Umiddelbart lyder planen ikke helt dårlig, der er dog nogle ting i skal overveje. For det første vil jeg anbefale jer at vente med at se film til i har overstået peaket. Det kommer til at blive meget forvirrende for jer, hvis i ignorere effekten mens i ser film, indtil den er så overvældende at i ikke længere kan negligere den. Prøv i stedet med noget beroligende musik, og snak om hvad i føler.
For det andet ville jeg ikke tage noget kold med ud og drikke, ud over vand, når det er koldt uden for. Bryg noget the, og fyld det på en termokande, så i har noget at varme jer på. Som der også er blevet nævnt, så køb en masse frugt, det er en sikker vinder! Forbered jeres indendørs setting inden i går igang med at trippe, så når i engang bliver trætte af at være udenfor, kan hoppe direkte ind i pudeland, og få varmen under nogle tæpper/dyner ect. Ha' noget nemt tilberedeligt mad klar til når i bliver sultne, pizza er godt.
Hvis oplevelsen skulle gå hen og blive svær, så prøv at snak om det til at starte med. Det at gå en tur kan også få tankerne på ret køl igen. Men hvis det skulle løbe helt af sporet, er det ikke en skam at tage en sovepille.
Det var umiddelbart hvad jeg kunne komme i tanke om, rigtig god fornøjelse

EDIT: husk i øvrigt at det er helt normalt at blive nervøs under comeup fasen, lad jer ikke bliver fanget af følelsen, den forsvinder somregel igen, når trippet rigtig går igang.
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.