Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 19:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Mig og min bedsteveninde har eksperementeret med forskellige stoffer de sidste par måneder..

vi startede for nogen månender siden hvor vi første gang prøvede mdma/ketamin, vi blev selvfølgelig helt væk og gjorde det så i nogen weekender. Efter vi havde været til Winter tam tam holdte vi en pause, og nu er vi så begyndt lidt igen.
Da vi gjorde det igen var det som om vi ikke blev brændt af..
Når vi tager det kan man godt se at vi har taget stoffer, og det følels som når man tager det, men slet ikke på samme måde som før pausen.. nu er det er som om at vores hjerner slet ikke påvirkes af stofferene, vi tænker helt klart? vi kan side og føre en helt normal samtale, og tænke alm. ting, som man på ingen måder burde kunne tænke på i en blæser.. HVAD ER DER GALT MED OS?!?!?!?!????!??!??!
er der nogen der har oplevet det samme, og fundet ud af hvad man gør ved det? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal begynde her. Først kunne jeg godt tænke mig at vide hvor gamle I er?

Dernæst: I skal tage en slapper. Stoffer så tit, og MDMA især, er langt fra sundt. Hold nogle ordenlige pause. Spis godt op til og efter et trip. Det kan også være at jeres magi er forsvundet. Det er der så ikke noget at gøre ved.

Jeg synes, I burde tage jeres brug af ulovlige substanser op til revision. I lyder virkelig ikke som om, I ved noget som helst om hvad, I foretager jer.

Junior medlem

jeg tror vist der noget du har misforsået.. og da jeg ikke har skrevet noget om hvor tit det er at vi tager stoffer synes jeg ikke at du har ret til at rakke ned på os på den måde og få os til at fremstå som små børn.. Det har ikke været sådan at vi bare har kørt på hver weekend og overhoved ikke har hold pause, de første gange vi prøvede det kørte vi lidt på, men gjorde det hurtig til en ting som kun skulle forgå 1 - 2 gange om måneden, efter Winter tam tam holdte vi en pause på 4 en halv måned, og vi har gjort det 2 gange efter pausen.. Vi ved skam godt hvad det er vi laver og har styr på det..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Det er altså ikke specielt smart at bruge sit rigtige navn på et board, hvor der diskuteres ulovligheder, **Fuldt navn slettet efter trådstarter ændrede navn på profil - Prom**

Bare et tip :)

Hvorfor det ikke virker er nok fordi det er noget lort i har fået. Kort og godt.

Dedikeret medlem

Jeg har ikke prøvet kombinationen, men har taget en del ketamin og prøvet mdma en enkelt gang det er min oplevelse at ketamin gjorde mig langt mere påvirket end mdma - så måske jeres ketamin ikke er så rent længere?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg tror vist der noget du har misforsået.. og da jeg ikke har skrevet noget om hvor tit det er at vi tager stoffer synes jeg ikke at du har ret til at rakke ned på os på den måde og få os til at fremstå som små børn.. Det har ikke været sådan at vi bare har kørt på hver weekend og overhoved ikke har hold pause, de første gange vi prøvede det kørte vi lidt på, men gjorde det hurtig til en ting som kun skulle forgå 1 - 2 gange om måneden, efter Winter tam tam holdte vi en pause på 4 en halv måned, og vi har gjort det 2 gange efter pausen.. Vi ved skam godt hvad det er vi laver og har styr på det..

Prøv engang at overveje de signaler du sender ud, inden du går i forsvarsposition, frøken. En stor, fed overskrift der siger "HVORFOR KAN VI IKKE BLIVE BRÆNDT AF?!!?!?!?" i capslock samt en tekst, der kun handler om hvordan I kan blive mest muligt påvirket (eller "brændt af", som du så fint kalder det flere gange). Det oser altså ikke af modenhed, for nu at sige det mildt.

Tænk en ekstra gang over hvordan din fremtoning virker på andre næste gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
@Repu
Det kan være du lige selv skal fjerne navnet fra posten så, nu har hun skiftet brugernavn :).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Meget modent indlæg, oser af seriøsitet og HR.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du tager MDMA to gange om måneden så mister du lynhurtigt magien = stoffet er ikke meget værd længere.

Nogen får magien igen efter års pauser, andre får den aldrig igen..

You blew it!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Jeg kunne forestille mig i nok bare er blevet snydt mht. jeres narko. Eller som flere nævner, at i har fået opbygge tolerence ret hurtigt og dermed burde tage en slapper, drik en øl og vent et par måneder, eller måske helt lade være.

Som tidligere nævnt også, syntes jeg ikke det er en pæn måde at starte på, ved at fyrre op for caps lock og især med jeres topic titel. Det lyder som dyb desperation efter bare at blive "fucked".

Mvh.

Medlem

Du sætter dig selv i et dårligt lys, ved at fremstå som om dit liv kun cirkulerer om stoffer med den overskrift. Jeg så helst vi holdte os seriøse her på boardet, og det inkluderer også at overskrifter herinde ikke skal få det til at fremstå som om at Psychedelia består af 16 årige pattebørn der tager narko som slik. Jeg vil med glæde hjælpe og komme med konstruktive kommentarer til dit indlæg, og problemet skinner så tydeligt igennem - hold en god LANG pause fra stimulanserne!

- Opiaden

Junior medlem

Hvad rager det dig hvor gamle de er Philip Fry?
Nu er det jo ikke din opgave at opdrage på folk der skriver ind for at få at vide hvorfor de ikke bliver lige så skæve som de første gange de tog det, og hvad får de en moral de ikke kan bruge til noget.
Prøv at sætte dig i deres sted ville du kunne bruge det vrøvl til noget?
Jeg er bange for at det Ketamin i fik var blandet op med noget, der findes noget der gør at stoffet efterhånden mister virkningen, men efter hvad jeg kan se er i ikke så langt endnu derfor må det være fordi det var noget ringe stof.
Og tilbage til Philip Fry, jeg ved at du ikke hjælper nogen til at lade være med at tage stoffer, derfor har jeg sku svært ved atse hvor du vil hen med den tågesnak og hakken ned på andre, det er sku sjovt at der altid er nogen der lige skal blande sig i hvad andre gør, svar ordentligt på spørgsmålet og så ellers pas din egen stofindtagelse, man har prøvet din metode i mange år helt uden held og jeg skal lige sige at selv djævlen er blevet brugt også uden held, hvis man er over 18 år gammel er der sku ingen der skal komme og fortælle hvad man må eller ikke må, hvorfor er politikerne så bange, de kunne jo sælge det på apotekerne og på den måde have lidt kontrol over det, men hvad gør disse tåber, lader de kriminelle styre hele market og mange af de penge der kommer ind på stofsalg bliver sku brugt til at købe våben til bla: terror, den sidste idiot er ikke født endnu, vi har sku en hel spand fuld af dem inde på Cristiansborg, hvad regner de med der sker hvis det kunne købes på apoteket, at alle danskere ville løbe hen og blive narkomaner?
Jeg har nu mere tillid til de unge.
alanb1

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hvad rager det dig hvor gamle de er Philip Fry?
Nu er det jo ikke din opgave at opdrage på folk der skriver ind for at få at vide hvorfor de ikke bliver lige så skæve som de første gange de tog det, og hvad får de en moral de ikke kan bruge til noget.
Prøv at sætte dig i deres sted ville du kunne bruge det vrøvl til noget?
Jeg er bange for at det Ketamin i fik var blandet op med noget, der findes noget der gør at stoffet efterhånden mister virkningen, men efter hvad jeg kan se er i ikke så langt endnu derfor må det være fordi det var noget ringe stof.
Og tilbage til Philip Fry, jeg ved at du ikke hjælper nogen til at lade være med at tage stoffer, derfor har jeg sku svært ved atse hvor du vil hen med den tågesnak og hakken ned på andre, det er sku sjovt at der altid er nogen der lige skal blande sig i hvad andre gør, svar ordentligt på spørgsmålet og så ellers pas din egen stofindtagelse, man har prøvet din metode i mange år helt uden held og jeg skal lige sige at selv djævlen er blevet brugt også uden held, hvis man er over 18 år gammel er der sku ingen der skal komme og fortælle hvad man må eller ikke må, hvorfor er politikerne så bange, de kunne jo sælge det på apotekerne og på den måde have lidt kontrol over det, men hvad gør disse tåber, lader de kriminelle styre hele market og mange af de penge der kommer ind på stofsalg bliver sku brugt til at købe våben til bla: terror, den sidste idiot er ikke født endnu, vi har sku en hel spand fuld af dem inde på Cristiansborg, hvad regner de med der sker hvis det kunne købes på apoteket, at alle danskere ville løbe hen og blive narkomaner?
Jeg har nu mere tillid til de unge.
alanb1

Tag da en fucking tudekiks - Philip Fry har måske ikke den mest pædagogiske tilgang til OP's attitude, men det ændrer ikke på at han i den grad har en god pointe... Deres alder er af stor betydning fordi det her er et HR board, alder og modenhed har det med at følges ad og gæt engang, modenhed og omgang med stoffer følges også tit ad...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er enig med Snoezel. Du whiner da helt vildt. Nej, jeg er ikke specielt pædagogisk, men det synes jeg nu heller ikke OP fortjener. Hvad skulle man så skrive til dem, alanb1? "Nårh, hvor er det synd, I ikke kan smelte jeres hjerner sammen og udsætte jer selv for potentielle farer ved forkert brug af stoffer"? Jeg står fast på min første post. Hvis man ikke kan formulere et ordenligt spørgsmål på en seriøs måde, emmer man ikke ligefrem af modenhed, og som den gode Snoezel så fint var inde på hænger modenhed og omgang med stoffer tit sammen. Forholder det sig således, vil jeg ikke råde folk til at tage stoffer.

Du siger at ketamin kan være cuttet med noget, der gør at ketamin mister sin virkning, hvis man tager nok af det. Har du en kilde på det, for den påstand har jeg godt nok aldrig hørt før.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Jeg tror blot i har fået noget meget svagt narkotika, eller taget for små dosiser i forhold til renligheden på narkoen.

Husk nu at passe på jer selv - og husk at visse stoffer, såsom MDMA, kan i for høje dosiser have skadelig effekt.

Medlem
Brugeravatar

Det lyder som om i har et nederen forhold til det. I beklager jer over at kunne tænke, og hvorfor i ikke bliver helt væk og brændt af.

Og til dig alanb1... Der er fandme ikke noget i vejen med at få en kritisk kommentar om ens forbrug. Det kan være det er dét den pågældende person havde brug for. Det er da højest relevant om de er fx 15 år. Det er ikke pissesundt at misbruge stoffer i den alder, og vi har flere gange nået igennem til sådanne personer og fået dem til at holde mere igen, eller i hvert fald tænke mere over det.

Når I tager MDMA, så skal i benytte et testkit. google "ez test". Det er den eneste måde i kan være sikre på det er MDMA, jeres dealer ved det heller ikke, selvom han måske tror han gør. Og det er ret vigtigt, da man kan få nogle yderst ubehagelige oplevelser hvis det ikke er MDMA, men i stedet de såkaldte piperaziner (test både jeres krystal-mdma og jeres piller).

Hvor store doser har i taget, og hvor meget har i redoseret? Ofte indtages 120mg, med 40mg mere efter en time. Så skal man helst ikke redosere mere den aften, og så må man bare acceptere, at dét var dét. Så skal i vente mindst 1-2 måneder før i tager det igen. Hvad sker der hvis I ikke overholder dette? I tæsker jeres hjerner, og risikerer at MDMA stopper med at være så dejligt som det engang var, ofte permanent.

Hvis I SKAL presse citronen, så lad i det mindste være med at gå over 250mg på en aften, og altid mindst 4 uger. Men i kan ligeså godt tage jer af jeres hjerner, I har kun en :)

Medlem

Geografisk sted: København
Simpelthen konge det her haha...

En af grunden til du ikke bliver "brændt" af er fordi ketamin nu er blandet så meget op fordi det er lavvandet. Har oplevet at folk blander 2CB, ketamin og en ordenlig røvfuld sukker i. FØJ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]