Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu har mine forældre en meget stram narkotika politik, de ved godt jeg har prøvet at ryge hash og de blev meget sure da de fandt ud af det og de sagde jeg ville blive smidt ud hjemmefra hvis de fandt ud af det igen. Men nu er det sådan at jeg ryger hash højst 6 gang om året. Og skal være alene hjemme imorgen, så ville egentlig gerne tage hash oralt da jeg bedre kan lide rusen oralt og jeg gerne vil spare min lunger da jeg styrketræner og løber meget. Men mine forældre vil nok komme hjem ca. 7 timer efter jeg har drukket hash kakaoen. Så mit spørgsmål er vil jeg stadig se skæv ud efter 6-7 timer? (Røde og trætte øjne) dosen vil nok ikke være alt for voldsom siden jeg sidst kom fik lidt meget.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Hvis du drikker det på tom mave så burde du føle dig (næsten) helt normal efter 7 timer, det afhænger jo af hvor hurtigt kakaoen bliver fordøjet, så hvis du tager en meget stærk dose på fuld mave vil effekten være længere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hvis dosen er høj så kan du risikere at ryge ud i 12 eller flere timer... Men normalt vil du sikkert være nogenlunde normal efter 7 timer, men det er aldrig en god ide at trippe når man skal noget eller ikke må være skæv/blæst efter x antal timer. Det ender næsten altid dårligt :)

Kan du ikke bare skrive derhjemmefra før de gamle kommer hjem?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har meget højt stofskifte, sidst jeg drak kakaoen var det ikke på fuldmave og jeg kunne mærke effekt efter 20min. Angående at gå herhjemme fra inde mine forældre kommer, så får jeg 1 god ven og 2 veninder på besøg. Hvor de drikker lidt og har det hyggeligt, men vil gerne være skæv oralt da det er så længe siden og jeg virkelig godt kan lide rusen oralt. Ellers hvis jeg stadig har røde øjne må jeg vel sige at jeg har drukket et par øl.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Geografisk sted: ..
Ellers prøv at bruge Visine. jeg har ikke prøvet det, men det skulle fjerne røde øjne.

Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Visine er suverænt. man drypper øjnene med en klar væske som generer absolut minimalt og ens øjne klarer helt op og er slet ikke røde og smalle selvom man evt er vold baske.

Men jeg tror ik man kan købe det i dk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jo jeg har set det nede i den lokale matas lidt siden, jeg har nemlig hørt om det. Og var også lige ved at købe en pakke. Men undlod så da jeg tænkte at jeg alligevel røg så sjældent.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Geografisk sted: ..
Så køb en pakke i morgen.

Medlem
Brugeravatar

Ras skrev:
Visine er suverænt. man drypper øjnene med en klar væske som generer absolut minimalt og ens øjne klarer helt op og er slet ikke røde og smalle selvom man evt er vold baske.

Men jeg tror ik man kan købe det i dk.

Kan det varierer fra person til person ? Jeg har selv købt det, og vi gør det rigtigt osv, men det hjælper så lidt, at man næsten kan sige den 50'er var spildt (Mener det er deromkring sådan en koster)

Jeg skulle mene at den koster 75 og bliver for gammel efter bare 6 uger efter åbning

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror jeg finder et anden tidspunkt at indtage hash på så, må vel bare vente til næste gode chance byder sig :)

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

spis noget med meget sukker i, det neotralisere effekten

Medlem
Brugeravatar

neo skrev:
spis noget med meget sukker i, det neotralisere effekten

Altså selve rusen eller bare de røde øjne?

Moderator
Brugeravatar

Bare skæverten - føles det i hvert fald som om, placebo eller ej, så er det smart nok at sige til én der har fået for meget røg for at vende psyken, tror egentlig bare man føler sig friskere grundet energi-boosted.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg synes generelt alle øjendråber som man kan købe til f.eks. øjenbetændelse, virker mod de røde trætte øjne man for af hashrygning. Jeg synes mine øjne generelt ser meget trætte ud selv 12 timer efter jeg har røget, med mindre jeg lige tager en lille powernap. Det kan du også prøve.

Men lad vær med at indtage hash, hvis du ikke vil have din mor finder ud af det, som du selv siger: vælg en anden dag. Ellers ender du bare med at få stress og ikke få det optimale ud af det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]