Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 16:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 aug 2007 17:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 aug 2007 13:20
Indlæg: 98
Geografisk sted: Altid tæt på hjemme :)
Ja så er der endelig begyndt at ske noget med mit Cubensis kit.
Der er kommet to svampe frem én større og én mindre!
Men det er godt nok også på tide, på søndag er det 3 uger siden at jeg "plantede"...

Så er der lige nogle ´Q´s:

Er det normalt at der kun kommer to op? På pakken (og nogle af de billeder man finder her på psy) ligner det at hele "boxen" skyder op med svampe, massere af svampe!?

HVis nu den ene bliver stor nok til at plukke før den anden hvor lang tid kan jeg så vente med at plukke den sidste før jeg skal til at vande "boxen" igen for at få næste flush!?

SKal man lade den ene af svampene kaste sporre i boxen for at få næste flush op eller er der massere i det der "mysli" noget?? :)

Håber der er nogen der vil svare, men det plejer i nu at være flinke til!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2007 17:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 aug 2006 18:25
Indlæg: 97
Krigsstopper skrev:
Ja så er der endelig begyndt at ske noget med mit Cubensis kit.
Der er kommet to svampe frem én større og én mindre!
Men det er godt nok også på tide, på søndag er det 3 uger siden at jeg "plantede"...

Så er der lige nogle ´Q´s:

Er det normalt at der kun kommer to op? På pakken (og nogle af de billeder man finder her på psy) ligner det at hele "boxen" skyder op med svampe, massere af svampe!?

HVis nu den ene bliver stor nok til at plukke før den anden hvor lang tid kan jeg så vente med at plukke den sidste før jeg skal til at vande "boxen" igen for at få næste flush!?

SKal man lade den ene af svampene kaste sporre i boxen for at få næste flush op eller er der massere i det der "mysli" noget?? :)

Håber der er nogen der vil svare, men det plejer i nu at være flinke til!




jo ser du jeg har selv 5 af sådanne tingester til og stå lige pt.. og kan kun sige du må have tålmodigheden. med dig... til dem i god varme lys. ikk sollys.. vinduet er fint. men du sakl have et lagen for.. helst hvidt. så får de gode forhold... 24-26 grader. og spray dem med en vandforstøver. bare pas på ikk og overhæde svampene med vand.. for så er det som de stopper med og gro....:S


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 aug 2007 21:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
Krigsstopper skrev:
Er det normalt at der kun kommer to op? På pakken (og nogle af de billeder man finder her på psy) ligner det at hele "boxen" skyder op med svampe, massere af svampe!?


Jeg ved ikke om det er normalt, men helt uset er det næppe. Jeg har selv oplevet meget stor forskel på udbyttet af første flush.
Det skal nok blive bedre. :)

Krigsstopper skrev:
HVis nu den ene bliver stor nok til at plukke før den anden hvor lang tid kan jeg så vente med at plukke den sidste før jeg skal til at vande "boxen" igen for at få næste flush!?


Du kan i hvert fald sagtens vente så lang tid, som det tager for nr. to at vokse sig stor.
Growkits har en særdeles lang holdbarhed - præcis hvor længe ved jeg ikke, men de kan sagtens stå en lille uges tid mellem høsten og su dunkningen, der du rehydrerer den.

Krigsstopper skrev:
SKal man lade den ene af svampene kaste sporre i boxen for at få næste flush op eller er der massere i det der "mysli" noget??


Det skal du ikke. Der sker ikke noget ved det, men det ser sgu ret klamt ud. :) Gå efter at plukke svampene umiddelbart som de har smidt sløret/lidt før/lidt efter (smag og behag).

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 aug 2007 16:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 aug 2007 13:20
Indlæg: 98
Geografisk sted: Altid tæt på hjemme :)
Mange tak for alle svarene :)

Der var jo nogen der sagde at der krævede tålmodighed og der er rigtigt nok, da jeg kom hjem igår så jeg at der er 4 mere på vej op så det er 6 i det hele :) "GRRÆT SUCHSESSS"

Men det er nu únderligt at det tager så meget længere tid i real life, end der står på pakken... Men det er jo naturen... Utilregnelig :)

Jeg skal nok poste nogle pics. nå jeg får høstet !!!

Igen tak for svarene :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 aug 2007 16:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 apr 2007 15:24
Indlæg: 791
Geografisk sted: der hvor det sker...?
Krigsstopper skrev:
Mange tak for alle svarene :)

Der var jo nogen der sagde at der krævede tålmodighed og der er rigtigt nok, da jeg kom hjem igår så jeg at der er 4 mere på vej op så det er 6 i det hele :) "GRRÆT SUCHSESSS"

Men det er nu únderligt at det tager så meget længere tid i real life, end der står på pakken... Men det er jo naturen... Utilregnelig :)

Jeg skal nok poste nogle pics. nå jeg får høstet !!!

Igen tak for svarene :D


du må osse gerne poste billeder nu ! elsker at kigge på de søde små skabninger...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 sep 2007 17:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Mine kom efter 10 dage og var klar til et flush efter 4-6 dage.

Andet flush stak de hovedet op efter 3-4 dage, og var gigantiske efter 3 dage 8)

Men tror at det varier meget fra kit til kit.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 sep 2007 18:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2006 08:45
Indlæg: 486
Geografisk sted: Aalborg
Resist skrev:
Mine kom efter 10 dage og var klar til et flush efter 4-6 dage.

Andet flush stak de hovedet op efter 3-4 dage, og var gigantiske efter 3 dage 8)

Men tror at det varier meget fra kit til kit.


Mit skete 100 % det samme damn de gik amok 2 gang :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 sep 2007 21:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Abelorten skrev:
Resist skrev:
Mine kom efter 10 dage og var klar til et flush efter 4-6 dage.

Andet flush stak de hovedet op efter 3-4 dage, og var gigantiske efter 3 dage 8)

Men tror at det varier meget fra kit til kit.


Mit skete 100 % det samme damn de gik amok 2 gang :D


Hehe ja, de fyldte fanme en halv arm ved 2nd flush :P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team