Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 maj 2024 21:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 okt 2012 20:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 okt 2012 19:26
Indlæg: 2
Har længe gået og overvejet om, jeg ikke skulle tage og bage nogle gode Muffins, hvor Cannabis var "The Golden Touch"
nu har jeg så besluttet mig for at bage dem, når muligheden byder sig. men problemet er at jeg bor stadig hjemme, og de gamle er sku nok ikke så glade for idéen om at, skulle lægge hus til en bagning af den slags.
så spørgsmålene lyder: Er det muligt at lugte hashen, hvis der nu er blevet bagt de nævnte muffins, dagen forinden?

Ville det være muligt for mig at bage kagerne. uden at blive opdaget? :D


lyder sku en smule suspekt... råd til mit umiddelbare kommende projekt er meget værdsat :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2012 20:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Det er intet problem. Med mindre du selvfølgelig putter overdrevet mængder i.
Hvis du benytter dig af metoden med vand; hvor du blander smeltet fedt (Inkl. hash selvfølgelig) op med vand, putter det i køleskabet i 15 minutter, for derefter at tage det øverste lag fedt fra, og putte i kagen.
På den måde undgår du mange af planteresterne, og lugter derfor mindre.
(Søg og du kan finde en mere detajleret beskrivelse hvis du har brug for det)

God koger!

PS. Husk at tænd emhætten.

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Senest rettet af Rellek 11 okt 2012 20:23, rettet i alt 3 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2012 20:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 okt 2011 18:54
Indlæg: 51
De kommer muligvis til at smage ad helveds til ligemeget hvad ;). Og ja, du kan godt bage dem en dag, hvor de først kommer hjem dagen efter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2012 20:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
De kommer muligvis til at smage ad helveds til ligemeget hvad ;). Og ja, du kan godt bage dem en dag, hvor de først kommer hjem dagen efter.


Hvis han bruger metoden med vand, og samtidig har noget god hash, så er jeg sikker på du ville kunne lave en muffin, som du overhovedet ikke ville kunne smage indeholdte hash. Som du selvfølgelig også bliver ramt af.

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2012 20:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 okt 2011 18:54
Indlæg: 51
De kommer muligvis til at smage ad helveds til ligemeget hvad ;). Og ja, du kan godt bage dem en dag, hvor de først kommer hjem dagen efter.


Hvis han bruger metoden med vand, og samtidig har noget god hash, så er jeg sikker på du ville kunne lave en muffin, som du overhovedet ikke ville kunne smage indeholdte hash. Som du selvfølgelig også bliver ramt af.


Det lyder fandeme smart! Jeg kan slet ikke fordrage smagen af hashkage.. Jeg var engang ved at brække mig, fordi jeg lugtede til én.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team