Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2024 10:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 feb 2012 16:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 feb 2012 16:39
Indlæg: 3
Hej alle.

Jeg har lige et spørgsmål til jer :).

Først lidt Info:
Jeg ryger kun sjældent, gerne med 6 måneders mellemrum eller mere (på grund af sport).

For næsten 3 uger siden røg jeg i løbet af 2 dage, 3 ret heftige joints sammen med en kammerat.

Dagen efter var vi begge ret bagskæve, men glade for det var lang tid siden vi sidst havde set hinanden.

Nu er det tre uger siden og jeg føler mig stadig en smule ør i hovedet, lidt som at være bagskæv.

Skal lige siges at det var første gang jeg har røget så meget og over 2 dage :).

Det er ikke slemt når jeg tænker over det, eller laver noget. Så er det der egentlig ikke. Når jeg fanger mig selv i at tænke over det føles det lidt som at være bagskæv.

Mit spørgsmål er egentlig om det bare er noget jeg ikke bilder mig selv ind? Eller kan det være muligt at nogle er lidt længere tid om at falde på plads efter sådan en tur som jeg finder "heftig" :)? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2012 17:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Det tager flere uger for cannabis at forlade kroppen, dog virker det meget usandsynligt at du skulle kunne mærke effekterne af det efter så lang tid, da koncentrationen i dit blod vil være meget lav blot timer efter sidste indtagelse.
Jeg tror nærmere det er fordi du fokusere lidt på det, men jeg skal da ikke udelukke at der er en mikroskopisk mulighed for at du er meget følsom for effekterne. Uafhængigt af det ene eller det andet, tror jeg bare du skal lade være med at tænke over det - da det ikke lyder til på nogen måde at påvirke din hverdag (udover når du bevidst fokuserer på det).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2012 18:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 feb 2012 16:39
Indlæg: 3
Det lyder meget fornuftigt. Jeg tror også det hænger sammen med at jeg i perioden havde fri 2 uger efter, så havde meget tænke tid :). Det skal lige siges at jeg bliver hurtigt skæv af at ryge, kan ikke ryge lige så meget som andre, så måske jeg er lidt følsom :). Krikkerne skal nok falde på plads, desuden tænker jeg ikke rigtig på det i skolen, føler helt det er væk. Det kun når jeg egentlig har mulighed for at have "ondt af mig selv" det er "værst". Tror jeg lægger hash på hylden den næste lange tid :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2012 18:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 feb 2012 16:39
Indlæg: 3
Brikkerne, ikke krikkerne :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2012 18:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 jan 2012 16:13
Indlæg: 12
Jeg er enig med Randomname. THC'en er ude af din krop nu, da du jo ikke ryger til dagligt + du dyrker sport, så det du føler er jeg 99.99% sikker på er psykisk :) Jeg har tit selv prøvet at være bagskæv dagen efter, og det forsvinder hurtigt for mig efter en kop kaffe eller to ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2012 19:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jun 2008 11:12
Indlæg: 140
Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
Hej Spunk

Jeg kan forsikre dig om, at det er noget der foregår i din fantasi.

Jeg vil foreslå at tænke på noget andet og stoppe med at bekymre dig om det.

Tanker kan gøre mange ting. Hvis du tænker meget over dit hjerte kan det f.eks. begynde at banke hurtigere.

Som du siger, det er kun når du tænker på det, du kan mærke det.

_________________
I AM THE ONE WHO KNOCKS.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2012 19:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 jan 2012 16:13
Indlæg: 12
Tjek http://www.thegooddrugsguide.com/cannabis/drugtests.htm, hvis du stadig er i tvivl :) Et cannabis brug er ikke skadeligt på kort eller lang sigt, det er derimod misbruget, der er skadeligt. Ellers ville cannabis til medicinalt brug heller ikke være lovligt i flere stater i USA :)
Psykede ofte mig selv da jeg var yngre til at tro der er noget galt med min krop, men det er heldigvis en vane jeg har skaffet mig af med! :P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team