Hej psychedelia. En ven og jeg overvejer kraftigt at tage lsd første gang i juleferien, men først har vi nogle spørgsmål som i proffer meget gerne må se på og hellere end gerne besvare.
Vi har begge en hvis erfaring med psychedeliske stoffer; 2 højdosis lsa trips (10 frø), nogle medium dosis lsa trips, en stor erfaring med cannabis, en efterhånden stor erfaring med ketamin, en enkeltgangs erfaring med MDMA og jeg har prøvet DMT en enkelt gang i form af Yopo snus. Er dette nok erfaring til at vi bør begive os ud i et lsd trip? Vi tripper altid sammen, og kender hinanden fuldstændigt, ingen hemmeligheder. Vi føler os begge parate og har læst MEGET om stoffet, og har tænkt os at starte med et halvt mærke denne første gang.
Vi har selvfølgelig også tænkt meget på set og settings, og settings er der helt styr, bortset fra en manglende trpsitter, men det har vi dog heller aldrig benyttet os af før. Med henhold til sets er der dog det, at jeg personligt under mine trips har oplevet en dum og træls tanke der siger "hvad nu hvis dette ender i et badtrip" og når tanken kommer, er det som om at den ikke gider at forsvinde. Er der nogen andre der har haft denne angst for at få badtrip under deres trips, og hvordan kan jeg bearbejde denne tanke? Der er altid helt styr på settings og ingen problemer rent psykisk, det er bare denne dumme tanke der kan gå hen at påvirke mit trip i en negativ retning.
Ville man med held kunne inddrage lidt cannabis i trippet, eller vil i mene at man bør prøve ren lsd første gang?
Med venlig hilsen John