Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 13:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Sprang ud fra tredje sal i stofrus
11. jun. 2011 06.46 Indland

En 17-årig ung mand er død, efter at han i nat kastede sig ud fra vinduet i en lejlighed på 3. sal i en ejendom i det vestlige Odense.

Manden var stærkt påvirket af stoffer, siger vagthavende ved Fyns Politi, Hans Frederiksen.

- Vi får en anmeldelse om hændelsen, og da vi kommer derud lidt efter klokken 2.00, er den unge mand fortsat ved bevidsthed. En ambulance henter ham, men knap en halv time senere afgår manden ved døden, siger Hans Frederiksen.

Vagthavende fortæller, at der befandt sig omkring ti personer i lejligheden. Samtlige tilstedeværende var så påvirkede af forskellige rusmidler, at politet havde svært ved at afhøre dem.

Tog tilløb
- Men det står fast, den unge mand tog tilløb før springet. Han landede cirka otte meter fra selve bygningen, siger vagthavende.

To andre personer var så påvirkede, at de var bevidstløse. Det lykkedes for lægeambulancen at få den ene til bevidsthed igen, mens den anden person, en 15-årig dreng, lige nu befinder sig på Odense Universitetshospital.

- Han er ikke til at komme i kontakt med, men sandsynligvis overlever han, lyder det fra politigården i Odense.

Politiets civilpatrulje kender lejligheden, der har fungeret som hashklub, ifølge Hans Frederiksen.

Hvilke stoffer, der er tale om, har politiet endnu ikke overblik over. kilde

Er med på en passende dosis dopamin kan give lide "superman følelse" og LSD angiveligt kan folk folk til at tro de kan flyve... Men selv på stoffer og med tilløb, så et spring på 8 meter pænt godt :shock:
Og i den mere seriøse genre, så er det trist at læse at børn i den alder ligger besvimede til fester... De burde være hjemme og spille computer :?

Insane psychedelia user!

For at citere Bill Hicks: "What a dick, fuck him! He's an idiot, if he thought he could fly, why didnt he take of from the ground first?"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

TRAGISK intet mindre!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Shit, det må virkeligt ikke være behageligt at være påvirket i sådan en situation. Slet ikke for en 15-årige dreng!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
LSDrejø skrev:
Men selv på stoffer og med tilløb, så et spring på 8 meter pænt godt :shock:

Egentlig ikke, hvis det er på flad grund er det langt, men ikke fra 3. etage.

For fanden hvor er det dog tragisk.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Pis og lort... Og så lige i en hash-klub - brænde på bålet til trædestens teorien... Kondolerer...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Hvad fanden sker der!?
Det er da for sindssygt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Well, folk gør det jo hele tiden i alkoholberuselse! Hopper ud fra 3. sal og begår selvmord, eller gør dumme ting som at hoppe ud fra broer og lande på toge, biler eller i træer, whatever. Kan også være han overvurderede sig selv og troede han kunne flyve men der er jeg også på Bill Hicks postulat: hvis han troede han kunne flyve, hvorfor så ikke gå ned på jorden først og teste det af. Doesn't make a lot of sense...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
R.I.P Michael! :/ håber vi ses igen, et eller andet sted!

Junior medlem

Jeg er selv fra Odense af og har venner som kendte drengen, han havde tage en masse Mephedron.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Endnu en grund til jeg ville holde mig fra det stads.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i bunden
LSDrejø skrev:
Citat:
Sprang ud fra tredje sal i stofrus
11. jun. 2011 06.46 Indland

En 17-årig ung mand er død, efter at han i nat kastede sig ud fra vinduet i en lejlighed på 3. sal i en ejendom i det vestlige Odense.

Manden var stærkt påvirket af stoffer, siger vagthavende ved Fyns Politi, Hans Frederiksen.

- Vi får en anmeldelse om hændelsen, og da vi kommer derud lidt efter klokken 2.00, er den unge mand fortsat ved bevidsthed. En ambulance henter ham, men knap en halv time senere afgår manden ved døden, siger Hans Frederiksen.

Vagthavende fortæller, at der befandt sig omkring ti personer i lejligheden. Samtlige tilstedeværende var så påvirkede af forskellige rusmidler, at politet havde svært ved at afhøre dem.

Tog tilløb
- Men det står fast, den unge mand tog tilløb før springet. Han landede cirka otte meter fra selve bygningen, siger vagthavende.

To andre personer var så påvirkede, at de var bevidstløse. Det lykkedes for lægeambulancen at få den ene til bevidsthed igen, mens den anden person, en 15-årig dreng, lige nu befinder sig på Odense Universitetshospital.

- Han er ikke til at komme i kontakt med, men sandsynligvis overlever han, lyder det fra politigården i Odense.

Politiets civilpatrulje kender lejligheden, der har fungeret som hashklub, ifølge Hans Frederiksen.

Hvilke stoffer, der er tale om, har politiet endnu ikke overblik over. kilde

Er med på en passende dosis dopamin kan give lide "superman følelse" og LSD angiveligt kan folk folk til at tro de kan flyve... Men selv på stoffer og med tilløb, så et spring på 8 meter pænt godt :shock:
Og i den mere seriøse genre, så er det trist at læse at børn i den alder ligger besvimede til fester... De burde være hjemme og spille computer :?

enig selv om jeg nok ikke var meget bedre

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i bunden
InnerNetExplorer skrev:
Well, folk gør det jo hele tiden i alkoholberuselse! Hopper ud fra 3. sal og begår selvmord, eller gør dumme ting som at hoppe ud fra broer og lande på toge, biler eller i træer, whatever. Kan også være han overvurderede sig selv og troede han kunne flyve men der er jeg også på Bill Hicks postulat: hvis han troede han kunne flyve, hvorfor så ikke gå ned på jorden først og teste det af. Doesn't make a lot of sense...

GOOD POINT

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Kaktus Klausen skrev:
Endnu en grund til jeg ville holde mig fra det stads.
Jeg er selv fra Odense af og har venner som kendte drengen, han havde tage en masse Mephedron.

Jeg har prøvet mephedrone et par gange, og det har aldrig givet mig en øjeblikkelig lyst til at flyve - derimod en trang til at ligge mig i sofaen og nyde suset. Folk er forskellige, men jeg har svært ved at tro, at en stor dose 4-methyl-methcatinone giver folk træng til at kaste sig ud af et vindue. Jeg tror ikke vi har hele historien.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
viewtopic.php?f=18&t=38767

Prøv at læs den historie, for at finde ud af, hvad der bl.a. kan få folk til at hoppe ud af vinduer når de er påvirkede.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]