde vand, hele kroppen skal nedkøles for, at det virker bedst!

Det der så sker er, at næsten med det samme, kan jeg mærke mine ben begynde, at ryste under mig og jeg må gribe fat i noget, for ikke at vælte - vil tro, at jeg stod under vandet i 10-15sek - og for, at slukke vandet, må jeg nærmest krampagtigt gøre det i en hurtig bevægelse - sekunder efter, kan jeg mærke en varme og en eufori - sådan gennemgående euforisk i hele kroppen hvsi det gi'r mening...

Jeg mister vejret i et kort stykke tid, og kan mærke alle mine sanser gå amok - mens euforien var helt fantastisk, orgasmisk og meget MEGET intenst!!
Dette varer nok i et halvt minut vil jeg skyde på - lidt svært, at have en præcis fornemmelse af...

Det er måske en lidt underlig ting, at gøre - men det skulle prøves, og det kommer også til, at blive gentaget hehe - faktisk tog jeg fire ture under bruseren den aften...

Hvis folk vil eksperimentere med det, så vær lige opmærksom på, at hvis du bliver meget hårdt ramt, så vælter du og slår dig sikkert en del på klinkerne - mine ben var bestemt ved, at gi efter og bare blive til gummi...

Beklager, at jeg ikke går i detaljer med svampetrippet/hippieflippet - men kan da fortælle, at der blev danset og hygget, grinet og skraldgrinet=)

Tak for din tid!=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2009 20:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 13:28
Indlæg: 913
Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
nice, det skal da sikkert prøves.
men tror jeg sætter mig ned, for ikke at slå mig hvis jeg falder.
tror også jeg vil lade døren stå ulåst og få en til at tjekke til mig efter lidt tid.

men helt sikkert en fed idé.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2009 21:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det skal lige nævnes, at jeg også prøvede hvor jeg bare stak hele hovedet ind under, rindende kolde vand - dette gav ikke det helt storem en smule - men når hele kroppen bli'r nedkølet, så er det i sandhed MDMAzing!! =)

Og fornuftigt, at du lige får folk til, at ha et vågent øje med dig! Der kom også en og lige tjekkede, at jeg var i god behold - tror det er ret vigtigt, for intensiteten er voldsom - altså mine kæbemuskler, spændte sig med det samme, og øjnene kørte rundt i hovedet på mig - rigtig spændende oplevelse - men kan godt forstå, hvis der er nogen, der syntes, at det er lidt ekstremt... ...men det siger de kun fordi, at de ikke har prøvet det hahah:P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2009 21:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 13:28
Indlæg: 913
Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
men det er jo det ultimative sus man vil have ud af MDMA, ihvertfald mig.
så det skal da prøves.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2009 21:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 sep 2009 23:38
Indlæg: 94
Geografisk sted: København
Hvor lang tid fra du havde indtaget MDMA'en gik der mere præcist (altså minutter) før du hoppede under bruseren?

I hvert fald lyder det som en super fed oplevelse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2009 22:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det er svært, at sige - jeg var som skrevet også på svampe og havde pakket tid helt væk hehe=) Men jeg bombede et par hele krystaller og så da jeg kunne mærke, at nu begyndte der, at ske noget og jeg var kommet lidt højt op, der gik jeg under bruseren - dette gentog jeg så, ved redoseringerne... Så det er vel bare når mdma'en begynder at være omkring peaket=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2009 18:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 sep 2009 23:38
Indlæg: 94
Geografisk sted: København
Spændende, det lyder som noget der må prøves en dag. Tak for en god triprapport.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2009 20:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jamen det var da så lidt hehe - vil da lige gøre reklame for, en udvidet rapport fra samme aften.. Ekstatisk orgasme (udvidet)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team