Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jun 2014 15:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2014 15:10
Indlæg: 8
Jeg har brugt laktose til at cutte en mængde meget klistret amf, af den grund fik den selvfølgelig en gullig farve. Nu her en måned efter hvor jeg har samlet den op igen er den blevet hel kridhvid? Er dette normalt? Eller har nogle pillet ved den?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 16:52 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005 21:04
Indlæg: 1177
Dine spørgsmål kan jeg ikke svare på men du burde skamme dig at cutte et drug op med en substans som en betydelig del af befolkningen er intolerant over for, det er fandme dårlig stil.
Håber sku at det er til eget forbrug, men i så fald giver det vel ikke rigtig nogen mening at cutte det medmindre man sætter følelsen af at have en tungere pose over kvaliteten og i så fald bør man nok bare holde sig fra drugs.
Jeg er desuden godt klar over at der også er laktose i mange kosttilskud, fødevarer og medikamenter men der fremstår det i det mindste tydeligt på indpakningen.

_________________
Don't these talking monkeys know that Eden has enough to go around?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 19:24 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Nu vi alligevel er på internettet, og jeg har chancen, vil jeg tage mig den frihed at trække min fornærmelse tilbage.


Senest rettet af Røvkussen 16 jun 2014 23:00, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 21:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
imo er det ligemeget hvad han cutter det med, det er total dårlig stil, amf koster ingenting i indkøb kan slet ik forstå at man kan være så grådig

det var sikkert ikke mere end 10-20 % rent i forvejen, og nu er det bare mere beskidt og fyldt med lort, blandet i af folk der ikke aner hva de laver

held og lykke til dem som skal indtage den taber cocktail


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 21:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2014 15:10
Indlæg: 8
Nu slapper folk lige helt helt af. Amfen var til eget forbrug, og jeg er bestem ikke laktose intolerant. Det blev lagt ved en god ven, da jeg har problemer med polisen pt, pga ting der sletter ikke har med narko at gøre(jeg handler ikke med den slags og har aldrig gjort det). Vennen blev selvfølgelig fyrsteligt belønnet! Grunden til at jeg vælger at cutte min amf er punkt 1. Den var så våd den ikke ku sniffes(ved godt det kan tøres, se punkt 2) punkt 2, ved så ren amf har jeg svært ved at styre det og ender med at tage mængder der holder mig vågen i flere døgn..

Jeg kan sagtens forstå folks forargelse hvis dette var til videresalg, men hvis jeg noglesinde ville sælge noget ville jeg sku helst sælge det reneste, det husker folk sku da! Desuden har alle der har smagt med på den blevet kraftigt advaret om at den indeholdte laktose. Men nu er det heldigvis de færreste danskere der lider af mælkealergi. Til en anden gang dolkens så lad da vær med at stejle sådan på bagben bare fordi ordet "Cut" indgår i en sætning, der kan være andre grunde!!

Det eneste jeg vil vide er om min ven har fucket mig?!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 22:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
der er aldrig aldrig aldrig grund til at cutte sit narko. bom


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 22:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
når du ikke skriver at det er til eget forbrug vil folk helt automatisk gå ud fra det er til salg, det giver ingen mening at cutte i sit eget knark, hvis du blander 30 % lort i så tag en 30 % mindre streg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 22:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2014 15:10
Indlæg: 8
Der er aldrig grund til at cutte sit narko hvis man vil sælge det nej, men til eget forbrug er det vel helt op til en selv. Og det du kommer med der er din egen fuldstændige selektive mening, som iøvrigt ikke giver mening.

Desuden skal det lige siges at dette var det reneste anf jeg nogensinde har set, direkte fra Holland! Og jeg har set min del!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 22:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2014 15:10
Indlæg: 8
Crime skrev:
når du ikke skriver at det er til eget forbrug vil folk helt automatisk gå ud fra det er til salg, det giver ingen mening at cutte i sit eget knark, hvis du blander 30 % lort i så tag en 30 % mindre streg


Nu er det så slet ikke 30% vi snakker om, nok nærmere det halve. Og tillykke til dig at du har den stop klods der siger "tag 30% mindre" den har jeg ikke. Når jeg først begynder på amf, så skal jeg ha noget konstant. Dette ville være et problem hvis det ikke var fordi at jeg nok højest tager det en gang hver 3 måned!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 22:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Så du tager mindre når du har cuttet det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 22:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Det ser sejere ud når man kan lave snitter fra hjørn te hjørn på æ cover, ik å!


:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 23:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2014 15:10
Indlæg: 8
Flux. skrev:
Så du tager mindre når du har cuttet det?


Jeg tager mængdevis det samme, men jeg sover lettere, og jeg for ikke så slemme tømmermænd,da det er mindre rent.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 23:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2014 15:10
Indlæg: 8
ragamuffin skrev:
Det ser sejere ud når man kan lave snitter fra hjørn te hjørn på æ cover, ik å!


:peace:


Så store snitter laver jeg aldrig, det smager sku for skidt 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 23:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2014 15:10
Indlæg: 8
Jeg ved godt min måde at gøre det på er underlig. Men den måde har jeg kommet frem til passer bedst for mig, igennem mange år med "trial and error".

I kan vælge at tro på min histore, og måske kommet med et bud på hvorfor lortet pludselig har skiftet farve. Eller i kan lade vær.. Alt det andet er jo bare pjat


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 23:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
midlertidigbruger skrev:
Flux. skrev:
Så du tager mindre når du har cuttet det?


Jeg tager mængdevis det samme, men jeg sover lettere, og jeg for ikke så slemme tømmermænd,da det er mindre rent.



Fint nok hvis det virker for dig. Har du nogen teori der kan forklare hvordan det kan være?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2014 23:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2014 15:10
Indlæg: 8
ragamuffin skrev:
midlertidigbruger skrev:
Flux. skrev:
Så du tager mindre når du har cuttet det?


Jeg tager mængdevis det samme, men jeg sover lettere, og jeg for ikke så slemme tømmermænd,da det er mindre rent.



Fint nok hvis det virker for dig. Har du nogen teori der kan forklare hvordan det kan være?


Amfen var ret våd, så mit eneste bud kunne være at den ligesom har suget laktosen til sig og gjort den hvid.

Men for at være helt ærlig er jeg på ret bar bund her, ellers ville jeg ikke stille spørgsmålet herinde. Har fulgt med i jeres diskutioner i årevis, og jeg ved hvor kontroversielt det er at spørge om noget der handler om "cut" med god grund, af og til. Med mindre man har hørt om den odensianske narkoman der tog godt hvidt heroin med fra Odense til Nørrebro for at sælge noget bedre end deres brune lort. Selvom han advarede sine "kunder" om at de skulle tage mindre, var der flere der tog billetten. Nu ved jeg godt at amf og hero selvfælgelig slet ikke er det samme når man tænker på grænsen mellem high og OD.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2014 08:22 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Synes det der flaming er gået over gevind! En af mine venner cuttet altid hans knark fordi han synes at det virker bedre og mere behageligt end hvis det er rent, hvor han let kommer til at overdosere bum bum
Men straks føler i jer snydt, som i sikkert har følt før når i har stolet på en random stof skubber :D

Ontopic så er det mere normalt at det går fra Hvidt til gult når det ligger - grundet reaktion fra bakterier og affalds stoffer.
Har så aldrig prøvet at cutte selv, men har også oplevet farveskiftet gå den anden vej, ved at det har lagt en sjælden gang også ved den hollandske variant.
Det må være op til dig selv og vurdere om det er lige så godt som det plejer, men mistroen er en hornet luder i den her sammenhæng, så øv med muggen røv :( har du taget snakken med din ven? Det du kan gøre i fremtiden er at pakke det godt ind og grave et hul hvis du vil være fri for at skulle spekulere igen engang.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team