Hej alle evigt positive psy medlemmer
Det er anden gang jeg skriver den her tråd (D'OH), fordi min iPhone besluttede sig for at skride ud og fappe sidste gang... Så bær over med at det er hurtigt skrevet, og temmeligt rodet.
Men ellers lige til emnet:
Jeg har igennem 1 til 1,5 måned haft et dagligt forbrug på 100-500mg tramadolhydrochlorid.
Meen jeg besluttede mig for at stoppe, fordi jeg ved at jeg eventuelt løber ud af mit supply, så jeg vil hellere tage en mere sjældent tur, på en højere dosis (højere end sølle 100mg ihvertfald
).
Før jeg stoppede helt, trappede jeg ned på 50 mg dagen, i ca. 3 dage.
Nu er det så 3 dage siden jeg helt lagde de små hvide i skabet, og jeg har mildt sagt haft det af H til;
Konstant kvalme, mange opkastninger, dårlig søvn, mavekramper, muskelspasmer og i det hele taget en følelse af at være helt ude af mig selv, har haft angst anfald under mine hyppige opkastninger, hvor jeg hyperventilerede til næsten ubevidstløshed. Min åndsvage læge giver mig ikke en skid for min angst
Men jeg er i tvivl, for jeg kunne jo også bare være faldet syg, eller det kan være komplikationer af et LSA trip jeg rodede mig ud med, natten før jeg stoppede tramadolen.
LSA trippet: Jeg indtog 6 frø (HBWR), yderste skald pillet væk, og vasket i groft salt, derefter knust og bombet (jeg har allerede råbt af mig selv for ikke at have lavet en ekstrakt, så udlad det). Formålet var et mildt trip, det fik jeg også da jeg kastede noget af frøene op ca. 2 timer (eft. indtagelse). Ingen visuals, hverken OEV eller CEV. Mildt tankespind, men et dejligt buzz både mentalt og fysisk, og desuden en dejlig euphori, som jeg elsker ved LSA.
Trippet forløb temmelig mildt og godt, og efter 6 timer var jeg godt tilbage på baseline, og lagde mig til at sove. Næste dag havde jeg det lidt dårligt (hvilket jeg normalt ikke har efter et LSA trip), tømmermændsagtigt, og det skylder jeg pt. på tramadolabstinenser (fordi jeg ikke ved bedre, har ingen erfaring med abstinenser)
Det var den nat påløbende, at jeg blev "syg". Fik ingen søvn, men lå og trashede i sengen, og havde milde angstfornemmelser hele natten. Tidligt den morgen brækkede jeg mig som bare helvede, havde de værste muskelspasmer jeg endnu har oplevet, men faldt til sidst i søvn i 4 timer, for at vågne lige så dårlig.
Det har så stået på i 3 dage, kontant kvalme, hyppige opkastninger, men det virker som om jeg nu er i stand til at ryste det af mig i løbet af eftermiddag - aftenen. Så bedring er på rette vej
Mit spørgsmål er dog; hvad mener i er skylden? Er jeg bare faldet syg? Lyder det reelt som abtinenssymptomer, eller måske en dårlig reaktion på HBWR frøene?
Jeg streger et lægebesøg ud, da jeg syntes det er for sent nu, men er nysgerrig om hvad der har skylden