Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 06:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2008 18:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hep hey alle på Psy.dk :)

Jeg har længe haft brun heroin inden for rækkevidde, men lysten til det har ikke rigtig været der endnu. En af grundende til det er nok at jeg nærer stor respekt for dette stof.

Jeg kender den teoretiske del af stoffet og har også set en del være påvirket af det. I øjeblikket er jeg i en fase af mit liv hvor jeg ikke ønsker at prøve det, da jeg er arbejdsløs osv.

Rygeheroin er ret tabubelagt, synes jeg at have observeret. Det fjerner dog ikke min nysgerrighed.
Jeg har haft lange perioder med daglig indtagelse af f.eks kokain af god kvalitet og har uden de store cravings stoppet fra den ene dag til den anden. Jeg har prøvet en del forskellige benzo's samt opium(hostesaft), men har ingen opioid tolerance.
Jeg ved at man ikke kan sammenligne kokain og herion, hvad angår afhængihedspotentiale og abstinenser.

Jeg tror at skrækhistorierne om at man bliver hooked 1. gang holder mig på afstand, men er det virkelig så slemt?

Mvh. blazR

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 mar 2008 18:09 
Offline
Tidligere holdmedlem

Tilmeldt: 24 apr 2002 01:01
Indlæg: 949
Jeg startede selv ud med en utroligt stor respekt for heroin........

Jeg havde den indstilling at alle stoffer var ikke så slemme som medierne sagde, lige undtagen heroin.

Jeg troede på alt det pis med at en gang og du er hooked.......

Så prøvede jeg det.............gaaaaaaaaaab

Det er da fint nok, men kun ca. 20% federe end kodein, og nej, jeg blev ikke hooked, jeg udforderede endda skæbnen og kørte 6 dage på det(som et eksperiment), så blev jeg simpelthen træt af rusen, og solgte resten, og jeg fornøjelsen ved at kunne ligge en ordentlig dej i lokummet var ligeså stor som opiat rusen i de foregående dage.

Heroin er fint nok, men på ingen måde hvad det er hyped op til at være, både angående rus, og afhængigheds potentilale.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 mar 2008 18:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Tak for det hurtige svar :)

Tror sgu at jeg må prøve det en dag. Tror ikke at jeg er en af dem med en svaghed for opioider. I hvert fald har jeg da endnu ikke haft nogen "trang" til at tage det.

//blazR

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 mar 2008 18:24 
Offline
Tidligere holdmedlem

Tilmeldt: 24 apr 2002 01:01
Indlæg: 949
well, nu skal du heller ikke 100% tage mine ord for gode varer, det er min personlige mening, og ikke et free bypass til at gå amok...........nogle folk går ned på substansen, det er fakta.

Det er bare ikke tilfældet for mig.

Vent og hør nogle flere meninger, er mit råd.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 mar 2008 18:42 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Jeg har eksperimenteret en smule med rygeheroin, og et par af gangene har det da været hyggeligt nok, men andre gange har det bare været en nederen rus med opkast, og det er slet ikke min kop te. Det er ikke nær så vanedannende som kokain i mine øjne, jeg synes ikke, at det giver nogen form for cravings ligesom stimulanser, og jeg synes, at det er kedeligt at sidde og kokse på det, der skal ske noget i tilværelsen, eller også skal kokseren ske på ketamin. Heroin er dog bedre til at glemme sig selv og sine problemer, så hvis man er ude at skide og har en lidt skidt tilværelse, så er der større chancer for at falde for heroin, fordi man kommer væk. Bedre stillede personer bryder sig sjældent særlig meget om det, medmindre de har et meget stort behov for at chille, slappe af og afstresse altid og ikke har det store behov for sjov og oplevelser. De fleste vil dog nok nyde en god streg coke mere.

Er man til daglig hashrygning og afslappende piller, så ville jeg holde mig væk... Siger det dig ikke det store, så er risikoen noget mindre.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 mar 2008 13:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2006 21:44
Indlæg: 161
Som minimal kommer ind på, er heroin nok mest tilegnet til dem der godt kan lide at flyde ud og nyde euforien, uden at fokusere på hvad der foregår omkring én.
Personligt kan jeg rigtig godt lide rusen. Det er over et år siden jeg har stiftet bekendtskab med det sidst, men det er ganske bevidst. Jeg kørte lidt hårdt på det en uges tid, og til sidst måtte jeg stoppe da jeg så småt begyndte at stifte et minimalt bekendtskab med bivirkningerne.

Jeg vil aldrig opfordre dig eller nogen anden til at prøve heroin eller andre stoffer. Men hvis du prøver det, så tag i mente at uanset hvor mange der siger at der ikke sker en skid, og du stopper jo bare når du vil, så ER det et stof der er ualmindeligt dejligt at tage når du har allermest brug for at slappe af. Tænk på hvor mange gange man har lyst til virkelig at slappe af :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 mar 2008 22:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jul 2006 23:03
Indlæg: 54
Jeg har også ved 2 lejligheder prøvet, at ryge brunt heroin. Og jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke fandt rusen særlig spændene. Jeg synes rusen er alt for lammende for tanke centret, og følte flere gange jeg måtte opgive, at gennemtænke en tanke helt. Derudover blev jeg fuldstændig ekstremt doven.

Så jeg kan ikke andet end at tilslutte mig det der allerede er blevet nævnt. Heroin er noget for dig, hvis du kan lide at stå fuldstændig på standby fysisk og psykisk.

Med hensyn til den eufori Søren nævner, var det ikke noget jeg fik nævneværdigt noget af, men det er som jeg ser det en individuel sag.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team