Ibogain???
hva fanden er det?

Jeg elsker når jeg får det sådan...."hvad er det? det må jeg undersøge nærmere"
En dag med netsurfing stødte jeg tilfældigvis på
Iboga planten...Læste lidt om Bwiti kultens måde at indvie deres nye medlemmer på, 3 kurvfulde
iboga for at "break open the head"....det lyder jo sindsygt!
Jeg læste et par triprapporter og blev fascineret af denne hellige læreplante, en af de mange fordele ved stoffet er at det "nulstiller" de centre i hjernen der giver afhængighed, og fjerner abstinenserne ved f.eks heroin afhængighed. (V-801 receptor... eller sådan noget...ret mig hvis jeg er galt på den boys....)
Denne effekt har jeg stor interresse i da flere af mine venner er røget på hero deo´en, og er faktisk junkier den dag idag!
Hvad hvis nu jeg undersøgte det her stof nok, og fik nok viden om det til at kunne behandle min kammerat for hans afhængighed??
Det ville gøre mig til en meget lykkelig mand hvis jeg kunne hjælpe ham ud af hans misbrug, og han ville få sit gamle dejlige liv igen!
Problemet med Ibogain er at det er indhyllet i mystik og skrøner.
Samtidig er det ulovligt i danmark og så mange andre steder, for regeringen vil ikk røre ved et stof der kunne afhjælpe et af vor tids største samfundsproblemer : Narko og sprut afhængighed!
For tænk nu hvis man ikk kunne tjene penge på det!
Din pusher vil heller ikk fortælle dig om Ibogain, for så mister han jo alle sine heroin kunder!
Og så spørger jeg herinde....jeg ved nemlig at der er en enkelt tryptonaut der har stiftet bekendtskab med planten....
Jeg ved at jeg skal bruge 1000 mg ren Ibogain til en terapeutisk behandling, men hvor meget tør bark er det???
For Indra.dk sælger jo ikk deres verdenberømte ekstrakt til danske kunder...
Måske kunne man med denne tråd starte en diskussion om denne hellige plante, og udveksle erfaringer og viden! jeg har en fornemmelse omkring det her stof....