Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 maj 2024 06:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Indlæg: 17 feb 2012 14:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 dec 2011 13:35
Indlæg: 152
jeg tog mdma i lørdags for første gang og regnede også med og og blive happy osv...
først tog jeg en lille streg da jeg ikke kunne mærke nogen effekt af den efter 20 min. så tog jeg en lidt større en.
efter et par minutter kom det. og det kom kraftigt!!! jeg blev helt blæst og kunne ikke engang sætte musik på.
jeg kunne kun stå og kigge på den pc! og det blev bare vildere og vildere jeg fattede ikke hva folk sagde og jeg blev pludselig mega angst for alt. og troede faktisk jeg sku dø i kort tid men der var heldigvis nogen jeg kendte så de fik mig til og forstå jeg bare skulle slappe af...
men jeg havde røget hash om dagen inden jeg tog det og havde også taget 2 streger amfetamin
kan det skyldes dette!!!! undskyld jeg spørg her inde men i ser ud til og vide noget om dette!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2012 05:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jan 2010 13:34
Indlæg: 65
De første par gange man prøver en kæmpe rutchebane i tivoli er det os herre en fed! Men efter en del gange så har man jo prøvet det og så er det sgu bare ikke ligeså sjovt længere.. Sådan er hjernen vel bare?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2012 05:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jan 2010 13:34
Indlæg: 65
PS. Jeg tog E i 3 år hver anden weekend ca. Syntes det ramte i orden hver gang. Men tog os 8-12 piller.. Overdose, det virker, så der syner osv! :] Men så kom MDMA'en frem i ren form, efter jeg var stoppet i 3 år.. Prøvede det, Wuuhuu det virkede nice, dog ikke ligeså godt som E pillerne. Har nok taget MDMA 15 gange. Og det er bare kedeligt nu.. Slet ikke det samme nej!.

edit. Og jeg SKAL have hvertfalde 400mg minimum!Ellers syntes jeg slet ikke det virker ordenligt på nogen måde.. Forstår ikke det der med 125mg skulle virke på nogen?? Og det ikke fordi det har været dårlig kvalitet. Tvært imod.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2012 11:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Bump..

Er der ik nogen heroiske kikseklappere der har mod på at prøve sådan en SJW kur? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2012 15:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Illusioon skrev:
PS. Jeg tog E i 3 år hver anden weekend ca. Syntes det ramte i orden hver gang. Men tog os 8-12 piller.. Overdose, det virker, så der syner osv! :] Men så kom MDMA'en frem i ren form, efter jeg var stoppet i 3 år.. Prøvede det, Wuuhuu det virkede nice, dog ikke ligeså godt som E pillerne. Har nok taget MDMA 15 gange. Og det er bare kedeligt nu.. Slet ikke det samme nej!.

edit. Og jeg SKAL have hvertfalde 400mg minimum!Ellers syntes jeg slet ikke det virker ordenligt på nogen måde.. Forstår ikke det der med 125mg skulle virke på nogen?? Og det ikke fordi det har været dårlig kvalitet. Tvært imod.



jeg kan fortælle dig at enten er din MDMA pisse dårlig ellers tar du det for tit ! 400mg for at få virkning lyder som en dårlig dårlig joke.

Ved det MDMA jeg har er 100mg i en bombe en FIN startdose for de FLESTE ! hele nytårsarbej/nat kørte jeg må 300mg MDMA ialt :) og var knast til halv 11 næste morgen :gud:

desuden kan du ikke sammenligne dine E tabletter med MDMA på nogen måde. Ingen og virke ingen ved hvad de knalder indeholder (skod piller AD) :peace:


forsat god dag alle :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2012 13:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Om det får magien tilbage, eller om det bare potenserer er svært at sige, men chokolade smager godt, så der er ikke meget at miste http://www.bluelight.ru/vb/threads/6044 ... t-a-repost.

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2012 14:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2008 12:11
Indlæg: 423
Bump..

Er der ik nogen heroiske kikseklappere der har mod på at prøve sådan en SJW kur? :D


Jeg er ikke selv den store "kikseklapper".

Bliver dog nysgerrig, hvad er en SJW kur?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2012 16:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Bump..

Er der ik nogen heroiske kikseklappere der har mod på at prøve sådan en SJW kur? :D


Jeg er ikke selv den store "kikseklapper".

Bliver dog nysgerrig, hvad er en SJW kur?


Læs den (min) første post i tråden og evt. også tråden jeg linker til på bluelight. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2012 13:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2006 14:22
Indlæg: 149
Jeg stødte faktisk på et topic for nyligt om, at hvis man dagligt spiste forholdsvis små portioner mørk chokolade i ugen op til en MDMA-tur, ville det muligvis have en potentierende virkning.
Nogen der ved noget om dette? Måske endda har prøvet det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2012 15:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jeg stødte faktisk på et topic for nyligt om, at hvis man dagligt spiste forholdsvis små portioner mørk chokolade i ugen op til en MDMA-tur, ville det muligvis have en potentierende virkning.
Nogen der ved noget om dette? Måske endda har prøvet det?


Jeg tror måske dette er tråden, du har set? http://www.bluelight.ru/vb/threads/6044 ... t-a-repost

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2012 16:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Jeg stødte faktisk på et topic for nyligt om, at hvis man dagligt spiste forholdsvis små portioner mørk chokolade i ugen op til en MDMA-tur, ville det muligvis have en potentierende virkning.
Nogen der ved noget om dette? Måske endda har prøvet det?


Jeg tror måske dette er tråden, du har set? http://www.bluelight.ru/vb/threads/6044 ... t-a-repost


Skimmede hurtigt tråden igennem.. Lader til at være legit og muligvis være pga. MAOI fra det mørke chokolade?

Nogen af dem skrev at de rollede i 6 timer kontra de normale 3-4. Hvis det er pga. MAOI lyder det ret farligt at preloade med store mængder mørk chokolade.

Never the less så lyder det faktisk rigtig spændende. tak for tråden! 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2012 18:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jeg vil i hvert fald forsøge mig med at spise 15-20g 70- eller 80% chokolade i fire dage op til næste MDMA tur, og så intet på selve dagen. Skal nok rapportere tilbage om det virker :-)

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2012 21:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Jeg vil i hvert fald forsøge mig med at spise 15-20g 70- eller 80% chokolade i fire dage op til næste MDMA tur, og så intet på selve dagen. Skal nok rapportere tilbage om det virker :-)


Fedt! Glæder jeg mig til at høre om! :)

Har efterhånden lidt givet op på MDMA, men finder jeg en passende nem måde virkelig at booste effekten på, kunne jeg godt lokkes til et trip igen her til roskilde til sommer. :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2012 23:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Jeg satser på at gøre det samme som SWIM, men eftersom jeg kun har prøvet MDMA én gang før, har jeg som sådan intet referencepunkt. Men jeg skal med glæde melde tilbage. Jeg vil dog både indtage MDMA og LSD, frem for MDMA alene.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2012 12:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Hva så guys (khazim og swim), har i fået testet chokolade kuren? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2012 15:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Nej, den sidste dag fik jeg ikke chokolade samt jeg kom til at tage 200mg Dolol..
Så mærkede ikke rigtig 130mg MDMA >:-( Men det skal klart testes igen!

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2012 15:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Nej, den sidste dag fik jeg ikke chokolade samt jeg kom til at tage 200mg Dolol..
Så mærkede ikke rigtig 130mg MDMA >:-( Men det skal klart testes igen!


Bummer!

Ja du må lige lave en ordentlig test :D

Af hvad jeg kunne læse så er der klart potentiale i den chokoladekur der.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2012 19:37 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg vil forsøge mig med chokolade-kuren. Har en aftale med Emma den 12.maj.

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team