Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hej,
et par venner og jeg havde en ubehagelig oplevelse med et fejl-labeled stof der sendte os på skadestuen i juni sidste år. Det skulle have været 2C-C, men det viste det sig ikke at være. For at gøre en lang historie kort, så har vi stadig stoffet liggende, men har af gode grunde ikke rørt det siden. Vi er interesseret i at få stoffet identificeret, og er selvfølgelig underforstået med at dette ikke er gratis.

Kender i til et eller flere laboratorier der foretager den slags analyser?

mvh BONHEAD! og Culpepers.

PS. Håber vi holder os indenfor reglerne med dette indlæg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
En mulighed er EnergyControl i Spanien. De udfører kolorimetrisk analyse, TLC, UV, GC / MS og LC-MS alt efter hvad der er nødvendigt for at identificere stoffet. I følge deres hjemmeside, energycontrol.org, koster det 50 euro pr. sample for samples indsendt fra andre lande end Spanien, men vi har en stående aftale med dem til 20 euro pr. sample (dog max. 10 samples pr. mnd.) PM mig for detaljer.

Dedikeret medlem

Kan du evt fortælle os, om hvad der skete i trippet med jer :) ?

Det ville dælme være spændende, at finde ud af hvad det er :) Hold os opdateret !

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Mange tak ThirdEyeFlood, der ryger en PM afsted!

Jeg har lige lavet en lille uddybning af aftenens hændelser:
Vi indtog en dosis på ~40mg 2C-C hver. Vi begyndte at lægge mærke til at det ikke virkede som det plejede: Vi havde begge meget hjertebanken og følte os meget varme og trippet føltes væsentligt anderledes end 2C-C. Da det stadig steg i intensitet efter ~3timer fra indtagelse bliver vi enige om at ringe efter en ambulance. Den vil de ikke sende ud til os, så vi tog en taxi på skadestuen, hvor vi blev lagt til observation. Det viste sig at vi ikke var i livsfare, men vi havde begge en hvilkepuls på omkring 120, og feber på 38-39°C. Det eneste de gjorde ved os på skadestuen var at få os til at drikke aktivt kul og så tog de en blodprøve.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Interessant. Godt at i ikke kom noget til. Skriv endelig, hvis i får analyseret det. Det kunne være interessant, at finde ud af hvad i har indtaget. Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fik i aldrig svar fra de blodprøver? Eller kan RC's ikke vises i blodprøver?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja hold os endelig opdateret med hensyn til resultater.

Og pyyhha...det lyder til at have været en ubehagelig oplevelse. Aldrig sjovt at stå i sådan en situation.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Ja det kunne være vildt spændende at vide. Vores spekulationer siger at vi stadig er inden for phenethylamin/tryptaminverdenen, men det siger jo ikke så meget igen. Vi skal nok opdatere med resultater når vi kommer så langt!

Mht. blodprøven var formålet med den så vidt jeg forstod ikke at identificere stoffet, men noget med at undersøge hvordan vores kroppe havde det (måske kredsløbssystemet?).

Dedikeret medlem

Blodprøverne var vist mest en standardprocedure, det stod i hvert fald ret klart at de ikke regnede med at finde ud af hvad vi havde indtaget. Det ville vel også være svært, når man ikke ved hvad man skal lede efter, og altså ikke kan isolere et nogenlunde rent sample. Vi har derimod et antageligvis nogenlunde rent sample, som vi ville kunne sende til identifikation :) .

Det var selvsagt en lidt vild oplevelse - og et meget surrealistisk besøg på skadestuen, givet vores tilstand. Jeg føler mig ret overbevist om at der er tale om et hovedsageligt serotonergt stof i en eller anden form. Jeg havde visuals, men deres (ringe) intensitet ifht. de kropslige symptomer siger mig at der ikke var tale om et klassisk psykedelikum. Jeg havde lidt sløret syn, overophedning, hjertebanken, svært ved at følge en samtale etc. Vi formåede begge at forholde os nogenlunde i ro (altså ingen panik), men en vis 'agitation' var der da. Mit umiddelbare gæt er at det grænsede til serotoninsymptom, men det er selvfølgelig spekulation. Vi fik i øvrigt begge foretaget EKG'er på stedet (ingen arytmi).

Nu er vi som sagt mest interesseret i at få identificeret stoffet.

Edit: I øvrigt var det en interssant - omend måske lidt nedslående - oplevelse at se hvor lidt lægerne, sygeplejerskerne og giftlinjen forstod af det vi fortalte dem. Det var meget svært at få dem gjort forståeligt, at vi ikke vidste hvad vi havde indtaget, selvom vi godt vidste hvad de i princippet skulle have været. Da vi forklarede effekten til en sygeplejerske var hendes reaktion "Ah, sådan noget hash!"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Haha, lyder som en kedelig tur. Jeg håber I får skrevet en triprapport ;)
Og ja, Giftlinjen er total uduelig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]