Jeg har oprettet denne tråd, da jeg igår efter at have spist to blå delfiner, som efter sigende skulle indeholde mdma, fik en mærkelig rus. Jeg synes ikke at rusen mindede om noget ecstacy eller mdma jeg har prøvet før.
Mange jeg kender har brækket sig på netop disse piller, jeg fik også en del kvalme på et tidspunkt, samme med mine to kammerater som jeg spiste pillerne med.
Jeg er i tvivl om hvad der var i disse piller, da jeg oplevede meget mærkelig bivirkninger under rusen. Det startede med at jeg blev lidt sløv i kroppen, på ingen måde frisk og oppe at køre som man normalt bliver af mdma. Der udover var der ingen lykkefølelses, men nærmere grineflip. Det hele mindede faktisk lidt om et svampe trip, ihvertfald mht. de visuelle effekter jeg oplevede mens jeg var indendørs. Ting skiftede nogle gange størrelse, og når jeg fokuserede på et bestemt sted, blev det ofte sløret og begyndte at bevæge sig lidt. Bestemt ikke noget jeg har oplevet på ecstacy(mdma) før, mens jeg var indendørs i et lyst lokale. En anden underlig ting var de mærkelige muskel kramper vi alle oplevede. Nu, dagen efter har jeg stadig ondt i nogle af mine muskler... Ubehageligt.
Noget andet der undrede mig var, at det tog sin tid før pillerne begyndte at virke. Jeg vil skyde på at der gik en 2 timer efter jeg havde slugt de 2 piller, før de begyndte at virke. Det var her det begyndte at blive ubehageligt i en periode. Jeg blev ret sløv, i starten kunne jeg godt sidde inde på værelset med mine 2 kammerater og se film, men da min krop begyndte at prikke og brænde inde under huden blev det for meget. Det føltes ret ubehageligt. Det var ikke som normale svedeture på mdma ( Dem har jeg oplevet før ) dette var anderledes da jeg frøs utroligt meget konstant, men inde under huden brændte det rigtigt meget.
Min mund var heller ikke tør som den normalt bliver på mdma/amfetamin osv. Jeg lagde mig ind i sengen i rummet ved siden af, lå der et par timer og fik det faktisk bedre senere hen på natten. Min krop fortsatte dog med at brænde under huden, og trippet var i det hele taget ret underligt. Jeg var dog totalt klar i hovedt under hele trippet, indtil jeg prøvede at sove ved en 7 tiden om morgenen. Her fik jeg for alvor tanketrip på, og jeg kan faktisk ikke huske om jeg på noget tidspunkt faldt i søvn. Jeg var dog meget træt, blev jeg faktisk allerede da pillerne begyndte at virke, det var vel ved en 11-12 tiden.
Nu dagen efter, har jeg ikke den rare fornemmelse i kroppen som jeg plejer at få efter et mdma trip, jeg føler mig meget mere sløj og er konstant træt men kan slet ikke falde i søvn.
Mit spørgsmål lyder så; er der nogen der har prøvet disse piller før, som kan fortælle mig om de indeholder andet end mdma? Eller er der nogen der ud fra rusen jeg beskriver kan fortælle mig hvilket stof det kunne have været, hvis ikke mdma?
Mvh. Shroom