Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 10:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: duckfoot?
Indlæg: 30 jan 2006 22:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 nov 2005 15:06
Indlæg: 23
Geografisk sted: Alle steder!!!
er der nogle der har erfaringer med duckfoot som ude grow, alså har nogle set dem blomstere færdig i den danske sommer??

sleminem...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: duckfoot?
Indlæg: 30 jan 2006 22:09 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jan 2006 21:59
Indlæg: 49
Sleminem. skrev:
er der nogle der har erfaringer med duckfoot som ude grow, alså har nogle set dem blomstere færdig i den danske sommer??

sleminem...


Ja, det kan de godt, Men har bare kun set det i drivehus, Men har da høret at de vokser meget hurtigt. Men vis du har drivehus er det 90% at den kommer til at blomstre, kommer så an på hvor god den her sommer bliver ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 jan 2006 22:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 nov 2005 08:46
Indlæg: 270
jeg tror det er ret sjældent at folk ser duckfoot blomstre ordentligt uden at folk har dækket dem til et par døgn.... du vil vel have den som en stealthplante.. og den danske vinter er kold i forhold til i australien. det er ihvertfald mit indtryk af hvad jeg har fået af at læse om danske erfaringer vedr. duckfoot.
desværre kan jeg ikke hjælpe dig mere end det.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 mar 2006 15:00 
Nu vil jeg nødig sige noget ondt om min gode ven wallyduck som jo er far til den famøse Duckfoot, men det er altså ikke noget vild hurra weed. Det der er så cool ved den er de ande fods ligne blade og den's egenskaber til at krydse med, jeg er rent faktisk igang med at teste forskelige sorter fra Wallyduck seeds.

Hvor at vi skal se hvordan Duckfoot x Afghani vil klare sig på den nordlige halvkugle, den skal selvfølig testes både indendørs og udendørs iløbet af 06. Det er som sagt stadig på test basis, så der kan endnu lige flere år's arbejde i at få dem rendyrket og klimatiseret til dansk dyrkning, men Afghani som er ren indica skulde gerne sætte blomstrings tiden betydelig ned.

Duckfoot laver nogle fantastiske flotte topskud, den yealder rigtig meget og ser ikke rigtig ud som cannabis før den er i fuld blomst. Men den er ikke særlig potent og den er derfor bedst at lave F1 kryds med, så du får egenskaber fra begge sorter.

MVH
Piercer :twisted:


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team