Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 01:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej Psy.
En ven og jeg har længe gået og snakket om at vi snart gerne vil prøve LSD. Vi har også snakket om settings, men vil lige høre om i syntes det lyder som en god idé.
Vi har tænkt os at gøre det i juleferien. Vi har også aftalt at det SKAL være om dagen.
Derefter har vi aftalt at vi starter ud med at spise et halvt mærke, og venter noget tid og ser hvordan vi har det, og om vi kan overskue den sidste halvdel. Så har vi tænkt os at se filmen TED, da vi har hørt den skulle være meget sjov. Og når den er færdig går vi en tur ned i parken og ligger os med et par is kolde colaer.
Vi har også fået en af vores meget gode venner til at sidde der ædru og holde øje med os, og berolige os hvis der skulle ske noget. Og det er forresten min bedste ven jeg skal gøre det med.

Vi har også tænkt os at have en sovepille hver klar, hvis det nu skulle blive for overvælende. Og vi skal selvfølgelig også have nogle pizzaer og noget slik klar.

Så hvad siger i Psy? Lyder det som en god første gang eller har i nogle gode råd??

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The world of Bith.
Glem sovepillerne.. Hvis det nu går galt og i får det sygt skidt, så er det heller ikke sikkert i falder i søvn, men bare bliver overdrevet trætte og får det endnu mere dårligt. Men ellers lyder det som en ret klog måde at gøre det på. :).

Btw må man spørge om hvor gamle i er? :)

Medlem

Vi er begge 17 og bliver 18 til maj.
Ved godt i vil sige at vi skal vente osv, men vi har læst ALT om det på nettet.
Vi har også prøvet ting som amf, cola, emma og hash. Så vi er ikke helt nybegyndere :D

Medlem
Brugeravatar

Cool.. Men bare lad være med at drikke alkohol eller blande det med alkohol, så skal det nok gå! :)

Dedikeret medlem

Jeg syntes ikke det er nogen dum ide at ha et par milde benzoer til at ligge hvis det nu skulle gå HELT galt, det har før hjulpet mig ud af hovedløse situationer !

Medlem
Brugeravatar

Blande det med andre stoffer* Ikke blande det med alkohol.. Fuck jeg er skæv man..

Medlem

Har vi selvfølgelig heller ikke tænkt os! :)
Og tænker det vil være godt hvis der er sne udenfor imens. Det gør det hele meget lyst.
Og alle er jo glade i jule tiden så det ikke et helt dårligt tidspunkt at gøre det på.

Medlem
Brugeravatar

Der er også mange med vinter depressioner! :p. Ej forstår godt hvad du mener, og det lyder som et meget godt tidspunkt. :)

@kool Du har helt ret, men det er bare det med nye stoffer. Det kan godt være lidt risikabelt, og der er en chance for at det kan gøre trippet endnu være end det er i forvejen. Hvis man altså har et bad trip.. :)

Medlem

Jamen tænkte også at hvis man så faldte i søvn på sovepillerne, om man så ikke ville få de vildeste mareridt?

Medlem
Brugeravatar

Det skal du nok ikke regne med. Det kan hænde, men der er ikke den største sandsynlighed. Men hvis du ikke falder i søvn af sovepillerne, bliver du helt lad og kan næsten ikke bevæge dig [hvis du er på drugs altså) og får et ''Levende'' Mareridt. Det er selvfølgelig ikke 100 at du får det, men det kan sagtens ske igennem et bad trip, og tro mig det er IKKE sjovt! Jeg taler fra egen erfaring.

Medlem

Så kunne en kop varm the måske være en idé hvis man begynder at blive for overvældet? Det slapper jeg altid af på.

Medlem
Brugeravatar

Lyder som en god idé! Evt. Sluk for lyset, tænd nogle stearinlys osv. Bare skab en hyggelig stemning. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drop filmen og sukkerstadset, og skaf en masse frisk og saftig frugt istedet. Meloner, appelsiner, nektariner og den slags. Og sørg for at der er vand nok hvis I bliver tørstige. Alt som er naturligt, friskt og lækkert, vil helt sikkert være godt at have med. At befinde sig i naturen, helst et sted hvor I ikke bliver forstyrret af udenforstående, vil være klart det bedste. Helst med mulighed for at gå indenfor efter behov.

Og lige en påmindelse: Selvom I har prøvet de ting du nævner, så har det INTET at gøre med LSD, overhovedet. Gå ikke ind i trippet med den indstilling at I har styr på det. Et trip har styr på den der tripper, det er ikke omvendt. Derfor bør man have en passende ydmyg og respektfuld tilgang til oplevelsen. Er man åben, kan det have en dybt transformerende effekt. Spild ikke chancen, det er ikke til at vide hvornår den kommer igen.

Nu kan jeg jo også godt læse at I starter med en forholdsvis lav dosis, hvilket måske er klogt nok. I det tilfælde er der en god chance for at I ikke bliver revet alt for meget rundt. Men ovenstående er stadig gældende, og man ved aldrig hvordan man reagerer på selv en lav dosis.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes det lyder som et dårligt set og Setting.
Først en film og så ud i den kolde sne+ et par piller hvis det går galt.
Har i ikke en mulighed i juleferien til at låne et sommerhus eller andet hvor i er sikre på at være alene?
Hvis man tager noget der er så kraftigt som LSD der jo løsner totalt op for underbevidstheden, så at spise piller der ligger et låg blir som en trykkoger, noget vil ud men der er prop i.
Held og lykke på turen....

Medlem

Har i ikke en mulighed i juleferien til at låne et sommerhus eller andet hvor i er sikre på at være alene?
Hvis man tager noget der er så kraftigt som LSD der jo løsner totalt op for underbevidstheden, så at spise piller der ligger et låg blir som en trykkoger, noget vil ud men der er prop i.

Hvad med at komme med dine råd i stedet for at rage? Og du ved da ikke om vi er sikre på at være alene? Eller om vi er i et sommerhus

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad med at komme med dine råd i stedet for at rage? Og du ved da ikke om vi er sikre på at være alene? Eller om vi er i et sommerhus

Rage?? Han kommer da med kritiske svar, er det ikke det i søger? Og jeg kan da kun give ham ret

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Umiddelbart lyder planen ikke helt dårlig, der er dog nogle ting i skal overveje. For det første vil jeg anbefale jer at vente med at se film til i har overstået peaket. Det kommer til at blive meget forvirrende for jer, hvis i ignorere effekten mens i ser film, indtil den er så overvældende at i ikke længere kan negligere den. Prøv i stedet med noget beroligende musik, og snak om hvad i føler.
For det andet ville jeg ikke tage noget kold med ud og drikke, ud over vand, når det er koldt uden for. Bryg noget the, og fyld det på en termokande, så i har noget at varme jer på. Som der også er blevet nævnt, så køb en masse frugt, det er en sikker vinder! Forbered jeres indendørs setting inden i går igang med at trippe, så når i engang bliver trætte af at være udenfor, kan hoppe direkte ind i pudeland, og få varmen under nogle tæpper/dyner ect. Ha' noget nemt tilberedeligt mad klar til når i bliver sultne, pizza er godt.
Hvis oplevelsen skulle gå hen og blive svær, så prøv at snak om det til at starte med. Det at gå en tur kan også få tankerne på ret køl igen. Men hvis det skulle løbe helt af sporet, er det ikke en skam at tage en sovepille.

Det var umiddelbart hvad jeg kunne komme i tanke om, rigtig god fornøjelse :)

EDIT: husk i øvrigt at det er helt normalt at blive nervøs under comeup fasen, lad jer ikke bliver fanget af følelsen, den forsvinder somregel igen, når trippet rigtig går igang.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Fruit it is!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]