Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
oiii psy'er
jeg har på min altan groet nogle fine pot planter, og sjovt nok kom der EN skunk op. har ingen anelse om hvor fanden den er havnet midt i dette, men den har virket som om den har haft det fint på min altan, og er blevet til en go stor knytnæve af et topskud med fine store krystaller.
damn når jeg åbner min altan dør lugter hele lejligheden af sknk.

anyway. har lige set at der sku er ved at gå "mug"svamp i den. nok på grund af de våde dage vi har haft..
jaja jeg skulle nok ha taget den ind, men det er jo lidt for sent nu.

men ja, har lige prøvet at pille det værste "fremmede plante matriale " af, for det er bestemt ikke hele planten der er udsat.
men sidder nu med nogle stykker skunk der trods sit fremmedlegme har utrolig flotte krystaler stadig..

og kan sku ikke nænne at smide det ud. så tænkte om det var farligt at ryge det på trods af "mug"svamp".

kan godt være svært at sige så længe jeg ikke kan fortælle hvilken svamp det er , men kunne jo være.

Medlem
Brugeravatar

jeg tilføjer lige at jeg HAR en vaporizer, hvis dette jo skulle gøre en forskel. kunne jo være thc, fordamper før noiasvamp!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Smid det ud med det samme og overvej på ingen måde at indtage muginfesteret/råddent cannabis. Det kan skade dit helbred meget alvorligt.
Der er desværre ikke noget du kan gøre når først det er gået galt med mug/råd. Så ud med det.

Junior medlem
Brugeravatar

Ariaji skrev:
Smid det ud med det samme og overvej på ingen måde at indtage muginfesteret/råddent cannabis. Det kan skade dit helbred meget alvorligt.
Der er desværre ikke noget du kan gøre når først det er gået galt med mug/råd. Så ud med det.

+1... muggent weed er et no go...

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg ville personligt ikke ryge det. Nogen siger at ved ekstraktioner som fx. olie eller ryst fjerner muggen. Dog kommer det kraftigt også an på hvad for en slags mug det er.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det var heller ikke lige en risiko jeg ville løbe...
Det er trist, men du må nok se i øjnene at det er en tabt sag :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Du kunne som kristain12 forslår prøve at lave en olie, men det kommer and på hvor meget skunk du har.
Og hvis THC overlever gasen fint, er der så ikke andre aktive grimme stoffer i muggen der også kunne overleve monstro ?

Jeg ved ikke om det er farligt at ryge mug ? er det det ?
Giver det svamp i lungerne ? ;) og hvis nogen siger at det er farligt,
har i så nogle beviser på det eller en kilde ?

Jeg ved ikke noget om det så jeg skal ikke spille smart,
men dør mug ikke når det bliver brændt :) ?

Jeg ville nok heller ikke ryge det, men det er da et ret interessant spørgsmål syndes jeg.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jeg ville kun tage chancen hvis det er et par ubetydelige pletter på dæbladene, og ingen tegn på selve skuddet. Så er det bare om at klippe det af, og ideelt set, vil det nok være bedst at trække nol for bare at være på den saikre side. forklaringen ligger i at visse mugtyper efterlader giftstoffer, som man ikke bør ryge. Jeg tror dog ikke der er noget problem, hvis det er meget ubetydeligt. Så er det bare at fjerne det halvmugne materiale. Ligesom at man også spiser kedelige løg osv. efter man har skåret det dårlige væk. Det samme med hvidløg og porrer f.eks.

Det der menes, tror jeg, er at du ikke må ryge materiale med synlige tegn på mugsvamp.

Junior medlem
Brugeravatar

TheRagingPussy skrev:
Jeg ville kun tage chancen hvis det er et par ubetydelige pletter på dæbladene, og ingen tegn på selve skuddet. Så er det bare om at klippe det af, og ideelt set, vil det nok være bedst at trække nol for bare at være på den saikre side. forklaringen ligger i at visse mugtyper efterlader giftstoffer, som man ikke bør ryge. Jeg tror dog ikke der er noget problem, hvis det er meget ubetydeligt. Så er det bare at fjerne det halvmugne materiale. Ligesom at man også spiser kedelige løg osv. efter man har skåret det dårlige væk. Det samme med hvidløg og porrer f.eks.

Det der menes, tror jeg, er at du ikke må ryge materiale med synlige tegn på mugsvamp.

Du kan ikke sammenligne noget du spiser med noget du ryger... Jeg ville bare kyle lortet ud for at være sikker... Man kan altid få sig noget ny weed, det er ikke så nemt at få et nyt sæt lunger eller et ekstra liv...

Medlem
Brugeravatar

takker, men ja kunne jo godt sige mig selv det ikke ville være klogt at ryge.
men jeg er da bestemt ikke klog.
for igår kunne jeg sku ikke helt dy mig, havde ikke røget i 2 dage, og som fast ryger i mange mange år, så overvinder ens afhængighed over ens fornuft.
så kom sku til at at fyre det i ovnen på 100(da thc først smelter på 200) for at tørre det og røg det.
og fuck jeg blev skæv. også da det er 2 dage siden jeg røg sidst.
ved godt det ikek er klogt, men det er der jo så mange ting der ikk er!

men nu sidder jeg og kigger på resten af planten som jeg lidt håber jeg kan rede, for hvis dette virker så godt både muggent og efter en tur i ovnen. så må det sku være en hidsig sort.

fandt ET frø på den! whuagh!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dude...
Du ryger mug!

Medlem
Brugeravatar

dude!
med en procent fordeling på 98%skunk og 2%mug, tror jeg sku du finder mere lort i dit standard hash !

just saying!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Undskyld mig, men hvorfor fanden spørg du når du er pisse glad med hvad folk siger? Du er blevet fra rådet det på det kraftigste, og gør det alligevel.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

noianoia skrev:
dude!
med en procent fordeling på 98%skunk og 2%mug, tror jeg sku du finder mere lort i dit standard hash !

just saying!

Jeg ryger så også kun skunk :)

Medlem
Brugeravatar

Manze skrev:
Undskyld mig, men hvorfor fanden spørg du når du er pisse glad med hvad folk siger? Du er blevet fra rådet det på det kraftigste, og gør det alligevel.

nu skete det jo så igår, FØR der var nogen der kommenterede på denne tråd!
og jeg finder ikke kommentaren "dude , du ryger mug" særlig konstruktiv. men nedsættende

og undskyld SKAL man følge folks råd hvis man spørger? har man ikke lov til at drage sin egen konklusion ud fra den data man bliver givet?

igen kan vi stadig kun blive enige om det ikke er specielt godt at ryge mug inficeret skunk.
har aldrig sagt andet.
prøv lige og læs mit indlæg igen :) mate!
afhængighed=bevidste dumme valg

@Nomad. og mit svar var ikke provokerende ment , selv om jeg godt kan se det lyder sådan!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Tjaaeh han har jo som han selv siger ret til at forhøre sig.
Hvis vi havde sagt ( STOP DU DØR AF DET ) havde han jo nok heller ikke gjort det.

Men lad os se bort fra hvor ulækkert det er, og finde ud af : ER DET FARLIGT ?
Kan det give nogen skade at ryge mug ? og hvis ja, hvad sker der så ?

Junior medlem
Brugeravatar

Det er pisse farligt at ryge mug, du kan risikere en infektion i lungerne og i værste fald dø af det... Har også hørt om folk der har fået meget kraftig hovedpine efter at have røget noget muggent shit...

Jeg ved godt det er surt at skulle smide sin weed ud, men for fanden altså der er jo ikke nogen grund til at risikere sit liv for at blive skæv...

Medlem
Brugeravatar

bestemt ikke værd at risikere sit liv for at blive skæv.
ville bestemt heller ikke ha gjort det , hvis jeg ikke mente det var en meget ubetydelig mængde der var "inficeret"
og har lige kigget en extra gang på den og kan ikke finde et eneste tegn på mere, så det har altså været et mindre akut angreb. men nu må vi se om der kommer mere. nu er den ihvertfald i tørvejr.

Men ja, jeg kan jo godt sige mig selv at det kan være skide farligt med mug/svampe/spore i lungerne. og ville ikke engang ha overvejet det, hvis ikke det var fordi det handlede om så små mængder.

men ja, hvis nu en havde sagt et picogram af denne mug dræber 200 voksne elefanter. havde det jo udelukket det. men 1/112112212331 chance for at du måske får ondt i hovedet og hvis du gør det flere gange kan du få mug i lungerne , tjoo , jeg tror jeg har gjort andet der er både dummere og farligere, og tvivler ikke på DU, ja dig, ikke også har det ;)

men, som en også udpeger: i en 1000grader varm glød, må det da kunne nogle bestemte stoffer der overlever? materiale og spore må da blive brændt af? så kan man spørge om hvor sunde de stoffer er, men selve den mug kan da næppe reproducere sig selv til lungerne fordi et stof den indeholder kommer der ned?
den indeholder vel næppe alt arve materiale?
spørger bare! have no clue how it works!

Junior medlem
Brugeravatar

Gløden er jo kun ude i enden skal du tænke på... Alle de spore der ligger mellem glød og filter kan du jo stadig få suget til dig... Og ja jeg har da lavet dummere ting end at ryge noget weed hvor der var lidt mug på så det er da slet ikke for at spille hellig eller noget i den dur...

Medlem
Brugeravatar

Doh. selvfølgelig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]