Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 jul 2025 03:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Se & Bedøm
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Mit og nogle venners første grow. Det er somsagt første gang jeg/vi gror noget så vil lige høre jer hvor godt i synes det ser ud? I mine øjne er det ihvertfald lækkert :P

Setup:
400W HPS
Hydro farm
Hjemmelavet "bedroller farm"
GHE tripack

Dyrker:
White Widow x White Rhino - Blomstring 8 uger, right?
Skunk Haze - Blomstring 11 uger, right?

Billederne er efter 6uger i blomst.

Dette er min stolte toppede WW x RH (Alle 3 toppe er en og samme plante)
Billede

Samme WW x RH
Billede

Lige et close up af et topskud på samme WW x RH.
Billede

Er lidt træt af de mongol Skunk Hazer ikke rigtig er med, men de skal jo også blomstre en 5 uger ekstra.
Billede

Bedste Skunk Haze topskud.
Billede

Hvordan synes i det ser ud? Er der længe til høst på indicaene? :)

Medlem

Xtreme skrev:
Hvordan synes i det ser ud?
Lækkert! :D

:joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det ser rigtigt godt ud. Kender ikke noget til de sorters blomstrings tid. Det skulle også være til at se på planterne hvornår tiden er. Ellers kan du kigge på frø producentens hjemmeside.

Mvh Mikkel

Junior medlem

Sidste billede er bare ALT for lækkert.. Tillykke !

Jeg ved ikke hvor lang tid der er på indicaen, men jeg ved Sativa har en længere blomstrings tid end Indica :b

Medlem
Brugeravatar

ja det ser godt ud, og tillykke med dit/jeres første grow, det er altid noget specielt første gang :D ... du kunne på dine skunk haze klippe nogle af de nederste grene af(ved ikke om det er for sent nu, det tror jeg).. så får du et bedre resultat i toppen, da det er der lyset er, logisk nok... jeg har prøvede med nogle "også" skunk haze hvor jeg klippede de nederste grene af på nogle af dem, og nogle hvor jeg ikke gjorde.. og det gav (i mit tilfælde) et meget bedre resultat med dem hvor jeg klippede de nederste grene af på...

K.H Batik

Moderator
Brugeravatar

Ser godt ud min ven, dejlige sunde planter :) Hvis du vil have couch lock røg (som du snakkede om) ud af dine indica'er (som egentlig er hybrider) skal du vente noget endnu. Vil sige en mellemting mellem den hvide/gule og den brune farve på trikomerne http://dcfonline.dk/cf/AZgrow.htm#høst så er der dømt sofarøg :) Men ellers kan det også anbefales og høste lidt på forskellige tidspunkter, for at se hvornår røgen er ideel for én selv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for de pæne ord, tråden vil blive opdateren engang indenfor den næste uge :)

batik skrev:
ja det ser godt ud, og tillykke med dit/jeres første grow, det er altid noget specielt første gang :D ... du kunne på dine skunk haze klippe nogle af de nederste grene af(ved ikke om det er for sent nu, det tror jeg).. så får du et bedre resultat i toppen, da det er der lyset er, logisk nok... jeg har prøvede med nogle "også" skunk haze hvor jeg klippede de nederste grene af på nogle af dem, og nogle hvor jeg ikke gjorde.. og det gav (i mit tilfælde) et meget bedre resultat med dem hvor jeg klippede de nederste grene af på...

K.H Batik

Tror også det er lidt for sent nu, men lader dem bare "gå narturens gang", det skal nok kunne ryges alligevel :P hehe

BisMann skrev:
Ser godt ud min ven, dejlige sunde planter :) Hvis du vil have couch lock røg (som du snakkede om) ud af dine indica'er (som egentlig er hybrider) skal du vente noget endnu. Vil sige en mellemting mellem den hvide/gule og den brune farve på trikomerne http://dcfonline.dk/cf/AZgrow.htm#høst så er der dømt sofarøg :) Men ellers kan det også anbefales og høste lidt på forskellige tidspunkter, for at se hvornår røgen er ideel for én selv.

Jaja kloge, men det er dem der ligger tættest på indica :P
Men jep, har tænkt mig at vente til sidst i blomstrings fasen og høste der :) "up" high'en lader jeg hazen om :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Det var da nogen spinkle buds homie..! men lækker først grow :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZwitoN skrev:
Det var da nogen spinkle buds homie..! men lækker først grow :peace:

Jeg synes godtnok også selv de ser lidt tynde ud :/
Men hvad har jeg gjort forkert ang det?

Medlem

hey Xtreme jeg vil tro vores hamp er lidt fesen i det. er fordi den første tid de stod over loftet.. var der jo pænt koldt de første 14dage. indtil vi fik vores ventilator.. det en mulighed. alt andet spiller jo max. men der har trods alt været små varme uheld, og for tidlig gødning. derud over ser det faktisk Ret godt ud.. taget i betragtning af det er Our !1. grow..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

psy-boy skrev:
hey Xtreme jeg vil tro vores hamp er lidt fesen i det. er fordi den første tid de stod over loftet.. var der jo pænt koldt de første 14dage. indtil vi fik vores ventilator.. det en mulighed. alt andet spiller jo max. men der har trods alt været små varme uheld, og for tidlig gødning. derud over ser det faktisk Ret godt ud.. taget i betragtning af det er Our !1. grow..

Er skam også godt tilfreds :wink:

Smid lige en update min ven :D

Medlem

Xtreme skrev:
psy-boy skrev:

Er skam også godt tilfreds :wink:

Smid lige en update min ven :D

:stupid: HEHEHE Det får du her mester... ;)
Billederne er fra idag. 21.maj.08.

Først WWxWR 8)

Billede
Billede

Skunk Haze : :P

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Ka specielt godt lide det sidste billede mums-filibabs :offtopic:

Så ven det var vidst alt for denne gang. Håber du sys om det. og selfølgelig alle jer glade mennesker på psy. Grow in Peace :wink:

Moderator
Brugeravatar

Pas på varmen, der er et par blade der er begyndt at krølle sammen i spidsen, og mit bud er at de bliver "brændt af" af pæren, så hvis i kan øge afstanden lidt mellem pære og plante vil det være fint :)

Forsat godt groheld :)

Medlem

BisMann skrev:
Pas på varmen, der er et par blade der er begyndt at krølle sammen i spidsen, og mit bud er at de bliver "brændt af" af pæren, så hvis i kan øge afstanden lidt mellem pære og plante vil det være fint :)

Forsat godt groheld :)

det du ser på billederne "R" skaden sket.. det er der mere fokus på nu. men problemet ligger i vi ikk har højde nok. til utoppede planter men det sku vi bare have gjort i Vegge... Ris&ros modtages gerne. :offtopic:

Moderator
Brugeravatar

Det var somend ikke så meget kritik, som det var for at gøre opmærksom på problemet :)

Mht. pladsmangel/afstand til pæren, så kan i binde planterne lidt ned med noget snor.

Medlem

synes ikke det ser ud til planterne er bundet ned..

vil du slet ikke modtage et godt råd???

Titel: Se & Bedøm
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Rolig nu folkens, det ses ikke på billederne at de er bundet ned, nede fra, kun en enkelt line ovenfra, men lad det nu ligge, hvis man poster billeder, skal der være plads til ris og ros, synes selv at planterne ser fine ud. Hvis du tager billeder af planterne senere i forløbet, prøv evt. først at eksperimentere med dit kameras indstillinger, derved kan man få billeder, som ikke viser det kraftige skær fra lampen.

MoS :mrgreen:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De er bundet ned (faktisk ret meget nogle af dem), men det er godt i siger det. Kom endelig med mere brugbar kritik, man kan jo kun blive klogere :)

Medlem

Ved ikke om i har høstet endnu. men når i når dertil kan i klippe lidt topskud af og smage på det og når i synes røgen er perfekt høste det hele:P således for i røg efter jeres egen smag.

Jeg kan bedst lide lidt "ung" røg da jeg synes gamel røg er sofa røg. det er ligesom med babymajs og cherry tomater:P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

lycke skrev:
Ved ikke om i har høstet endnu. men når i når dertil kan i klippe lidt topskud af og smage på det og når i synes røgen er perfekt høste det hele:P således for i røg efter jeres egen smag.

Jeg kan bedst lide lidt "ung" røg da jeg synes gamel røg er sofa røg. det er ligesom med babymajs og cherry tomater:P

Hehe :P
Vi har tænkt os at lave WW x RH'en til sofa, da den jo ejner sig bedst til det, og hazen til "opperen" :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]