Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 14:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, som jeg kan læse her inde, er der meget info omkring hvordan man skal lave det, men intet om mængden. (efter hvad jeg har set)

Jeg ved at hoved ingredienserne er kodein og promethazin. :D
Jeg ved også at man kan få kodein reccept frit, men det er ikke rent.
Ved også man kan få promethazin, men tror heller ikke, at der er rent. : :)

Vil nu høre, hvordan man skal blande det sammen og hvilken mængde, da det ikke er rent.

Jeg er ny her, så undskyld hvis jeg ikke har dækket over nogle områder. :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Mht. hjemmelavet drank: Jeg vil foreslå at man starter med lav dosis af både kodein-ekstrakt og Phenergan.
Min egen erfaring er, at for meget Phenergan gør mig for sløv, og så kan det blive ubehageligt. Jeg er desuden sløv og tåget i LANG tid efter indtagelse (16-24 timer vil jeg gætte på).
Jeg har ikke selv opløevet at få for meget kodein-ekstrakt, men der er sikkert nogle der er overfølsomme, og det ville være ærgeligt at ODe fordi man ikke gad starte stille og roligt ud.

En god dosis for mig er et ekstrakt af 35-40 Kodimagnyl og 1-1½ Phenergan.
Suppleret af nogle joints og måske 1-2 genstande alkohol.
Jeg vil anbefale at man starter med et ekstrakt af 25-30 Kodimagnyl. Så kan man altid tage mere næste gang.
Husk at man ikke kan redosere med kodein - det har vist noget at gøre med måden stoffet metaboliseres til morfin på. Så man skal tage den fulde dosis til at starte med, og tage det hele på én gang.

Man kan evt. drikke grape-juice 10-15 min. før kodein-ekstraktet for at forstærke effekten af kodeinen. Så skal man bare regne med en væsentligt lavere dosis kodein-ekstrakt.

Så vidt jeg ved er der osse sprut og sprite i en rigtig flaske lean. Det skal osse lige tilføjes at folk er døde af denne "drink". Blandt andet manden,der opfandt stilen "Chopped´n´screwed". Dj Screw.

Junior medlem

Har læst om, hvis man tilføje sprut så Pass'er man out.

Og i det rigtige lean er der ikke noget alkohol :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg har prøvet kodein + phernergan

tror det var 135 mg kodein og 2-3 phernergan piller... jeg er en stor fyr og jeg sov som en lille baby på en bus hele vejen fra vi kom ned i bussen på færgen til berlin.

jeg har ikke prøvet mere end 150 mg kodein, men rusen har ALDRIG været mere end "ok" for mit vedkommende... det var rart på roskilde når man var helt smadret, men en lorterus imo.

jeg har selv villet lave purpledrank, jeg lå bare på en sofa i 3 timer... ja... spis noget kodein, eller drop det er mit forslag, det er slet ikke et "feststof", så hvorfor få det til at ligne at det er det?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Så vidt jeg ved er der osse sprut og sprite i en rigtig flaske lean. Det skal osse lige tilføjes at folk er døde af denne "drink". Blandt andet manden,der opfandt stilen "Chopped´n´screwed". Dj Screw.

det skal lige siges at hr. screw også havde indtaget valium og pcp sammen med drank

Junior medlem

Joe_biden skrev:
jeg har prøvet kodein + phernergan

tror det var 135 mg kodein og 2-3 phernergan piller... jeg er en stor fyr og jeg sov som en lille baby på en bus hele vejen fra vi kom ned i bussen på færgen til berlin.

jeg har ikke prøvet mere end 150 mg kodein, men rusen har ALDRIG været mere end "ok" for mit vedkommende... det var rart på roskilde når man var helt smadret, men en lorterus imo.

jeg har selv villet lave purpledrank, jeg lå bare på en sofa i 3 timer... ja... spis noget kodein, eller drop det er mit forslag, det er slet ikke et "feststof", så hvorfor få det til at ligne at det er det?

Men var det rent kodein og rent pgernergan?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal i hvert fald ikke tage tons af kodimagnyler - så får du ASA forgiftning.
Promethazin er i Danmark formuleret "rent" så du har ikke så mange andre muligheder.

Hold dine doser lave. Disse stoffer interagerer med hinanden og forstærker hinandens sløvende virkning.

Lad desuden være med at blande andre depressanter end kodein og promethazin ind i billedet (med det lyder det heller ikke som om du har tænkt dig at gøre).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
ja, det kom alt sammen fra apoteket, på den ene eller den anden måde.

Junior medlem

Mange tak for de gode svar.. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]