Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 04:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Oxycontin
Indlæg: 13 jun 2010 23:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2004 19:24
Indlæg: 542
Geografisk sted: Dania
Tak for rettelsen og forklaringen :gud:

Jeg synes suboxone effekten er meget lækker, men jeg mister hurtigt euforien ved brug af det over flere dage og så skal jeg holde en pause før jeg får eufori igen.

Jeg kan bedst lide tramadol helt klart men suboxone giver mig let stemningsløft (uanset dose nærmest, bare den overstiger 0,4mg) lettere kløen omkring næsen og genitialerne og så bliver jeg under påvirkningen meget nemmere irriteret på folk omkring mig selvom jeg stadig er euforisk (hvis det kan give mening for dig) det er en lidt sær fornemmelse.

Rettelse:

Fortæller lige lidt mere om mine oplevelser med suboxone siden du spurgte ;)
Suboxone giver mig som sagt lettere stemningsløft men ikke mere end lidt GHB eller 4-5 øl kunne give mig (suboxone virker dog noget længere). Jeg igen som sagt kløe; mest i ansigtet eller omkring genitialerne. Jeg har taget helt op til 1x 8mg buprenorphin uden tolerance og det gav ikke stærkere effekt end fx. en 0,4mg Temgesic. Jeg mener også jeg har læst at buprenorphin har et ret lavt "loft" for effekten, som gør at det ikke virker stærkere i høje doser. De første par gange jeg tog Temgesic 0,4mg så fik jeg de samme euforiske effekter, _men_ jeg kunne ikke rigtig gøre andet end at ligge ned hele dagen og stene, for hvis jeg rejste mig op så kom kvalmen...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxycontin
Indlæg: 20 jun 2010 20:25 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 nov 2005 13:56
Indlæg: 116
Geografisk sted: Horsens, Danmark
mose-ræven skrev:
Hey psychedelia. Jeg har et spørgsmål angående nogle 10 mg Oxycontin piller, som jeg nu har taget 2 af. Jeg har læst en masse om det, og jeg knuste pillerne inden jeg åd dem.
Men problemet er, at da jeg tog den første pille, vidste jeg ikke at man skulle synke det med vand med brus. (som fx sodavand) så jeg drak bare vand til. Den næste pille drak jeg øl til. (jeg ved godt at man skal passe på med alcohol + Oxycontin, men der er kun tale om en lille tår.) jeg mærker ingen ting. Kan jeg godt tage mere uden at der kan ske noget, nu det er første gang?

Hovsa: det skal lige siges, at det ca. er 90 min siden jeg tog den første.


Det er lidt sært det der - jeg ville have snortet dem således:

1: Knus dem rigtig rigtig godt i en lille hård kop med høje vægge omkring, men helt plan i bunden. Jeg har en metal-lysestage beregnet til fyrfadslys. Der hvor lyset skal være, er der en flad hård metal-bund, med en kant op to-tre cm. høj.

2: Fjern coatingen (den farvede skal yderst). Det er ikke der time releasen sidder, det er bare farvekoderne de enkelte mg-styrker imellem. Time Release fjernes når du knuser. Fjern den med en køkken-kniv, så du kan skrabe det af uden at skrabe det hvide inden i af. Det kan nemt gøres, så man bare trækker det af, og lad være med at slikke det af som nogen siger.Så bliver de bare sværere at knuse, de skal være tørre!

3: Så kan du knuse pillerne en efter en, med den flade ende af en tyk tusch/marker. Brug en tynd skruetrækker til at bryde det op, der klumper lidt sammen eller sidder fast i bunden. Når det er brudt op knuser du videre, denne gang med et lettere tryk/pres. Bryd bunden op igen og knus let de sidste klumper til sidst.

4: Kør rundt med den flade pen eller hvad du har, bare den er helt flad, med glidende bevægelser rundt og rundt mod pulveret i bunden, til du ser mængden vokser.

5: Nu er det knust så fint du kan her, bank det ud på en helt plan flade (et spejl evt) og knus det sidste pulver til helt fint pulver, ved at køre et kreditkort ned og træk frem, ned og træk frem, hele tiden finde de steder der stadig er lidt klumper. Når du ser mængden vokse mere, er det helt fint pulver.

Det laver du to baner af, sørger for næsen er ren og tør, og insufflerer det langsomt en gang til hvert næsebord. Det ville give selv en hardcore Oxy user et fint high, så det skulle det altså også gøre ved dig :)

Hope this helps!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxycontin
Indlæg: 12 dec 2010 12:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 dec 2010 12:19
Indlæg: 2
hey til alle..
det ser ud til i ved en masse om en masse måder at få god virkning ud af oxycontin men da jeg er misbruger i hverdagen har jeg et problem og det er at det meste ska i blodbanen og det har jeg hørt at man også kan omdanne oxycontin til, er det nogen af jer der ved hvordan...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxycontin
Indlæg: 12 dec 2010 14:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
:stop:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxycontin
Indlæg: 24 maj 2011 19:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 nov 2010 23:17
Indlæg: 2
Her for noget tid siden sniffede jeg ca 0,1 g helt knuste piller (oxycontin) over noget tid
og det gik rigtig fint... kunne bare næsten ikke mærke mine arme da' jeg vågnede (hehe) men tag dem over noget tid så det sku bedst men vil hellere anbefale oxynorm. Da jeg syntes selv det virker bedre. :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxycontin
Indlæg: 24 maj 2011 20:31 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jun 2010 16:32
Indlæg: 48
Geografisk sted: Mindblowersclub
Det ville du lige åbne en et år gammel tråd for at fortælle?
Det eneste gode ved Oxynorm, er efter min mening den hurtige virkning, derudover er de intet at skrive hjem om.
Når du siger du sugede 0,1 pille, hvad mener du så? De normer jeg kender er 20 mg, og to eller tre er det eneste der minder om en god OC-40 ;)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxycontin
Indlæg: 06 jun 2011 12:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2010 13:52
Indlæg: 6
Geografisk sted: Danmark :-)
:arrow: Tager selv 4 gange 10 mg Oxynorm hver dag for ryggen men man mærker NADA! og selvfølgelig fordi jeg har taget dem i 5 år nu :whogives: Men er man løbet tør for dem!!!!!.....Så er man parat til at baske sin læge i gulvet for at få nogen...Hvis jeg skal ha det godt med Oxynorm så tager jeg 8-10 stykker(10 mg) men mer vil ha mer af de små sataner :wink: ..Meine Frau tager Oxycontin 40 mg og de er til gengæld skønne uden at knuse dem osv,men hun bliver sgu så sur hvergang hun finder ud af at jeg har nappet nogen :whogives: .Lige nu har jeg Oxynorm til imorgen med og pakken skulle rigtigt holde til 14 dage endnu så ved sgu ikke lige hvad jeg skal sige til min læge denne gang???....Nogen forslag ? :peace: Nogen der ved hvor meget en nyre kan holde til mht Amf,Oxycontin,Oxynorm,Skunk ???....Syntes mine nyre begynder på 3 dag med amf og piller


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxycontin
Indlæg: 06 jun 2011 12:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
brug kun amf til at holde dig vågen max en enkelt nat ad gangen, alt andet er hul i hovedet...

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 92 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team