Blodprøverne var vist mest en standardprocedure, det stod i hvert fald ret klart at de ikke regnede med at finde ud af hvad vi havde indtaget. Det ville vel også være svært, når man ikke ved hvad man skal lede efter, og altså ikke kan isolere et nogenlunde rent sample. Vi har derimod et antageligvis nogenlunde rent sample, som vi ville kunne sende til identifikation

.
Det var selvsagt en lidt vild oplevelse - og et meget surrealistisk besøg på skadestuen, givet vores tilstand. Jeg føler mig ret overbevist om at der er tale om et hovedsageligt serotonergt stof i en eller anden form. Jeg havde visuals, men deres (ringe) intensitet ifht. de kropslige symptomer siger mig at der ikke var tale om et klassisk psykedelikum. Jeg havde lidt sløret syn, overophedning, hjertebanken, svært ved at følge en samtale etc. Vi formåede begge at forholde os nogenlunde i ro (altså ingen panik), men en vis 'agitation' var der da. Mit umiddelbare gæt er at det grænsede til serotoninsymptom, men det er selvfølgelig spekulation. Vi fik i øvrigt begge foretaget EKG'er på stedet (ingen arytmi).
Nu er vi som sagt mest interesseret i at få identificeret stoffet.
Edit: I øvrigt var det en interssant - omend måske lidt nedslående - oplevelse at se hvor lidt lægerne, sygeplejerskerne og giftlinjen forstod af det vi fortalte dem. Det var
meget svært at få dem gjort forståeligt, at vi ikke vidste hvad vi havde indtaget, selvom vi godt vidste hvad de i princippet
skulle have været. Da vi forklarede effekten til en sygeplejerske var hendes reaktion "Ah, sådan noget hash!"