Hey alle growers og smokers derude!
her er så min version af dette års grow..
2x CFL 250w Plug&grow
6400K12v CPU blæser med køle elementet siddende på, sat til en oplader fra en gammel router..
50% grus, småsten og Cichlide sand 25% muldjord 25% kompost jord lyder min jordblanding sådan ca på..
til frø har jeg valgt Jack Herrer (ikke feminiseret) satte tre til spiring her for ca en uge siden og 2 af dem sprang til livs rimeligt hurtigt..
Jeg har klunset mig til et skab som er 180x110x60 der er dog en skuffe i bunden som jeg har valgt at lade sidde midlertidigt da det bringer mine planter tættere på varmen..

i toppen sidder der et par tvær brædder som jeg har monteret min E40 fatning på og det virker som om det holder til varmen og efter jeg har sat blæseren til er der en herlig varme derinde..
efter mange vise ord fra brugere på psy har jeg lavet om på setup og malet mit fine skab..
og jeg må sige at det er meget meget vildere end før...

ca en halvanden uge efter de kom op af jorden..

Godmorgen siger planterne

her er et billede af den pæneste! (tror virkelig at de har været vild med de nye potter. der er 24 timer imellem billiderne så de går okay hurtigt

)

21/03 - de gror vildt hurtigt nu her er et af den flotteste.. nogen der kan se om det er en kælling enu?

plus lidt billeder af setup'et. har iøvrigt også fået 3 halvdøde udendørs planter af en ven som kom med dem i håb om jeg kunne redde dem... plus jeg har sat 3 nye jack herrer frø igang da jeg har fundet et sted at smide nogle udendørs!... har også smidt en til 12v blæser på som hiver luft ind mens den anden blæser på de nye planter som har en meget tynd stamme.. så prøver at beef'e dem lidt op med noget luft og gødning..

alle updates fremover vil komme længre inde i post i håb om nogle faktisk vil følge i med i hvad der står