Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nu ved jeg lidt om det og er ved at være træt af folk der siger at DET bedste ryger, vil bare gerne høre hvad folk bedst kan lide, og hva de bruger til fx. at slappe af, at have griner på, at bare være blæst og andet.

Kan selv huske da jeg elskede Rød Libanon ;D
Og sort slasker.
Men nogle af mine venner er mere til det vi kalder en en "Klasker"
Det er 1/3 Kasmir,
1/3 Northern light's
1/3 Sort Slasker,
Det er mere for at prøve noget end at vi ved noget om det ;D
så vil gerne vide hvis der er nogle jeg ikke kan leve uden at prøve ;D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Amnesia Haze

Medlem

Geografisk sted: Århus
Det fineste marokkanske hash der findes. Ellers er en rigtig pakistani også bare sagen. Helt klart mine favoritter.

Junior medlem

Syndes selv en parki er god, men villle også gerne høre hvad i smider i en troldmand?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det tætteste jeg kommer på at lave en troldmand er når jeg smider en klump Manali i piben på en bund af noget dejligt Haze eller Widow-skunk, men det virker ret godt :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Har ikke lige nogle favoritter og bliver tit overrasket af noget nyt. Men lige pt. ryger jeg "Danish Passion" da det er det vi gror i kollektivet. Det er virkeligt dejligt pot som har et ret psychedelisk twist.. de fleste andre jeg bor med har aldrig prøvet hallucinogener men de rapportere jævnligt lignende oplevelser med "DP"

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jeg ryger stort set kun skunk. Jeg tager ikke salgsnavnene så tungt, men går da ud fra at de passer. Jeg ryger et hjemmelavet blend af bubblegum og white widow for tiden, begge dele fra samme pusher og til samme pris. Jeg opdagede bare at jeg blev meget skævere hvis jeg blandede dem, istedet for kun at ryge bubblegum som jeg er vandt til. Det har sikkert udelukkende noget at gøre med tolerance og cannabinoid sammensætningen.

Jeg kan godt lide at ryge hash hvis jeg skal slappe af for mig selv, se en film og sove tidligt f.eks.

hvis jeg skal foretage mig noget som helst aktivt under rusen, foretrækker jeg skunk, eller bare rigtig god weed. jeg ryger aldrig nogensinde mild cannabis, da jeg ikke vil udsætte mine lunger for mere røg end højest nødvendigt (God HR), og så synes jeg også bare mild røg er nederen. Hvis det er hash så er det blandet op med pis og lort, og hvis det er kedeligt pot med mange frø, så er det også bare røv nederen for at sige det ligeud.

grunden til min store begejstring for weed, og altså ikke hash, er at det i mine øjne har alle tjaldens fede egenskaber, man bliver bare ikke dum og sløv. Hvis man ryger sort slasker om eftermiddagen f.eks. så er man altså godt kneppet hen imod aften. hvis man ryger weed derimod, selvom man bliver lige så skæv som af slaskere, er man for det meste frisk igen når rusen aftager.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
tjaa jeg er vel tilfreds med al ryger, dog ikke de trælse rygere lavet fra et dårligt ryst nå det bare smuldrer helt når man noller. Men hvis jeg skulle foretrække eng god hash Skulle det være en skunk (low ryder er dejlig) ellers en god bubblehash som jeg kan ligge og koge på :)

Junior medlem

Jeg køre den simple stil med en 1 smøgs og så et halvt gram dejlig lys kashmir :)
Ganske kedeligt måske, men der er bare et eller andet med lys kashmir der giver mig myrekryb på den gode måde :D

Medlem

en trolmand er 3 hash arter og 2 pot arter
hash 1 kystal hash( ice)
hash 2 pollem ryger
hash 3 den du best kan lig (samg) dette skal der være mest af... dag det styre samgen

pot 1 en med maser af krystal ( vide rus)
pot 2 en med højt indhold af THC ( spør dig fram her for du kan ikke se THC )

sådan gør jeg :rocking:

det kommer af pentagramet 5 spiser ( husk det er grajas mærke(jorden) ikke satans)

Junior medlem

Geografisk sted: Københavns omegn :)
Prøvede ICE her den anden dag, ikke noget vildt der synes jeg ?

Regnede ellers med at blive godt og grundigt blæst, men det skete ikke (øv.)

Men ryger mest 100 eller 120'er.. og white widow ved særlige lejligheder.

Har endnu ikke prøvet pot, men vil gerne en dag :)

Junior medlem

Hey alle rygere og andet godtfolk!

Jeg er faktisk ligeglade med hvad jeg ryger, bare hjernen crasher godt og grundigt, bor i en okay lille by(Sjovt nok skulle det være en af de byer i dk med flest stoffer og mest røg), men kender åbenbart ikke alle dem som sælger sagerne, for jeg har kun et par stykker jeg handler ved og så en klub som vist nok er lukket af de onde med blå hjelme på for et par dage siden..

Any way, hvis røgen ikke virker ordentligt, pepper jeg det op med en eller to 6-pack('s) og ryger noget mer' så kommer der som regl en eller anden form for virkning :)

1-0 til blandings misbrug :)

Go' Fredag og go' weekend til alle :)

Junior medlem

Jeg ryger hovedsagligt kun skunk. Jeg elsker den effekt en god sativa kan give. Lidt ala at blive slået med et bat. Men på en god måde.;)
Er vild med en sort fra staden der hedder juicey fruity, som jeg fanger mig selv i at købe hver gang jeg er der ude. Og så er de fleste andre Haze også gode. Dog ikke orange. Den giver mig en slem hovedpine efter den "korte" high.
Min hovedregel er altid at købe den dyreste skunk. Det er der man får mest ud af det! Altså bedste High.

Hvis jeg skal ryge hash, så skal det være en god hash. Helst nepal eller kashmir. Bryder mig ikke om den billige hash. Så hellere ryge dårlig pot.

Den optimale ryger, er troldmand. 1,5 smøg(gule kings) 0.75g skunk(sativa) 0.40g hash(kashmir eller nepal).
Og så fint rullet i 1 lags. Da jointen altid er en del af "oplevelsen"!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg kan anbefale: White Russian, Thyphoon, Orange Haze, Lemon Haze, White Whidow, sort nepal, sort marok, sort afghan, brun marok. I det hele taget alt kvalitets cannabis.
Alle sorter kan ødelægges af dårlige dyrkere/tørring. Hvor alle sorter også kan blive skide gode.

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Jeg ryger hovedsagligt kun skunk. Jeg elsker den effekt en god sativa kan give. Lidt ala at blive slået med et bat. Men på en god måde.;)
Er vild med en sort fra staden der hedder juicey fruity, som jeg fanger mig selv i at købe hver gang jeg er der ude. Og så er de fleste andre Haze også gode. Dog ikke orange. Den giver mig en slem hovedpine efter den "korte" high.
Min hovedregel er altid at købe den dyreste skunk. Det er der man får mest ud af det! Altså bedste High.

Din regel med at det dyreste altid er det bedste tror jeg godt du kan skyde en hvid pil efter. Det er vist ønsketænkning :) Husk på at de fleste pushere gerne vil tjene penge og gerne mange af dem, jeg kunne derfor ikke forestille mig at de ville have problemer med at sælge dig en mellem god skunk til en sindsygt høj pris. Gro dit eget så er du sikker på kvallitet :) (næsten altid)

Smørhår

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Junior medlem

Citat:
Din regel med at det dyreste altid er det bedste tror jeg godt du kan skyde en hvid pil efter. Det er vist ønsketænkning :) Husk på at de fleste pushere gerne vil tjene penge og gerne mange af dem, jeg kunne derfor ikke forestille mig at de ville have problemer med at sælge dig en mellem god skunk til en sindsygt høj pris. Gro dit eget så er du sikker på kvallitet :) (næsten altid)

Du har nok ret! Og burde nok have omformuleret mig;)
Jeg køber nu ved faste dealere på staden, og det er på den måde jeg har draget min konklusion.
Det er helt klart billigst at gro selv. Det er klart. Og derfor går et par venner og jeg i gang med et mellemstort udendørsgro i April.
Det bliver fantastisk ikke at skulle bruge masser af penge på weed. Især når man også er studerende.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har ikke adgang til det bedste røg, men ved lejligheder har jeg kunne skaffe White Russian. Det sparker viiirkelig hårdt.

Ellers elsker jeg pollen, Haze- skunksorterne og Kashmir

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]