:D skrev:
hvad med din blære? hvordan har den det.
.
Jeg synes, at dette er et interessant emne. Jeg har selv oplevet forandringer ved blæren de få gange, hvor jeg har indtaget ketamin. Der var en større trang for at urinire, selvom væskeindtag ikke er større - dette er ikke normalt. I mit baghovede har jeg stadig den uheldige bruger fra boardet, som fik store konsekvenser ved et stort forbrug ketamin. Jeg har ikke en særlig stor viden omkring ketamin, men jeg synes efterhånden, at især dette problem er ret relevant. Især når ketamin er et relativt uharmeligt stof, så kan det være nemt at overse.
Som jeg har læst mig til, så er der generelt store ricisi ved brug af ketamin for ens blære. Vi er selvølgelig alle forskellige, og derfor reagerer man forskelligt. Men udfra de reaktioner jeg personligt har haft samt forskningen, der er gjort, så bliver jeg mere påpasselig med det.
I må undskylde min post igår, var en anelse skæv.
Men det med blæren kan jeg nikke genkendende til, skulle tisse hver 20. minut, og førte endag urindagbog og målte hvor meget jeg tissede, og der var små tåre á ca 100ml hver gang, det var ret skræmmende. Var helt og aldeles sikker på at jeg havde ødelagt min blære for good, men det er som om det ikke er sådan længere heldigvis. Har også efter en festival haft en meget ubehagelig inflamation af mit urinrør, så jeg faktisk sad på toilettet hele tiden og bare dryppede, kunne ik rigtig presse noget ud, og det føltes som om jeg skulle tisse hele tiden.
Men det værste jeg har været ude for med ketamin er de berygtede K-kramper, ville ikke ønske dem for min værste fjende. Har været hospitaliseret med dem flere gange når mit forbrug har nået nye højder. Og så kan man ligge der på sygehuset og alle prøver osv er helt normale, dvs de påstår man ikke fejler noget. MR-scanninger ar mave/lever/galdeveje er helt normale. Men det er jo fordi at man i lægevidenskaben ikke ved synderligt meget om K-kramper/k-pains, da de fleste der får symptomerne i øvre højre del af maven ca omkring leveren, ikke fortæller lægerne om deres misbrug. Første gange troede man det var galdesten, mavesår etc. men det blev mere og mere tydeligt at smerterne kom når man havde haft et heftigere-end-normalt forbrug hen over et par dage.
Ja, det med Olney's Lesions er jo ikke dokumenteret på mennesker, men det er vel fordi man ikke kan forsøge at fremprovokere det på et menneske? Jeg kan tydeligt mærke en forskel på mig selv gennem de sidste 2 år. Er blevet meget mere indadvendt, isolerer mig selv og har svært ved at komme ud. Synes ikke rigtig min tankevirksomhed er effektiv længere. Mens man var på ketaminen og lavede sin research, følte man at man lærte så mange nye ting om livet og universet, og man følte en "forbindelse" til alt. Det har også været utroligt spændende at se dokumentarer om universet, filosofi etc på nettet og tror næsten jeg har set det meste der er værd at se, men problemet er bare at man ikke husker meget af hvad man har set bagefter.
Men det skal sige at jeg aldrig har pisset blod eller lignende

Og at jeg er på min 4 uge uden ketamin!

Føler faktisk at ketamin er et af de farligste stoffer at blive dybt afhængig af da det er meget skadeligt for ens organer. I starten virkede det jo harmløst, selv i større mængder, men ens tolerance ryger hurtigt gennem loftet og der skal lige pludseligt MEGET til for at give en rus.