Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 14:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
For halvandet - to år siden prøvede jeg MDMA for første gang..
Vi tog det i krystalform.

Jeg har i sinde at få fat i noget igen, men hvor meget skal man sådan cirka have til én person?
Skal til koncert i en 6 timer, og det er primært det dét skal dække : )

Pige

Pris-diskussion fjernet fra tråd-titel, og 3 posts i denne tråd. Læs venligst regelsættet og overhold det : [url]psychedelia.dk/regler[/url] .
Ingen prisdikussion på¨boardet dvs. Et gram mdma koster ca. det samme som x antal liter mælk, hvis du køber det hos "bageren" ude i min baggård, heller ikke går. Ingen prisdiskusssion, sammenligning af priser med andre stoffer. Hvad kan folk som ikke enten vil købe el. sælge stoffer bruger denne information til? Korrekt, absolut intet.

Doseringsspørgsmålet er tilgengæld tilladt (og var nok muligt at få svar på ved bruge søgemaskinen oppe i højre hjørne, da det højest sandsynligt er blevet stillet tidligere. Men søgemaskinen er ikke det lige det første man finder her på siden så lader tråden bestå.

Dosereringsråd er velkomne, prisdiskussion/sammmenligning/anden indikation af hvad nogen i en eller anden flække normalt giver for x narko, er advarselsgrund næste gang. Så fik jeg hostet min eftermiddags galde op, og vi fik topic tilbage indenfor det tilladte. Fantastisk. Velkommen til psychedelia, Pige, foresten.
- 3ef, Deres moderator

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
200mg burde være rigeligt til en person over en hel aften. Tag det over 2 omgange, med 100mg i hver omgang - altså læg ud med 100mg, og redoser når du kan mærke at det ikke virker mere.

Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Tak for svaret, :)

Senest rettet af Pige 27 okt 2012 15:46, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

hvis jeg tager en god bombe, 120-180 mg, så har jeg det temmelig vildt i 3-5 timer , det trapper selvfølgelig ned, men min erfaring siger mig det virker længere når man spiser det ;D

og så kan du altid lige snuppe en bane hvis det går helt galt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
nogle piger er meget følsomme overfor mdma, og får en tydelig rus af 50-70 mg på en aften.

Medlem
Brugeravatar

Når jeg derler 200mg i to doser, plejer jeg at lave den største dose omkring dobbelt så stor som den anden, så jeg tager f.eks. 130mg + 70mg... Det gør landingen lidt blødere, efter min erfaring :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
som pige ville jeg vælge at tage 1/3 af forventet dosis og lægge 2/3 til hvis det ikke er "nok". der er en triprapport med en pige herinde der tog 45 mg (tror jeg) og havde den bedste aften i hendes liv.

hun kastede dog op mange gange - det var min pointe med at starte småt ud :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]