Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 23:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Heroin
Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Ahhhh, lige min målgruppe....*s*
GF

Insane psychedelia user!

Hende må du da godt slæbe med til psy.dk møder.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Nopes hun er 15 [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hun har faktisk været her i et stykke tid - hun har bare ikke være registreret eller noget - sidder og læser triprapporter og sådan...

Og nej - ikke 2 elvere - min søster en en ond METALZOMBIE [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
lækkert at se at psy ikke har ændret sig i mit fravær, den her diskution er sku til at kende [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*lol* der!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Totalt griner... lammeho'der! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vi vil se giraffen!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima Insania:
Jo, det ville det have været hvis det ik var blandet så meget op, det var ikke rent desvære. Den oplevelse Jeg har skrevet om varede vel en 6-7 timer i alt fra Jeg startede til jeg sluttede, men er ikke helt sikker.

Jeg havde lidt kvalme på et tidspunkt og en ret intens køen på benene, og næste morgen da Jeg stod op kastede Jeg op og havde lidt diaré men ellers ikke nogen stører ubehag.

Jeg vil gerne prøve igen på et eller andet tidspunkt, men Jeg vil ikke have at det er noget der skal haste, for Jeg mærker allerede en meget stærk længsel om at ta det igen og glemme alt andet omkring mig, og det skræmmer mig lidt.
<HR></BLOCKQUOTE>

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Til dextrose.
Hvad angår din stillingtagen til hvorvidt du skal prøve dig med heo, så vil jeg anbefale at du overvejer dette: Risikoen ved eksperimentet (at blive slave på fuldtid af stoffet) v.s gevinsten (en rus som varer 6-7 timer)
Personligt føler jeg ingen trang til at være pioner indenfor et område der er så farligt.
Derfor venter jeg til flere mennesker, jeg kender, har haft gode oplevelser med et givent rusmiddel før end jeg prøver det ....
.... igen og igen.

pøj pøj med det!

Insane psychedelia user!

pelle gris siger ER's lillesøster er grim.... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

>Radon>>
Man bliver altså ikke "slave af stoffet" fordi man prøver det et par gange..I disse tider,med al den oplysning der er,ville man da være et kvaj,hvis man begyndte at tage Heroin som fuldtidsbeskæftigelse?
Det,og andre Opiater er nogle af de behageligste stoffer at tage rekreationelt.Men selfølgelig skal man lige tænke sig om. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Næ men sku man gå hen og blive slave af et stof, så ville jeg klart vælge Heroin frem for alt andet, men det er jo kun rent hypotetisk, for jeg bliver det aldrig.

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af mT:

Men men men, han opfordrede mig [b]ikke
til at prøve det, han sagde nærmere at jeg skulle holde mig langt væk fra det lort!

- peaCe mT -[/B]<HR></BLOCKQUOTE>

heh, man kan vist ikke sige det samme om tandpasta [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Radon > Du lader altså lige din venner være forsøgsdyr først [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]... hehe... cool nok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: In Between
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] Tandpasta er ik farligt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] så fik vi lige den på det rene, ik?! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Men man er sq da en klovn hvis man forsøger sig på sådan noget! naive møgtøs!

Junior medlem

Geografisk sted: In Between
naive møgtøs? æehm... DårliG TriP elleR?!...

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Heroin er Junk det kun sådanoget junkierjunker sig med og det sku værer det sidste stof jeg nogensinde sku prøve for så ville man da være blæst væk oven i knolden hvis andre mennesker vil tage stoffet kan jeg ikke gøre noget ved det men kan i så for helved smide jeres nåle et sted hvor der ikke går børn og leger det er da for klamt
Tænk jer om hilsen Marc

[ 25 Juli 2002: Besked ændret af: Marc ]

Medlem

Jeg giver tildels Marc, ret i hvad han skriver. Dog er det lidt ekstremt. Efter de posts jeg har læst i dette forum, lyder det som om de fleste der har prøvet det, kun har flirtet lidt.Jeg har den opfattelse, at man skal have prøvet et stof for virkelig at kunne kritisere det. Der er dog stoffer, som f.eks. heroin, der for mit vedkommende ikke behøver at blive testet. Prøv bare at gå en tur på Istedgade og se resultatet af heroin misbrug. Not a pretty sight. Søgelige skæbner, fanget i en zombie tilværelse. Slaver af nålen og altid på jagt efter det næste fix, der måske bliver det sidste.Heroin forfører dig, men fortærer dig. For mig at se er det gift og det skal holdes langt væk. Forstår ikke det skal hives ind på dette site, troede folk var klogere. Jeg skal ikke fortælle folk hvad de må og ikke må, det må de selvfølge selv bestemme og prøve at styre. Jeg kan blot ryste på hovedet.

Amnesia [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Radon > Jeg har absolut ingen intentioner om at prøve heroin, blot nysgerrig efter at høre andre folks erfaringer med det.

Jeg holder mig fra opiater og benzo'er, medmindre der er en grund til at bruge dem (f.eks. efter en nat på stimulanser, kan lidt morfin være rigtig godt for nervesystemet/hjernen)...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]