Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 22:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey :)

vil gerne høre noget om folks trip på n2o (lattergas).

Da det er billigt, og lovligt har mig og nogle kammerater tænkt os at forsøge trippet.

:arrow: Er der visoels? og er det stærkere eller svagere end fx svampe eller LSA :?:

Forstår at man kan købe patronerne hos issenkrammere osv. Og så skal man bruge en 'cracker' til at indtage, for at forhindre forfrysninger :) ( :?: )
:arrow: Hvor mange patroner plejer man at tage, hvor hurtigt efter hinanden?
og hva skal man passe på med :)

Crackern kan man hverfald få billigt har jeg set.

- Destructor

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Nej, der er ikke visuals. Man får en meget speciel 'smeltet' følelse og eufori, og lyde og musik går helt ind i kroppen, og til tider nærmest i hak. Sådan er det ihvertfald for mig. Men virkningen varer altså ikke i ret lang tid, hvis du gik og troede det :). Mit max, uden thc indblandet, har ca været på 40 sekunder af én patron.
Men efter flere patroner, ikke nødvendigvis lige efter hinanden, begynder virkningen at holde lidt længere. Det er ihvertfald min og flere andres erfaring.

Ja, du kan få både siphon & patroner hos bl.a. Kop&Kande, Metro mv.

Det er forskelligt hvor mange patroner man vil tage, jeg kan godt li' at tage 2 efter hinanden. Det er op til den enkelte. Man får et vildt boost ved at tage 2 og opefter efter hinanden :)

Har ikke hørt om deciderede farlige ting ved n2o, men alting med måde selvfølgelig! Og jeg har selv oplevet kvalme ved for mange patroner indenfor for kort tid.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Iltmangel er er væsentlig risikofaktor, ville jeg mene.. Folk, der suger mange lattergaspatroner i træk, har ofte tendens til at få blålige læber.

Husk at få en bid luft

Dedikeret medlem
Brugeravatar

N2O er så vidt jeg ved det samme som NOS (Det vilde i need for speed)... Så derfor tænkte jeg om man ikke i t-hansen, mekonomen, eller andre bil/scooter/brian butikker kunne købe lattergas flasker i en ordentlig størrelse (mere en 8 g...). Forestil jer en 5 liters flaske med ren N2O hvor på man satte en slange samt mundstykke. Er der nogen der har erfaring med lattergas på andre måder en 8 g flødeskumspatroner cracker/siphon metoden?

(Baudelaire 1860).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Pivo_Cerveza skrev:
N2O er så vidt jeg ved det samme som NOS (Det vilde i need for speed)... Så derfor tænkte jeg om man ikke i t-hansen, mekonomen, eller andre bil/scooter/brian butikker kunne købe lattergas flasker i en ordentlig størrelse (mere en 8 g...). Forestil jer en 5 liters flaske med ren N2O hvor på man satte en slange samt mundstykke. Er der nogen der har erfaring med lattergas på andre måder en 8 g flødeskumspatroner cracker/siphon metoden?

Der er ofte andre gasser i det N2O man kan få til biler/motorcykler, og derfor bør man ALDRIG forsøge at lamme sig på lattergas købt den slags steder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok... hvad med lattergas købt til medicinske formål, det må vel være rent. Men det kan jo godt være man så skal være tandlæge osv.. ved du noget omkring det?

(Baudelaire 1860).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Pivo_Cerveza skrev:
Ok... hvad med lattergas købt til medicinske formål, det må vel være rent. Men det kan jo godt være man så skal være tandlæge osv.. ved du noget omkring det?

Ja, så vidt jeg ved sælger forhandleren det kun hvis du har en dokumenteret anvendelse for det, det kan være til laboratoriebrug eller til tandlægeklinikken, og måske visse andre formål også.

Opret et firma som laver siphonpatroner?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I min verden er N2O kun sjovt at bruge, når jeg i forvejen er påvirket af andet, helst noget psykedelisk, for at komme ud på et ekstremt plan i meget kort tid. Det føles, som om hjernen næsten går i stå. I sig selv er det for latterligt, fordi det virker i (latterligt) kort tid, så man skal ikke lave andet end at sidde med en siphon, hvis det skal være det primære rusmiddel. Jeg tager 3-4 patroner i ét hug for en rigtig dejlig tur, minimum 2, ellers kan jeg næsten ikke mærke noget. Det må være de store patroner, der er 8 gram i, jeg bruger de små.

Jeg synes godt nok også, at det er dyrt. Det kan være dyrere end kokain, hvis du regner ud, hvor mange penge du sniffer for i timen for at være påvirket hele tiden.

Desuden har lattergas en stærk tendens til at få folk til at ville have mere lattergas, og eftersom det virker i et minuts tid, så held og lykke med at lægge pengepung til en aften til dig og gutterne. Koster dig vel omkring en 10'er i minuttet. :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

snigern med et siphon firma... men tror ikke jeg magter at gøre så meget ud af det hehe...

Jeg regner heller ikke med at være påvirket hele tiden. Vil bruge det på samme måde som siphon/patron, ville bare købe stort for at spare penge. Fx hvis man kunne få 5 liter til 500 kr. Ville det jo være en besparelse på helt præcist rigtig mange kr.

(Baudelaire 1860).

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg syntes også kun at lattergas er godt hvis jeg har taget noget psykedelisk eller røget mig skæv. Har en enkelt gang fået ud-af-kroppen (closed-eye) efter at have suget 3 x 8g efter et stort bonghoved :)

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Lattergas til biler har iblandet H2S for at man ikke skal kunne suge det, medicinsk sælges kun til firmaer. Men køber man mange patroner i feks tyskland bliver liter prisen på de 8grams ikke ret meget mere end hvad medicinsk lattergas koster, ca.2-3kr pr patron, men ja selv med den pris er det dyrt at suge en hel aften i træk. Efter hvad jeg kan læse er effekten ret forskellig fra person til person, for mig giver lattergas i tilstrækkelig mængde en fantastisk følelse i kroppen og musik lyder så fedt så det er umuligt at beskrive, men det er svært at stoppe med at suge igen da hver ny patron man suger lige er en lille smule bedre end den forrige og man bliver lidt mere påvirket hver gang.

Min favorit blanding var DXM og lattergas, hver for sig gør de musik suværent men tilsammen bliver musik nærmest en orgasme, en del af en selv, ikke længere noget der kommer udefra, nogle toner kan mærkes som om de går i svingninger med nerver i kroppen, hehe svært at beskrive. Men jeg har hørt nogle andre kun får udtværede lyde, hak og andre mærkelige ting så det er svært at forudsige hvad den enkelte oplever men jeg vil råde dig til at prøve at høre noget fed musik, og gerne med nogle "in ear" hovedtelefoner.

In our memories
Brugeravatar

Sorry, det var 8-grams, jeg snakkede om... Der er åbenbart bare nogle dejlige patroner i overstørrelser, det er muligt at støve op. :D

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Der er 16 grams men prismæssigt kan det slet ikke betale sig at købe dem

Psychedelia Sponsor

NOS, kort for Nitrous Oxide Systems, er et brand. Firmaet bag hedder Holley Performance Products.

Som Frugthat også skriver, så husk at trække vejret i almindelig luft når I nu suger N2O.
Selv bruger jeg en cracker til at fylde 2 patroner i en stor skraldepose med indsnøret åbning, og trækker herefter vejret i den. Efter en 2-3 indåndinger holder jeg en pause og tager ligeledes en 2-3 indåndinger frisk luft. Rinse and repeat.

Med poseteknikken undgår du at trykket stiger, som det ellers ville gøre i en ballon. Det betyder at du er sikker på at få alt med fra patronen. Lattergas er tungere end luft, og det falder derved til bunds i posen, så selv om den er åben er det ikke svært at holde styr på det.

Husk forresten at snakke efter at I har taget en stor lunge -- gassen er som sagt tungere end luft, og påvirker derfor stemmen modsat af helium.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg var et lille smut i Dagrofa den anden dag. Dagrofa er en engros kæde som sælger til resturanter, barer, kiosker osv., man skal derfor have et momskort, jeg havde dog ikke de store problemer med lige at låne et/ betale kontant til en ven. I dagrofa sælger de alt hvad hjertet kan begære af alkohol, og ikke mindst latter gas. En siphon koster 210 kr og 10 stk. 8 grams patroner koster 28 kr.. Det er jo pludselig lidt sjovere så.

Vi ses i Dagrofa!

(Baudelaire 1860).

Senest rettet af Hodja 05 nov 2008 23:45, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
@Pivo_Cerveza
6) Det er ikke tilladt at linke til forhandlere af hverken lovlige eller ulovlige varer.

Læs reglerne mester... :evil:

Junior medlem

Geografisk sted: århus
jeg vil da kraftigt mene, at man bliver pænt hjernedød af at tage lattergas? hjernen får jo ikke ilt :cheers: :cheers:
Har set en på roskilde tage en patron, og han var da væk i ca.1min, men syntes det er nederen og rimmelig junkie at tage lattergaspatroner.
Men bare min mening herfra
Keep smoking that green shit

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er vel ligeså hjernedødt som at tage i svømmehallen og dykke i 1 min... Man suger jo ind og holder vejret i omkring 20-30 sekunder når man tager en patron. Det tror jeg umuligt kan skade hjernen ved ilt mangel.

@ Atna Undskyld det glemte jeg lige, er også ret ny her. Jeg har slettet linket til oversigten over butikkerne, er det lovligt at omtale BIIIP eller skal jeg også censurere det?

(Baudelaire 1860).

Psychedelia Sponsor

mohawk skrev:
jeg vil da kraftigt mene, at man bliver pænt hjernedød af at tage lattergas? hjernen får jo ikke ilt :cheers: :cheers:
Har set en på roskilde tage en patron, og han var da væk i ca.1min, men syntes det er nederen og rimmelig junkie at tage lattergaspatroner.

Yes, og jeg synes at det er virkeligt fucking nederen at du ikke tænker lidt mere over hvad du skriver.. Det her handler ikke om dine meninger, det handler om sikkerhed.
Der vil altid være en der synes at det er "junkie-agtigt" lige meget hvad der bliver gjort. Om det er amfetamin, kokain, LSD, 2C-B, N2O eller noget andet -- jeg gider i hvert fald ikke at høre på dig fortælle hvor junkie-agtigt du synes at det er.

Mht. sikkerheden er der formentlig en her på siden der har haft mere end biologi til husbehov. På den anden side er det vist ikke helt nødvendigt med en kyndig person for at vurdere at N2O ikke ligefrem er dødsnarko -- jeg har ikke hørt om dødsfald fra N2O, og kun meget få tilfælde af alvorlige skader, og jeg har crawlet nettet nok til at jeg selv tør bruge det.

Læs selv videre på http://www.totse.com/en/drugs/nitrous/n2o-info.html , http://www.totse.com/en/drugs/nitrous/index.html , http://en.wikipedia.org/wiki/N2O#Recreational_use eller brug Google og post resultaterne herinde.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lattergas er relativt sikkert. Det har en reduktion på indholdet af B (6/12?) vitaminer i din krop ved længerevarende brug, hvilket lige skal tages i mente. Suppler eventuelt med B vitamin tabletter hvis i har planer om at tage meget af det under et trip. Udover det så er det virkelig lækkert at kombinere med stort set alt, men primært psykedeliske substanser imo.
Det forstærker det på et meget intenst og dybt plan for en kort periode.

mohawk skrev:

:stupid:
Man suger gassen i 3-4 sekunder og har altså stadigvæk, samtidig ilt i kroppen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]