Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 21:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Godaften Psy.
Jeg er her i løbet stødt på en del hash med en sær kemisk lugt, meget blød i forhold til prisen (65-80kr), den er mørk udenpå og lysere inden i, virkningen er god til prisen og den giver ikke hovedpine eller anden ubehag.
Hashen har jeg ind til videre fundet i Aalborg, Thy og Viborg.
Styrken af den kemiske lugt har varieret lidt, men det lugter af det samme og det er ikke hash!

Er der andre, der er stødt på denne hash og er der eventuelt nogen som ved hvad fanden det er der lugter kemisk? Jeg har selv en idé om at det er noget kunstigt/RC hash.

Medlem

Tror ikke det er kunstigt hash.
Men producenterne tilsætter jo ting som terpentin, benzin, plastic osv.

Medlem
Brugeravatar

Lyder da som noget man bør holde sig fra :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
Kommer selv fra aalborg og jeg er godt nok ikke ramt ind i det omtalte hash. Men som det lyder af indlægget, så kan det være man skal holde lidt øje. Vil lige tjekke rundt med andre, om de har stødt på noget.

mvh rookie1

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har ikke røget hash i et par uger. Men ikke noget jeg har stødt på for nyligt her i Aalborg.
Men generelt er hash'en i Aalborg, og i det hele taget jylland noget hø, hvis man ikke kender de rigtige mennesker.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Har det en duft der minder om salmiak ?

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem

hmm vi har faktisk noget hernede på sydsjælland hvor jeg syntes nogen gange at der jeg kan lugte salmiak efter jeg har røget et bonghoved? kan os godt være der bare er min næse der har været lidt misbrugt hehe

Medlem

At hash lugter af salmiak, er ikke nødvendigvis en dårlig ting...

Junior medlem

Er selv stødt på den i Viborg. Ham/hende jeg købte det af kaldte den "slum".. jeg gav dog 100 og synes ikke virkningen var speciel i henhold til prisen og synes derudover også at hashen sætter sig fast i mit merskums hoved konstant. Den er dog dejlig nem at nolle ud.

Insane psychedelia user!

Hash skal ikke lugte af salmiak! Jeg ville i hvert fald ikke ryge det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
hash skal smage af hash, smid lortet ud og slet dealerens nummer!

man køber sku da heller ikke mælk hos købmanden igen hvis den smager af noget som ikke er mælk. man skulle tro at bare fordi noget er ulovligt giver det sælger en undskyldning for at være pissedum. samme gælder for køber, hvis man er for dum til at vide hvordan mælk skal smage og se ud så er det skæbnen at man ender med at drikke en kop tyresæd.

Medlem

Måske er det blevet opbevaret forkert?

Medlem

hmm... har af og til oplevet noget hash (dyrt, fra staden) som var så blødt at det nærmest faldt fra hinanden når man begyndte at nuldre det lidt. Det havde også den her meget kraftige, skarpe cannabis-lugt som jeg godt kan se at nogen måske ville kalde "kemisk".... måske...

ryg det. er det god hash eller ej?

edit:

altså, du siger du har en mistanke om at det er et rc/syntetisk cannabinoid? Du må da evt kunne bedømme det ved at ryge, såfremt du ved hvordan en cannabis rus føles??

jeg synes selv det virker usandsynligt... Ja, der er garanteret blandet lort i en masse hash for at få det til at fylde osv., men jeg er altså aldrig stødt på hash som ligefrem er blevet spiket med andre psykoaktive stoffer. Har dog hørt en masse tågesnak omkring det... det er IKKE normalt

Find en som har forstand på hash og spørg ham, vi kan alligevel hverken lugte eller føler over internettet, og du vedhæfter ikke engang et billede

Senest rettet af BryGs 15 aug 2012 17:43, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Jeg har lige siddet og leget lidt med klumpen og det lyder som det BryGs og JonasLR beskriver, men jeg vil hellere beskrive lugten som parfume/sæbe. Når jeg spørger rundt i min vennekreds er der delte meninger omkring lugten, størstedelen mener dog at det lugter af god hash, men en del af de lidt mere erfarne rygere kan godt følge mig i den kemiske lugt og mærkelige struktur.
Jeg er ret sikker på at det er rimelig udbredt lige for tiden og vil gerne til bunds i hvad der er blevet proppet i.
Prisen er nok heller ikke korrekt, da jeg fik det til "indkøbs pris", så det ligger nok istedet i prisklassen 80-100kr.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hashen i snakker om, ligner den dette?
http://i.imgur.com/8PHgM.jpg
Det lugter anderledes, synes ikke rigtig af kemikalier. Men ikke helt som hash normalt plejer at lugte, nærmest en meget skarp stank af cannabis. Det er desuden blødt og meget fedtet.
Købte det i starten af måneden, fik en del og røg en del af det, men har nu smidt resten væk. Troede det var noget jeg bildte mig selv ind.
Fik det fra Aalborg for omkring 70kr/gr. Købte 30g og fik det mærkeligt nok ikke afleveret som klippet af en plade - Men i sådan nogle store mærkelige klumper - skal se om jeg kan støve et billede op af det, mener jeg tog et.

Havde intet ubehag eller anderledes virkning, men vil sgu hellere være sikker end at jeg sidder og ryger gud-ved-hvad.

Medlem

Fortvivl ikke staden flyder også i hash der er dårligt og lugter mærkeligt.

Medlem

Jeg røg på et tidspunkt noget Iceolator hash, der havde en lidt "salmiak agtigt" duft. Denne fejlede bestemt ingenting!
Jeg har også bekendte, der godt kan finde på at dyppe deres hash i stærk sprut, da dette eftersigende skulle styrke holdbarheden.
Det kan vel også medvirke til, at det kan lugte lidt salmiak agtigt.

Om det med holdbarheden har noget på sig, skal jeg dog ikke kunne sige. Dog synes jeg at det giver ganske god mening lige umiddelbart

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Om det med holdbarheden har noget på sig, skal jeg dog ikke kunne sige. Dog synes jeg at det giver ganske god mening lige umiddelbart

det er 100% løgn.

Medlem

Er du fuldstændig sikker? Jeg aner det ikke selv, men når man tænker på alkohols rensende egenskaber osv, så synes jeg bare at det godt kunne give mening... Tænk fx. på en orm i en flaske tequila.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er du fuldstændig sikker? Jeg aner det ikke selv, men når man tænker på alkohols rensende egenskaber osv, så synes jeg bare at det godt kunne give mening... Tænk fx. på en orm i en flaske tequila.

har du nogensinde haft om polære og upolære stoffer i skolen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]