Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har oprettet denne tråd, da jeg igår efter at have spist to blå delfiner, som efter sigende skulle indeholde mdma, fik en mærkelig rus. Jeg synes ikke at rusen mindede om noget ecstacy eller mdma jeg har prøvet før.

Mange jeg kender har brækket sig på netop disse piller, jeg fik også en del kvalme på et tidspunkt, samme med mine to kammerater som jeg spiste pillerne med.

Jeg er i tvivl om hvad der var i disse piller, da jeg oplevede meget mærkelig bivirkninger under rusen. Det startede med at jeg blev lidt sløv i kroppen, på ingen måde frisk og oppe at køre som man normalt bliver af mdma. Der udover var der ingen lykkefølelses, men nærmere grineflip. Det hele mindede faktisk lidt om et svampe trip, ihvertfald mht. de visuelle effekter jeg oplevede mens jeg var indendørs. Ting skiftede nogle gange størrelse, og når jeg fokuserede på et bestemt sted, blev det ofte sløret og begyndte at bevæge sig lidt. Bestemt ikke noget jeg har oplevet på ecstacy(mdma) før, mens jeg var indendørs i et lyst lokale. En anden underlig ting var de mærkelige muskel kramper vi alle oplevede. Nu, dagen efter har jeg stadig ondt i nogle af mine muskler... Ubehageligt.

Noget andet der undrede mig var, at det tog sin tid før pillerne begyndte at virke. Jeg vil skyde på at der gik en 2 timer efter jeg havde slugt de 2 piller, før de begyndte at virke. Det var her det begyndte at blive ubehageligt i en periode. Jeg blev ret sløv, i starten kunne jeg godt sidde inde på værelset med mine 2 kammerater og se film, men da min krop begyndte at prikke og brænde inde under huden blev det for meget. Det føltes ret ubehageligt. Det var ikke som normale svedeture på mdma ( Dem har jeg oplevet før ) dette var anderledes da jeg frøs utroligt meget konstant, men inde under huden brændte det rigtigt meget.

Min mund var heller ikke tør som den normalt bliver på mdma/amfetamin osv. Jeg lagde mig ind i sengen i rummet ved siden af, lå der et par timer og fik det faktisk bedre senere hen på natten. Min krop fortsatte dog med at brænde under huden, og trippet var i det hele taget ret underligt. Jeg var dog totalt klar i hovedt under hele trippet, indtil jeg prøvede at sove ved en 7 tiden om morgenen. Her fik jeg for alvor tanketrip på, og jeg kan faktisk ikke huske om jeg på noget tidspunkt faldt i søvn. Jeg var dog meget træt, blev jeg faktisk allerede da pillerne begyndte at virke, det var vel ved en 11-12 tiden.

Nu dagen efter, har jeg ikke den rare fornemmelse i kroppen som jeg plejer at få efter et mdma trip, jeg føler mig meget mere sløj og er konstant træt men kan slet ikke falde i søvn.

Mit spørgsmål lyder så; er der nogen der har prøvet disse piller før, som kan fortælle mig om de indeholder andet end mdma? Eller er der nogen der ud fra rusen jeg beskriver kan fortælle mig hvilket stof det kunne have været, hvis ikke mdma?

Mvh. Shroom :|

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psychedelia er ikke til diskussion af ecstasy-tabletter. Læs evt. regelsættet. :)

Insane psychedelia user!

det står da intet sted i reglerne....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
FromCirclesAllRise skrev:
det står da intet sted i reglerne....

Det står i retningslinjerne for syntetiske stoffer: Syntetiske stoffer
I dette forum diskuteres alt om syntetiske stoffer, lige fra det psykedeliske til stimulanser og empathogener.
Dette forum er IKKE til diskussion af ecstasy-piller, brug evt. http://www.pillreports.com til dette.
Redaktører: Toxik, ThirdEyeFlood, HopIFjordeN

Men advarsler er iorden, hvis der er farlige piller i omløb...

Holder lige tråden åben lidt endnu, hvis der skulle være andre der også vil advare/uddybe...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Han søger jo også et svar på, hvilket stof som kunne være i pillen udover MDMA, altså grunden til de brækkede sig?

Det må han vel godt spørge om her?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var ikke min mening at diskutere ecstacy pillerne, da jeg er ret sikker på at de ikke indeholdte mdma. Jeg vil meget gerne vide hvad det ellers kunne være, skal lige siges at nu, 2 dage efter jeg indtog dem stadig føler mig sløv, og stadig har smerter i mine muskler, og jeg fryser stadig.. Bestemt ikke noget jeg har oplevet på ecstacy eller mdma før. Please, kom med nogle foreslag om hvad de kunne have haft indeholdt. Har ikke kunne finde noget info om den andre steder på nettet, så dette er min eneste chance. Jeg vil gerne vide hvad der er i, inden jeg prøver dem igen, hvilket jeg højst sandsynligt kommer til da de er de eneste "e-piller" i omløb i mit område.

Mvh. Shroom

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
En mulighed kunne være at de indeholder meget MDMA. For en hel del af år siden havde jeg en lignende oplevelse som dig, hvor jeg havde indtaget et par piller og fik halluer og efterfølgende influenza lignende symptomer. Der var en kort debat i medierne omkring pillerne, og de blev analyseret og viste et højt indhold MDMA, tror det var omkring 130mg. Henrik Rindom kommenterede det og gav et bud på at symptomerne muligvis hænger sammen med en overdosis af MDMA. Men husk det er altså kun et bud på hvad årsagen kan være i dit tilfælde. En afklaring af dit spørgsmål kræver jo en egentlig kemisk analyse af hvad pillerne indeholder. Prøv evt. med en EZ test selvom de nogle gange fejler. Det gjorde de i første omgang med de piller som jeg prøvede, men en gentagelse viste en EZ test der var meget meget sort.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
lyder altså som meget stærke mdma piller eventuelt blandet med mda, det eneste der kan give sådan en stener.....

Hvilket rent mdma også gør ved høje nok doser, der ligger man nærmest bare smidt et eller andet sted og stener pga man har det så satans godt... så måske har du bare prøvet et ordentligt skud md... men få dog fat i en ez'er som poke skriver, det er hul i hovedet ikke at have en hvis man prøver at finde små farvede lortepiller med mdma i...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Magic Shroom skrev:
Jeg vil gerne vide hvad der er i, inden jeg prøver dem igen, hvilket jeg højst sandsynligt kommer til da de er de eneste "e-piller" i omløb i mit område.

Mvh. Shroom

Det lyder genralt som en dårlig idé at tage dem selvom de måske er de eneste i dit område for tiden. Hvorfor tage noget du får dårligt trip af og ikke engang ved hvad indeholder? kunne forstå det hvis du fik penge for det og var virkelig på røven, men hvis du får det dårligt af noget skal du da ikke gøre det igen, så hav hellere tålmodighed og vent de 2 måneder som det ca. er anbefalet at holde mellem mdma trips anyways. Til den tid er der sikkert kommet nye om det så er skidt eller godt.

Til det med prikken og det brænder under huden har jeg selv prøvet for tid siden. Tror det var paranoia fremkaldt mest ihvertfald, men de piller havde ellers virket fint alle andre gange så det jo også svært at sige hvad de indeholder, da der sagtens kan være foreskell selvom de ser ens ud... håber du kan bruge det til noget og tænker dig om :)

8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for svarene allesammen. Jeg er blevet ret sikker på at pillerne indeholder et eller andet form for piperazine. Jeg søgt og søgt, men har ikke kunne finde meget information om piperazine. Hvis der er nogle der kunne smide nogle links evt, ville det være super. Helst ikke engelsk på for højt niveau.

Jeg læste en trip rapport her fra sitet hvor ecstacy piller var forklædt som mcPP. Den rus forfatteren beskriver, var præcis ligesom min.

Mht. pillerne - jeg tager dem aldrig igen. Nu 4 dage efter, har jeg stadig en svag smerte i nogle af mine muskler. Dette er da ikke nogen normal eftervirkning fra mdma? Jeg har prøvet et high dose mdma trip, dette var bestemt ikke på samme måde. Når man er meget brændt på mdma, har man mange thicks og trækninger, i ved.. Hvor kæben går amok osv.. Der var ikke det mindste på disse piller, man trippede ikke engang med benene.

Mvh. Shroom 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En flink bruger fra dette board, sendte mig dette link : http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=14834

Det ligner den pille jeg tog, og den hedder det samme.. Sjovt nok, men når jeg selv søger på hjemmesiden pillreports kommer der mere end 1 pille op ved navnet Blue Dolphin. Så jeg kan aldrig være sikker...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du kan aldrig være sikker - syntes jeg på det seneste har hørt om flere mcPP piller end MDMA.... Test dine piller, før du kaster dig ud i uvisheden!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg har en ven som også selv har prøvet de samme piller som du snakker om, men den rus han forklarer var helt anderledes end din. Han siger godtnok at der var godt skræl under de piller. Den info han har fået om dem inden han købte dem var at de skulle indholde LSD sammen med MDMA?

Er der nogen af jer der har hørt om lign.?

EDIT: Har fundet ud af at det IKKE var blå delfiner men blå rolex min ven havde prøvet

Senest rettet af Obama 12 mar 2009 03:41, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den sidste rapport jeg så, fra sundhedsstyrelsen - der havde testet beslaglagte e-piller, havde en 2 sider lang liste af forsk. heldige og uheldige indholdsstoffer - kan desværre ikke finde den lige nu, men det kan en anden sikkert....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
ja, og et foto af en rød kapsel med methylon - som de åbenbart også mente var ecstasy...

måske derfor de også fandt atropin, DOB og andre FUCKED up ting i pillerne..?(ikke fordi dob er fucked up - men.. det er ret fucked at putte DOB i en ecstasypille..)

rapporterne hop i fjård snakker om :

2008
2007

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har intet EZ-kit, så det ville ikke være muligt at teste pillerne :(

Skou skrev:
Jeg har en ven som også selv har prøvet de samme piller som du snakker om, men den rus han forklarer var helt anderledes end din. Han siger godtnok at der var godt skræl under de piller. Den info han har fået om dem inden han købte dem var at de skulle indholde LSD sammen med MDMA?

Det var sikkert ikke helt de samme piller. Tvivler på at det var lsd der var i. Trippede mindede dog lidt om et svampe trip, men er det normalt at få muskel smerter og branden under huden på lsd? Doubt it 8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har også prøvet disse piller og det er med garanti en blanding af MEGET lidt mdma eller slet intet mdma. Tror det er et amfetamin af en art testede med mit EZ test kit og den ene af prøverne gav udslag for amfetamin. Spiste kun 1 pille og hyggede mig da også helt vildt men langt fra det forventede MDMA kick men blot en god griner som om jeg havde taget lidt amfetamin men samtidig en lille smule psykedelisk. Syntes det er skræmmende så meget pis og lort folk blander i deres narko.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Magic Shroom skrev:

Det var sikkert ikke helt de samme piller. Tvivler på at det var lsd der var i. Trippede mindede dog lidt om et svampe trip, men er det normalt at få muskel smerter og branden under huden på lsd? Doubt it 8)

Altså de eneste muskel smerter jeg har oplevet har været ved at jeg har været helt knækket sammen af grin :D

Ang. den brænden under huden så er det vidst noget med at nitroglycering skulle virke på den måde, det bliver brugt til patienter der har en blodprop da det udvider samtlige blodårer i hele kroppen.

- Det er virkelig skræmmende hvis det er kommet dertil at de er begyndt og putte det lort i dem :shock:

Medlem

Hej trådsstarter...

Jeg har netop oprettet en tråd om min egen oplevelse med ecstasypiller for nyligt. Det lader til at vi har haft nogenlunde samme oplevelse - du kan læse min tråd her:
ADVARSEL: Ecstasypiller - ikke mdma, LSD/syre evt.?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skou skrev:
Ang. den brænden under huden så er det vidst noget med at nitroglycering skulle virke på den måde, det bliver brugt til patienter der har en blodprop da det udvider samtlige blodårer i hele kroppen.

- Det er virkelig skræmmende hvis det er kommet dertil at de er begyndt og putte det lort i dem :shock:

Det tror jeg absolut ikke, så er de i hvert fald ikke for kloge. Mange laboratorier bliver bustet fordi de eksploderer, så hvis de putter nitroglycerin i kan de sgu lige så godt selv ringe efter politiet :mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]