Så er projektet færdigt (og vellykket).. Tak for hjælpen folkens!
Til projektet brugte jeg cirka 1 gram semi
og for at udvinde det brugte jeg et lille syltetøjsglas med metal låg.. jeg prikkede ét hul i metal låget på cirka 3mm og proppede hashen i som jeg havde nollet ud, som var det til en normal joint (dvs. ikke pulverform men bare meget små klumper).
Så lukkede jeg låget på og fyldte syltetøjsglasset med lightergas så det dækkede 2-3 cm over hashklumperne og fjernede lightergasflasken fra hullet så overtrykket kunne løbe ud igennem hullet foroven. (Hullet til lightergas påfyldningen)
Derefter ventede jeg til det stoppede med at boble og så rystede jeg glasset sidelæns så jeg fik alt med, så skruede jeg låget af syltetøjsglasset og spændte 1 lag stof fra en normal t-shirt stramt ud over glasset og vendte det på hovedet ned over en lille hvid skål.. Skålen blev fyldt med 2 ting.. et lag brun sovs og lightergassen..
Så fordampede lightergassen i skålen og tilbage blev det brune snask lag.. der var noget gult i siden og noget brunt i bunden af skålen som jeg blandede sammen og så formede en lille klump af med min negl..
Ud af 1 gram semi fik jeg cirka 0.4 gram "bubble" hash der bobler helt vildt når det bliver varmet op. Prøvede også lige at smøre noget på enden af en smøg hvilket resulterede i en trippel portion boller i karry haha