Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 17:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Situationen er den at jeg har noget kokain af høj renhed - ez-test viser meget højt kokainindhold. Problemet er at kokainen er meget fugtig, og svært at pulverisere tilstrækkeligt til insufflation, da den klumper sammen. Så vidt jeg har forstået (via erowid og bluelight) skyldes dette at kokain i renere form er hygroskopisk, og altså tiltrækker vand fra omgivelserne. Indtil videre har jeg benyttet mig af en varm tallerken (opvarmet på brødrister/radiator) som jeg har lagt kokainen på når den skal hakkes. Det fungerer fænomenalt. Dog er disse redskaber ikke altid handy - hvis jeg ville tage kokain andre steder end derhjemme, så har jeg problemet igen.

Jeg har forsøgt at hakke alt kokainen op til pulver på en varm tallerken, for bagefter at lægge det i posen igen, men uden specielt meget succes. Der dannes stadig klumper efter forholdsvist kort tid, der er svære til umulige at pulverisere. Klumperne er mindre end før, men det er stadig ikke optimalt.

Nogen tips til hvordan det kan tørres på semi-permanent basis? Eller evt. nogle MacGyver-løsninger til hvordan man kan få samme effekt som en varm tallerken når man er på farten?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis det suger fugt til sig selv om det er i en pose, kan du evt. lave en lille papirkuvert til dit kokain og så ligge silicagel kugler i posen sammen med kuverten. Eller måske ris kan bruges :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
kan man ikke tørre det og så ligge det i en luft/fugt tæt pose så det ikke er muligt for fugten af komme ind? og/eller supplere med noget der suger fugt, evt nogle tabs der er skabt til formålet, de koster ikke alverden

Medlem

Udmærkede ideer, tak for dem!

Har faktisk noget silica-gel liggende. Det vil jeg forsøge mig med.

Junior medlem

Kreatin. Vis det er noget god kokain du har kan du sagtens lave 1-1 og stadig ikke smage forskel. Det er en ganske fin metode og det funger rigtig godt. Det bliver lettere at lege med og man blive ikke så hurtig stram og mærkelig. Det er min personlige erfaring med rigtig god kokain.

Junior medlem

^
Lad være med at følge det stupide råd der er skrevet i kommentaren over mig. Cut aldrig dine stoffer. Aldrig.

Medlem

Eh. Hvis man ved at cutte det en anelse med et inaktivt stof kunne gøre det mindre hygroskopisk ville det faktisk være meget smart. Der går meget til spilde når man sniffer et stof der ikke er pulveriseret godt nok. Kan ikke umiddelbart se hvorfor man skulle være principielt og ensidigt imod det sådan som du er.

Jeg vil dog påpege at hvis man endelig skal cutte sit stof op, så lad endelig være med at bruge kreatin. Kreatin er tungtopløseligt hvilket besværliggør optaget af stoffet. Ikke nok med at du fortynder det når du cutter med kreatin, du gør direkte stoffet dårligere da den resterende aktive del har sværere ved at blive optaget når slimhinderne er smurt ind i kager af kreatin. Derudover kunne jeg forestille mig det leder til en hel del mere irritation af slimhinderne.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
^Hvad er problemet med kreatin??

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Dextro skrev:
Hvad problemet er med kreatin? Hvis du læser indlægget over mit forrige, så får du svaret

Beklager. Det er mig der er blind..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]